Ik addresseer ook gewoon mijn vrienden/vriendinnen en als ik de partner redelijk goed ken of de familie van de geadresseerde zet ik vaak bij de afsluiting iets van groetjes aan de fam oid. Ben het verder helemaal met je eens, mijn kerstkaarten bevatten een persoonlijk verhaaltje dan ga ik niet diegenes partner die ik niet echt ken adresseren
Ik heb een kerstkaart in de bus gehad zonder afzender. Wel een handgeschreven tekst maar geen ideeee van wie de kaart is .
Nu al fucking hooikoorts
De Volkrant is begonnen met een terugblik op 2021 (dit is via Instagram) en licht na gisteren Bilal Wahib vandaag Martijn Koning uit. Zo benieuwd of ze ook nog iemand hebben kunnen vinden die zich niet schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag!
De mix bedoel ik he. Het klinkt vrij lo-fi, denk ik. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar het klinkt niet zoals wat je doorgaans op de radio hoort.
Kom ik weer met mijn tip!
Mijn vriend die vannacht om 5 uur thuis kwam omdat hij met zijn beste vrienden bier ging drinken en nu een kater heeft. Wat een aansteller joh, niet normaal.
En dan heel trots naar me kijken als hij 1 klein klusje heeft voldaan🥲🥲🥲
Het origineel ruikt al als de dood in een flesje, dus deze zou ik zeker niet willen ruiken.
Sorry maar Romeo Santos is koning Bachata, yesssiiirrr.
Yes, dadelijk weer kerstdiner bij mijn schoonouders. In de 10 jaar dat ik er over de vloer kom, heb ik er nog nooit een kerstgevoel aan over gehouden. Mijn schoonvader zegt nooit wat, mijn schoonbroer probeert het altijd ‘gezellig’ te maken maar is dan voornamelijk akward. Er is ook nooit een kerstmaaltijd, wel gekookte aardappelen en met wat geluk chocoladepudding.
Voordeel: het eten is binnen 10 minuten op dus het duurt nooit lang.
Nadeel: ze roken al 40 jaar zware shag in het huis (behalve als wij er zijn) dus na die 10 minuten stink je al volledig En nu hebben we ook nog eens een baby (en een maxi cosi/luiertas etc) en die stinkt dus ook.
Ik heb vaker voorgesteld om kerst bij ons thuis te vieren maar dat hebben ze liever niet.
Wow ik zou sowieso oude kleren aandoen en ergens een oude tas vandaan halen voor de babyspullen als dat nog gaat. Sterkte vanavond
Hm, ja gewoon niet gaan is in mijn ogen niet echt een optie. Bij mijn schoonouders is de familieband gewoon een stuk minder hecht maar om dan meteen niet langs te gaan. Mijn man is het juist niet anders gewend van vroeger en zou het ook niet heel gezellig vinden indien ik niet mee zou gaan.
We komen beiden uit een gezinssituatie met een verschillende achtergrond. Mijn ouders hechten juist heel erg veel waarde aan samenzijn, familie, eten en gezelligheid. Ik ben vanuit mijn jeugd dus een andere kerst gewend. Maar daar gaan we morgen kerst vieren dus dat komt goed!
Ik wil een boek lezen en het liefst even zonder muziek/tv erbij aan maar nu zijn ze hiernaast begonnen met karaoke dus daar gaat m’n rust
Ik klikte op de link omdat ik dacht dat het een vergelijking was van een blogger ofzo
Mensen die ineens je mail gaan cc’en. Als ik het mailtje ook voor hen had bedoeld had ik hun wel gelijk erin gezet. Pff.
Ja nee zover was ik maar wikipedia is altijd goed
De sound mix, hoe alle instrumenten en stemmen worden samengebracht!
Van die mensen die fucking uitgebreid lopen te doen bij de Smullers. Een stel voor me dat een heel fucking 5 gangen menu aan het bestellen is ofzo en nog in twijfel zijn. Schiet gewoon op gvd, mensen moeten de trein halen ja.
Die hele instelling van mijn vaders familie dat kerst altijd maar door moet gaan. Wij zijn er sowieso niet bij dit jaar (en zijn nu ook ziek).
Familie app: “we wachten nog op oma dr coronatestuitslag of het wel door kan gaan morgen, want ze ligt ziek op bed”.
Ik: “is het ongeacht de uitslag niet sowieso lief dan om dr gewoon een portie soep te brengen, potje thee voor dr te zetten en weer weg te gaan? Oma zal toch niet zitten wachten op een hok vol morgen als ze nu nog ziek is?”
Uren stilte.
Familie: “nou ik ga even kijken of ik met haar digid kan inloggen hoor, ze heeft nog steeds geen e-mail gehad.”
Ik: “is ze nog steeds ziek?”
Stilte.
Sta ik op mute ofzo? Echt fucking Oost-Indisch doof voor wat ze niet willen lezen, bah. Verzorg dat mens gewoon en doe niet zo spastisch over kerst.
Edit:
Familie: “ha! Dus toch al een uitslag zonder de email. Hij is negatief hoor, mensen. Tot morgen!”
Steeds maar Mark en Hugo lezen ipv Rutte en De Jonge.
Hoezo moet dit ineens?