Vragen aan de mods en admins

Misschien is er wel helemaal geen animo voor hoor, maar is het misschien een idee om een speciaal topic te maken voor mensen die bijvoorbeeld een survey doen voor hun studie ofzo? Ik vind het altijd leuk om die in te vullen in ieder geval, en ik zie ze soms gepost en weer verwijderd worden. En dan blijven dat soort posts hopelijk ook weg uit andere topics! Beetje in de geest van het promoot je blog-topic, zegmaar.

16 likes

Waarom heb ik ineens een regel onder mijn naam staan die ik daar niet heb neergezet? Want ik ben niet alleen leed. Beetje jammer vind ik dit wel.

1 like

Stukje forumfolklore:

Maar hij is al weg.

Heel vriendelijk bedankt :four_leaf_clover:

Het lijkt mij leuk om een topic te starten waarin allerlei lekkere (onbekendere) streekproducten kunnen worden verzameld zodat je die eens kan proberen als je op vakantie bent bijvoorbeeld.

Of is er al een topic waarin dit past? ‘Weg in eigen land’ onder Reizen dekt niet helemaal de lading denk ik, het lijkt me meer iets dat onder de tag Culinair past. Zijn er meer mensen die interesse hebben in een dergelijk topic en zo ja, is het oké als ik die open?

6 likes

Hi! Dit topic bestaat al! Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

2 likes

Ik bedoelde specifiek uit Nederland en in die topictitel staat buitenland.
Maar als Nederlandse producten ook in dit topic mogen zal ik daar posten. :smiley:

2 likes

Ah dacht dat je doelde op streekproducten uit het buitenland. Maar Nederlandse onbekende streekproducten mogen daar ook hoor :blush:

2 likes

Top, dank je wel! :heart: Ook voor je snelle reacties.

4 likes

Een beetje vriendelijker mag wel. Je eerdere vraag is genoteerd om mee te nemen bij een eventuele volgende reorganisatie van de topics.

2 likes

Er hoeft niks besproken te worden. @Nescio heeft in een eerdere reactie al aangegeven dat we naar je verzoek kijken bij een volgende reorganisatie-ronde van de tv-topics. Tot die tijd kun je in het nu-op-tv-topic terecht.

2 likes

is er een manier om snel oude posts te verwijderen? ik wil een schone lei :’)

Kun je het best even een pb doen naar @moderators, met dit soort dingen kunnen we helpen.

1 like

ik was net een bericht aan het typen op mn laptop en toen kreeg ik een foutmelding over het concept te zien rechts onderin en ook een pop-up melding oid dat het concept op een andere apparaat ook bewerkt werd. Is dat een foutje ergens?
Ik sta alleen op m’n laptop en telefoon ingelogd en die heb ik allebei hier, dus er zou niet iemand anders dan op m’n account moeten kunnen zitten lijkt me. Als ik via mn profiel kijk dan zie ik ook alleen die apparaten ingelogd staan.

3 likes

Ja dat gaat dan waarschijnlijk over je telefoon. Dat je het forum daar ook open had staan.

1 like

Oooh hmm het scherm van mn telefoon was uit maar misschien deed ie op de achtergrond dan nog wat ofzo. Werd ineens een beetje paranoia dat er misschien iemand op m’n account ook ingelogd was maar dat zal dan wel niet :sweat_smile:

Waarom is het FF boulevard topic gesloten? Of is het misschien per ongeluk gegaan?

2 likes

Denk dat het noemen van Yvonne de druppel was :stuck_out_tongue:

3 likes

Naar aanleiding van deze vraag. Is het misschien mogelijk dat er een apart topic komt voor de gas/energiecrisis? Voor vragen over contracten, bezuinigen, nieuwsberichten etc.

5 likes

Daar zijn we al over in gesprek.

2 likes