Ik weet niet of er hier Belgen zijn die ook CL volgen, maar wat een match van Mignolet zeg.
Ik snap wel dat fc zurich laatste staat in hun competitie
Ja imo echt onacceptabel. Snap er niets van dat dit getolereerd wordt. Bij Studio Voetbal was het ook een leeg gesprek. Alleen in Hekkensluiters, een voetbal podcast, voeren ze dit gesprek echt. Vanaf 29:00 hebben ze het er over, vanaf 36:00 zegt Danielle Kliwon de meest zinnige dingen.
En ik had al een kutweek
Yes, ik kijk ook. Gaat tot nu toe 100% beter dan verwacht haha. Ik dacht oprecht van: dit wordt ook volledig kansloos (ja kan nog steeds ja). Maargoed we weten op zijn minst dat doel te vinden.
Feyenoord heeft echt heeeeel veeeeel geluk gehad. Maar zijn door gelukkig en dan ook nog als 1e
Pff CL en EL uitzendrechten gaan naar Ziggo en worden dus betaalde zenders, echt irritant.
Echt wat een kleutergedrag van al die spelers
Denk dat Schreuder niet lang meer blijft
Nou RKC had een goede avond. Eens kijken of ik mijn vriend kan overhalen maccie voor me mee te nemen onderweg naar huis om het te vieren.
Denk ik ook
Was volgens mij ook de eerste keer dat t publiek zich massaal tegen hem keerde?
Nou inderdaad
En ik ben blij dat PSV gewonnen heeft natuurlijk, maar ik word doodmoe van al dat tijdrekken. Ik snap niet dat ze niet hetzelfde doen als bij hockey: telkens die timer stoppen als de bal buiten het veld is/spel gestopt moet worden, tot er verder gespeeld wordt. Ben je in 1 keer van het gezeik af
Ik mag het hopen dat ie dat doet!! Hele avond feest hier in Waalwijk
Hahahah ik wilde je nog taggen of je in het stadion was. In ieder geval een mooie avond!
Echt irritant
Nou zeg dat wat een armoe
gelukkig is dit topic straks voor Oranje leed ipv Ajax leed, even pauze van al deze ellende
Ja het nederlands elftal wordt gewoon wereldkampioen, dus dan ff geen ellende, maar JUICHEN met Louis
heee, dat leed komt vanzelf al snel
Als Schreuder wordt ontslagen tijdens het WK komt alles wel leuk samen. Misschien een leuk poll idee
Oh ja ik was niet echt van plan dit te volgen dus ik ben alvast moed verzamelen voor na het WK. Ga niet voor Luuk de Jong juichen joh, mij niet gezien. Die lui die vorige week liepen te matten gaan nu lekker samen een team vormen?