Vragen aan de mods en admins

Gaat er nu eigenlijk een nieuwe mod komen nu weg is. Want jij bent nu toch de enige mod @Lula? Lijkt mij best heftig in je eentje.

2 likes

Ja, dat is zeker de bedoeling! Wordt aan gewerkt. Gelukkig gaat het er hier over het algemeen heel vredelievend aan toe. Maar hopelijk zo snel mogelijk.

3 likes

Ik durf daar niks over te zeggen. Maaarrrrrr!

Wat je zou kunnen proberen is om jezelf een berichtje te sturen. Dan kun je dat aanvullen wanneer je wil, je ziet het resultaat van je werk ook meteen en je kunt door je bericht te editen ook de source opvragen.

Nog handiger:

Gebruik de ‘vooraf opgemaakte tekst’-optie, dan kun je de raw source mailen naar jezelf!

(Ik weet namelijk niet tot hoe lang na vezenden je je eigen berichten nog mag editen).

En anders is er altijd nog het kladblok op je lokale computer :wink:

Ninja-edit: Ik vind je quiz-idee echt geweldig!

1 like

Een aantal dingen waar ik maar niet uitkom:

Wat is dat groene randje rondom avatars?

Hoe voeg ik een tekst onder mijn username toe (signature?)

Welke browser kan ik het best gebruiken op iPhone SE? Safari en Chrome laten het forum niet goed zien: ik zie de zoekbalk niet als ik die wil gebruiken, bijvoorbeeld.
Of ligt dat aan de layout? Die staat op default bij mij.

Alvast bedankt!

Nog een vraag: is het enige members-only topic WJEKW?

Hoi, bij deze wat antwoorden!

Het groene randje betekent dat de gebruiker in kwestie nu online is. Handig, want dan weet je of er een kans is dat je binnen afzienbare tijd een reactie krijgt bijvoorbeeld.

Daar is een topic voor! Zie hier: Bedenk een titel voor je medeforummer
Wees wel gewaarschuwd: De kans is aanwezig dat de mods (of een zekere admin2…) je een titel aansmeren :wink:

Je kunt eens kijken of ‘discourse-classic’ of ‘hamburger’ het beter doen voor je. Ik gebruik zelf ‘discourse-classic’ op mijn iPhone, en die doet het daar prima.

Nee, er is een hele serie met members-only topics!

Had je al meegekregen hoe je toegang tot die topics kunt krijgen? Staat eventueel hier uitgelegd:

neemt diepe buiging

Veel plezier hier!

4 likes

Heel veel dank!
Ik heb discourse classic en hamburger geprobeerd, maar het blijft zo:

Die header/balk kan niet weg. Als ik een topic open heb zie ik de topictitel ook niet, zelfs niet als ik naar boven scroll.

Ik begin me nu een beetje af te vragen of het komt omdat je een scherm hebt dat wat minder lang is dan de moderne telefoontjes, en dat daarom de zoekbalk zelf wegvalt. Ook omdat je het onderste randje van de zoekbalk zelf wel ziet.

Het lastige is dat ik het niet kan reproduceren want ik zie het wel netjes zoals het hoort.

Wat gebeurt er als je je telefoontje een kwartslag draait? Zie je het dan wel?

Ik zal in elk geval een melding bij de bouwer doen, maar dat gaat sowieso wel even duren dan voor er een oplossing is. Sorry!

Kwartslag draaien is inderdaad de oplossing voor nu!
Ach, het geeft niet zo hoor…

1 like

Gelukkig is er in elk geval een workaround, dan heb je iig iets. Blijft onhandig, dat wel. Ik zal de kippen vast scheren en de pek vast in de magnetron gooien in voorbereiding op mijn gesprek met de ontwikkelaars.

6 likes

10 likes

Nog wat jaren bij en dan heb je 'm.

2 likes

@Krabsalade & @anon25548216
Nee joh, tot het tijdperk met deze rakkers

1 like

Da’s nog helemaal niet zo heul lang geleden toch? Want die kan ik me ook herinneren

Klopt het dat je geen melding krijgt als iemand je citeert? Dus een reply op iemand anders en dan in dat bericht ook jou citeren.

Dan ga ik even bij mijn instellingen kijken

1 like

Ligt aan het mijn laptop of werkt scrollen af en toe ineens niet meer?

1 like

Ligt er aan hoe je scrollt. Als je terug scrollt naar boven dan moet het forum soms even de set met reacties inladen (dat gaat per plukje om te zorgen dat je niet in een keer 2000 posts hoeft op te halen). Dat gaat soms met een klein hikje gepaard.

1 like

Ik heb hetzelfde!

Ik heb nog geen 50 posts maar zie de topics ook staan, ook als ik ben ingelogd. (zal er niet in kijken voelt niet goed maar is niet chill). Was vanmiddag nog niet zo!