20.00 is echt een kuttijd en zeker tegen een tegenstander als go ahead. Dus ik zit nu lekker thuis op de bank. Had echt geen zin om naar de arena te gaan op dit ellendige tijdstip
Ik moest werken vandaag en keek hoe laat F1 was, helemaal blij dat het 20u begon. Keek daarna hoe laat Ajax moest spelen en ook 20u
lekker onhandig, heb Ajax op mn tel en F1 op TV. Eindstand kan ik allebei niet goed volgen. Nou ja zou sowieso fijn zijn als er even wat goals vallen voor Ajax…
Ik word een beeeeetje nerveus van hoe Ajax er nu voorstaat 
Die statistiek van net ook. Of het gaat snel goed en grote uitslag. Of het gaat moeizaam en het blijft moeizaam. Fijn weer.
Ja vooral na die statistiek die net onderin beeld stond; de keren dit seizoen dat Ajax voor rust niet scoorde verloren ze ook punten (2x gelijk, 1x verlies geloof ik)
Nou het ziet er niet goed uit. Is het nodig jongens, zo op m’n zondagavond?!
My god wat een marteling
Wat een armoe
Wat een flipperkast. En wat onnodig zeg, dit gedoe tegen GAE
Die kans van Danilo ook, dit is echt tekenend voor het feit dat het hem niet meer gaat worden.
Vreselijk dit, ik ga heeeeeelemaal kapot haha
Nu geldt het kunstgrasexcuus niet he?
Dat je meer spanning bij deze wedstrijd hebt dan in een CL wedstrijd 
Die kansen allemaal, hoe dan piemeltjes.
Edit: peopeltjes, niet piemeltjes. Was het maar piemeltjes, want dan scoort Tadic dus.
Geldt nooit, gewoon beter spelen aub 
5 minuten nog… pff dat het hier op aan moet komen
Ja de knjb wil nog ff dat Ajax wint denk 
Hoe kan dit zo kansloos zijn zeg
blij dat ik thuis ben gebleven 
Wat een drama. Dit vermoeiende gedoe met Ajax heb ik echt niet gemist de maanden hiervoor 

Woest 
godsamme ajax speelt zo goed in de champions league en dan zo van die ‘easy’ wedstrijden gewoon niet winnen…