Praat. Echt steeds als ik dat programma een tijdje niet heb gebruikt ben ik daarna weer superlang bezig met ontdekken hoe alles ook alweer werkt.
Ga weg, met je vuurwerk! Is dit een protest of iets? Ook gewoon carbidschieten in de straat. Wtf
Ik hoorde hier net ook al knallen
En wat vind je dan van dit
Kwam vandaag een vrouw tegenover me zitten in de bus terwijl mijn baby in de draagzak zat en ze heeft de hele tijd naar ons gestaard. Ze wilde graag met me praten volgens mij maar had ik geen zin in.
Maar ze keek ook echt zo van ‘oh wat is moederschap toch prachtig’ en ik dacht echt ‘ik leef gewoon me leven, laat me en staar uit het raam zoals elk normaal mens doet’.
Ik moet wel zeggen dat ik een extreem leuke baby heb dus ergens snap ik het wel.
Het ligt volgens mij ook wel echt aan de kat.
Mijn kat eet als hij de kans krijgt kaas, yoghurt, kwark, slagroom, melk… echt van alles. Nooit ergens last van.
Toen dacht ik 1x ik geef hem kattenmelk, gelijk dunne ontlasting
Nee, officieel niet goed voor ze inderdaad.
Aan t litteken op m’n neus! Ben in juni flauwgevallen en toen is m’n neus gelijmd. Daarna goed met litteken crème gesmeerd en dat leek te helpen, in normaal licht zie je t alleen als je er heeeel goed op let. Maar nu maakten we net een foto en lijkt t net alsof dat Harry Potter teken op m’n neus zit.
En ik weet dat er wel mensen zijn die veel grotere littekens hebben of andere ergere dingen maar baal er wel beetje van dat dit zo duidelijk op m’n neus zit
Nou dit maar dan met honden!! Echt waarom geeft iedereen z’n koffiekoekjes aan z’n hond?? Ik zeg er soms wat van maarja ze weten toch zelf wel wat de hond het lekkerst vindt .
De inkt van mijn printer is op en ik heb voor 3,50 iets op vinted verkocht via DHL en dat moet je dus printen. Nou, daar ga ik geen nieuwe cartridge voor kopen. Heb het maar geannuleerd, sorry mevrouw
Kleding die ik via vinted gekocht heb die erg naar een stinkend wasmiddel of rook ruikt en die vervolgens niet makkelijk te wassen is😥 vooral van die rook stank ga ik echt over m’n baard
Urgh die parfum walm die er soms opgespoten wordt. houd daar eens mee op, verschrikkelijk.
Ik stond 21e op de wachtlijst van picnic, en nu 22e welke witte man is er voor gedrongen??
Ik print dat soort dingen altijd op mijn werk uit.
Of kan dat bij jou niet?
Ik werk thuis en op mijn bijbaan is geen printer, dus helaas
Gewoon als foto afdrukken bij de kruidvat @luzarl! Als je die in de buurt hebt dan, kan je over 5 min ophalen
Oh ja!! Nouja het is al gecanceld. Voor die 3,50 heb ik echt geen zin om enkele vorm van extra moeite te doen… geen goeie money mindset
Nou snap ik wel hoor. En foto afdrukken kost ook weer geld, en tijd (=geld), en moeite. Geen 3,50 waard
Het hele huis is een teringbende en ik wil chillen, maar dat kan ik pas als alles is opgeruimd. Whyyyy. Ik krijg niet eens bezoek vandaag