Voetbaltopic #3

Hahaha ja echt irritant aan nationale elftal :sob:

1 like

Hahah ik zit in België in een taxi en op de radio kwam iets over Noa Lang. Altijd Noa weer :joy:

2 likes

Deze docu is precies wat ik nodig heb haha

1 like

Alleen louise heeft het over een positieve dictator

Toen waren we nog DE BESTE :joy:

1 like

Ik heb die docu in de bios gezien en was positief verrast. Vond het heel interessant en ben toch soort van anders naar hem gaan kijken. Vond het ook mooi om te zien hoe oud spelers nog steeds met veel respect over hem praten en met hem om gaan.

3 likes

Waarom alleen de ajax spelers posten :joy:

1 like

Misschien de mods lief aankijken voor een ajax topic :laughing:

Ik ook haha

1 like

Oh nee hoor ik juich met het wk voor iedereen. Mijn eerste reactie was vooral een beetje banter tegen een overduidelijke ajacied alleen toen reageerde je ineens heel serieus haha.

Haha ja ik ben ook zo petty en kijk dus eigenlijk nooit Oranje

3 likes

Ik zeg ook altijd dat ik niet juich voor mensen als (in het verleden) van hooijdonk, van persie, kuyt en tegenwoordig luuk de jong en dat soort figuren. Maar eindstand doe ik het wel en roep ik er nog wel ff bij dat ik het kut vind om voor deze mensen te juichen :joy:

1 like

:notes: Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord, maar wanneer Oranje speelt iedereen erbij hoort :notes:

6 likes

Ik vertrouw op van Gaal.

Maar om even negatief te beginnen vind ik geen Danjuma wel jammer. En het verbaast me dat Pasveer meegaat ipv Flekken. Dan heb je in mijn ogen 3 hele matige spelers, Klaasen, Blind en Taylor, ik denk dat dat wel echt zwakke posities zijn als zij geselecteerd worden. En ten slotte snap ik niet waarom zowel Weghorst als Luuk meegaan, in mijn ogen zijn die bijna dezelfde speler (en dan vind ik Luuk beter).

Dan positief. Ik vind het wel heel leuk dat Xavi Simons mee mag, die kan nog wel verrassen.
En ik ben altijd fan van Malacia en Dumfries, dat zijn echt van die jongens die 90 (of 120) minuten vol blijven gaan ongeacht de wedstrijd. Op het EK scoorde Dumfries ook veel, dus ben benieuwd naar hem. Ik denk dat hij wel m’n fave is van het hele elftal. En Koopmeiners vind ik tegenwoordig ook wel echt goed. Ik hoop dat Gakpo ff wat peper in z’n reet geduwd krijgt door de selectie want die jongen heeft zoveel potentie maar hij is altijd zo lafjes in duels, helaas.

5 likes

Het leukste van het hele WK vind ik van Gaal als bondscoach. Net stukjes van de persconferentie gezien en geweldig weer. Verheug mij nu al op alle interviews en zo met hem.

8 likes

Jezus wat staat Ajax slecht te voetballen

2 likes

Ik ken niet meer. Zo slecht weer

3 likes

Dat ongevraagde advies van Louis bij die ajax spelers in zijn docu :joy:

2 likes

Nog meer die Studio WK kijken? Goed dat Amnesty ook aan tafel zit

Ja echt goed!
Dacht wel eerst dat ik naar buitenhof zat te kijken, maar belangrijk dat ze deze insteek doen.

1 like