Ja. Maar dit moet je met mes en vork eten⦠wtf en dan die tzaziki aan de zijkant zo van lekker dippen meidā¦
En de witte kaas ook vergeten zo te zien?
Jaa ook nog eens!! Gamoto.
@ellegirltalk omg krijg jij wel eens egyptische pita broodjes in een grieks restaurant?
Ik kom nu pas achter het verschil Eet trouwens geen vlees en zie nooit falafel op Griekse pita. Jammer want ziet er veel lekkerder uit.
Ik snap dat ook echt niet!? Denk dan echt van: heb je niks beters te doen met je tijd?
Mijn ouders hebben de bel er maar afgehaald. Als ze iemand op bezoek krijgen dan staan ze zo voor woonkamer raam.
Ik zit met mn vriendin in een restaurant, we zitten al een half uur met de kaart maar er komt niemand⦠we zitten ook een beetje boven in een hoekie. Ik sta op het punt te bellen hahaha
Hahaha doe āHallo met tafel 7 ik zou graag bestellenā
Je hebt me geinfluenced want heb net Grieks besteld! Eens zien of zoān pita lekkerder is dan de Egyptische versie.
ik loop dan altijd weg, heb dan al helemaal geen zin meer om geld uit te geven op zoān plek.
heeft mn leven echt verbeterd
Wel doen alsof je Marc Marie Huijbregts bent
Bij mij doet de verloskundigenpraktijk het plaatsen van een spiraal ook, heb er goede ervaringen mee. Misschien kun je daar sneller terecht dan bij een gyn.
Ja normaal zouden we dat wel doen maar dit is naast de bioscoop en er is hier niks anders hahaha
Normalise āIk reageer later even op jeā berichten aub.
Word gek als ik iemand een vraag stel diegene 100x online komt maar niet reageerd. Ik heb iets nodig ja zeg even hoe of wat of dat je later reageerd. Ik wil nu ook niet bellen want dan is het zo van " Hallo?? En nu dan?? En nu?? Zeg ff!!"
Het zich willen onderscheiden van andere oNdErNeMeNdE mensen door jezelf te omschrijven als soulpreneur.
Muggen
Het feit dat films tegenwoordig minimaal 2 uur duren vind ik echt vreselijk
Ja zeg dat, ben er dan altijd al helemaal klaar mee. Zeker in de bios, dan móet je hem direct in 1x afkijken.
Ja en halverwege wordt het altijd vreselijk langdradig
Precies, op dat punt kijk ik altijd hoe laat het is en het valt altijd tegen. Het duurt altijd nog langer dan ik had gehoopt haha.