Waar erger je je aan? #10

Ik had een offerte opgevraagd voor het opknappen van de wc (1,5m2), krijg ik terug dat ik moet uitgaan van minimaal €5000. Wat zijn dit voor extreme prijzen???

8 likes

Is dat met gouden pot?

16 likes

Mensen die niet snappen hoe vakantieveilingen werkt. Iemand biedt €1,- en dan gaat een tweede persoon overbieden met €20,-?

8 likes

De ergernis continues, niks meer gehoord, niemand geweest (ze zou het zaterdag ophalen) en inmiddels al weer 2 poststukken voor hen gehad. Het ligt hier niet in de weg dus ik laat het lekker liggen, maar ga die fckn adressen even wijzigen :angry: Ze hadden gebruik gemaakt van zo’n post NL verhuisservice, dat alles automatisch doorgestuurd wordt op naam, maar hebben geloof ik niet in de gaten dat dat maar tijdelijk is. Echt deze lakse houding :roll_eyes:

1 like

Dat de klusjesman afgelopen zondagavond zou langskomen om iets te fixen wat hij was vergeten het weekend ervoor, en gewoon zonder iets te laten weten niet is op komen dagen. Vervolgens belt 'ie vandaag op mijn vrije dag aan terwijl ik nog lekker in bed lag te muffen. Vraagt dan: ‘Kan ik het nu komen fixen?’ ‘Eh nou, ik had hier niet echt op gerekend vandaag…’ (aka mijn hele aanrecht stond nog vol met afwas etc) ‘Okee, dan kom ik straks wel terug!’ En nu meer dan drie uur later is 'ie nog steeds niet langsgeweest? Ik ga zo maar gewoon boodschappen doen. Ga niet de hele dag zitten wachten tot 'ie een keer op komt dagen, joe.

2 likes

Zeg, wil je wel in het juiste topic posten.

3 likes

Dan heb ik altijd geluk gehad :astonished: Of is dat bord nieuw??

Same girl, ik had offertes aangevraagd voor de badkamer en dacht goh nemen we gelijk het toilet mee. Voor minder dan 25K gaat dit iig niet gebeuren, en ik heb geeneens een grote badkamer met bad ofzo. Echt coronatimes.

1 like

Hopelijk trekt dat ooit nog bij. Ik wil over een paar jaar ook onze badkamer laten doen, maar vind 25k wel erg veel :sob:

Is wel inclusief toilet beneden, maar alsnog is 20k ook veel. Het scheelt echt veel als je een goede aannemer kan vinden en naar zo een sanidump outlet zelf je spullen kan halen. Maarja, wij kunnen niks zelf en kennen niemand.

Ugh, ik zie dat een vrouwelijk familid getagd wordt in zo’n ‘als je naam begint met de letter L krijg je 10 kinderen’ post. (sowieso :face_vomiting:) Een ander familielid reageert daar weer op met ‘Nou dan moet Wesley (de vriend van het vrouwelijke familielid) goed zijn best doen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ja, want het maar liefst 10x droppen van zaad is inderdaad het arbeidsintensieve gedeelte van 10 kinderen krijgen :roll_eyes:

Ik weet niet waarom ik me hier zo aan erger, maar ik vind het gewoon zo’n domme opmerking.

Een jongen vertelde me vroeger ook stoer dat zijn vriendin had gezegd drie kinderen te willen, en dat hij had geantwoord “mij best, ik maak ze wel huhhuhhuh”. WAAR SLAAT DAT NOU OP moet ik het nou stoer vinden dat je het geen probleem vindt om genoeg seks te hebben om drie kinderen te verwekken?? Volgens mij is er ergens is misgegaan in de uitleg over hoe dat werkt als je denkt dat dat indrukwekkend is (en dat dat een grote bijdrage is aan ‘kinderen maken’)

38 likes

Onze toilet beneden zou ook wel een opknapbeurt kunnen gebruiken haha!
Wij kennen ook niemand, dus zouden ook alles moeten uitbesteden :sob: doet me gelijk weer denken aan wat een vriend altijd zegt; het gaat er niet om wat je kan, maar wie je kent!

1 like

Mensen die alles en iedereen aardig vinden en nooit eens zeggen ja Cees is echt een pisvlek. Hoe kan je IEDEREEN van collega’s tot kennissen tot familie aardig en prima vinden?! Hoe werkt dat.

28 likes

Cees is echt een eikel joh

11 likes

Maar echt!

1 like

Kan je volgende keer niet afspreken dat er 2 zijn die het mogen regelen en dat het voor de rest een verassing is? En dan budget en data’s van te voren doorgeven. Een oude scharrel deed dat altijd en het klonk heel leuk!

1 like

Dat soort mensen zijn psychopaten achter gesloten deuren. Mensen die te aardig zijn zijn niet te vertrouwen, doodeng

10 likes

Ik word heel cynisch van dit soort types.

1 like

Ik heb volgens mij zenuwpijn? Elke keer pijnscheuten in mijn nek nadat ik blijkbaar verkeerd heb gelegen vannacht, alsof er daardoor een zenuw klem zit of zat? Heb ook wel eens van die steken in mijn been, weet niet zeker hoe zenuwpijn voelt maar ik stel het me wel zo voor.
Mega irritant want het is onwijs pijnlijk en al de hele dag lang :sob:

Net als mensen die nooit eens chagrijnig (willen) worden van kleine tegenslagen.

‘De bus kwam niet, maar toen heb ik dus zo heerlijk een half uurtje in de zon gezeten.’
‘Ik ben mijn telefoon kwijt, maar ik leef gewoon he-le-maal op met minder schermtijd.’

Vind ik ook altijd overkomen als psychopaten die dan in het geheim mensen vermoorden om toch op de een of andere manier hun frustraties eruit te werken😄

35 likes