Mijn man doet aan rugby. Die spelers zijn echt niet van die huilende mietjes als de heren binnen deze voetballijnen. Hij voelt zich bijna beledigd ![]()
Bring it home babes
Gaat de VAR/een onterechte rode kaart/een dubieuze strafschop de Argentijnen naar de finale helpen?
- Ja natuurlijk
- Ja
- Ik ben voor Messi
0 stemmers
Infantino wordt ook elke wedstrijd lelijker
Dit wordt echt een dirty wedstrijd ![]()
Hoeveel rode kaarten gaan er uitgedeeld worden in deze wedstrijd?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Irriteer me heel erg aan de zin āde rechter flank ligt openā. Hoezo? Gewoon rechter kant doe niet zo moeilijk
Ik had zopas een after dinner dipje, maar die is helemaal weg. Er gebeurt voldoende om de aandacht erbij te houden ![]()
Je kan met genoeg pauzes kijken, het spel ligt constant stil door dat domme getackle van argentinie
En dan zul je zien, dan verliest na de 80000ste tackle van ArgentiniĆ« zoān Engelsman zn geduld en dan krijgt die rood
Ja dit gaat sowieso gebeuren
JEZUS GA STAAAAN
Hoe die commentator steeds half klaarkomt als Messi de bal heeft ![]()
Ja dit is bizar altijd
Pickford regelt even een drinkpauze hoor
Goed dat je het zegt. Tijd voor een borrel! ![]()
Oh ja tuurlijk. Argentiniƫ speelt zo fucking smerig en dan nog weet die kut commentator het zo te draaien dat Engeland zwak is ![]()
mijn broer woont in ArgentiniĆ« en hoopt ook dat ze verliezen maar meer omdat hij er anders niet bij is als ze wereldkampioen worden haha. Hij is namelijk nu in Nederland op vakantie (āwant Nederland wordt wereldkampioen dus dan wil ik in Nederland zijnā
). Mijn schoonzusje zit nog wel helemaal in haar vamossss argentina bubbel
Commentator is wel echt overduidelijk partijdig zeg haha