Ja, die is er! Nog even door posten dus haha.
Veel sterkte en kracht! Het is echt heel kut maar het heeft mij veel gebracht uiteindelijk.
Good to know, vermoedde ik al. Thanks voor je snelle en lieve reactie! Bedrijfsarts zei al dat het idd helemaal goed gaat komen, maar ik voel me best wel verloren ofzo. Nog maar even doorposten als remedie om wat meer houvast te krijgen
Ja, herkenbaar hoor… neem echt je tijd. Als je er voor the time being nog even over wil kletsen, stuur me gerust een dm!
Toegang tot members only moet je aanvragen! Misschien voldoe je al wel aan de vereisten. Zou even kijken in de FAQ als ik jou was.
Ja ik had het opgezocht en bleek te voldoen idd! Toegang aangevraagd en zag net dat het al goedgekeurd is
Je kunt ons een privebericht sturen met je verzoek!
Ik zag iets voorbij komen over besloten groepen, maar ik zie die nergens tussenstaan? Of staan die ergens anders?
Waarom zie ik zo een melding met eerste post van mensen waarvan ik zeker weet dat het niet hun eerste post is?
Dan hebben ze al hun posts laten verwijderen
Klopt inderdaad! Dan is het opnieuw hun eerste post.
Al verwijderen je mods je post o zo snel, iemand heeft vast nog screenshots wel
Kon het niet laten
Grappig dat je dat zegt, the operative word being snel… hier hoef je geen maanden te wachten zoals op kuch sommige kuch andere fora vroeger…
Gewoon uit nieuwsgierigheid: is dit een bug? Weet vrij zeker dat @tuula niet 5 jaar geleden voor het laatst gepost heeft
Volgens mij heeft Tuula haar posts laten verwijderen
Ahh dat verklaart
Is het werken in de zorg topic alleen voor de besloten groep beschikbaar?
Ja, is inderdaad Members Only
Mag je als gebruiker een nieuw Topic openen?
Of moet dat eerst aangevraagd worden?
Staat bij huisregels onder inhoudelijk, mag je als gebruiker gewoon doen