Dat ik alweer een lijstje aan het maken ben van boekingen die ik moet gaan annuleren nu er waarschijnlijk weer een lockdown komt. We hebben sinds maart 2021 slechts anderhalve maand op normale capaciteit gedraaid (zonder anderhalve meter) en wij zijn juist gericht op grote groepen. Echt bizar dat alles zo goed ging in september en we nu wellicht weer een lockdown gaan krijgen.
Misschien zijn ze dan te druk met afhalen? Of nee dat kan niet ivm sluiting horecaâŠ
Je kan volgensmij wel nog afhalen tussen 17.00 en 19.00, maar ze bezorgen gewoon helemaal niet meer lijkt het wel. Maarja afhalen is zo shit want dan is het sowieso koud als ik het ga eten.
Mijn truc met afhaal is om in t in zoân diepvriestas te doen, die bijv bij de Lidl bijde kassa hangt. Heb t idee dat het dan echt beter warm blijft.
Mijn nieuwe gordijnen die me zo tegenvallen qua kleur (had er gisteren in wjekw al over gepost en het was niet mooier of anders in het donker gisteravond), erger me aan mezelf dat ik voor deze stof gekozen heb en dat het me nu zo dwars zit.
En had gisteravond bezoek, (2 mensen op afstand uiteraard), eentje van hen ging me helpen met de staafmixer door de soep halen, zie ik net bij het afwassen dat hij die mixer lekker over de bodem heeft gehaald en mân pan nu vol met sneden en krassen zit.
Zelfde persoon zat (uiteraard niet expres) een beetje onhandig te wiebelen op mijn nieuwe eetkamerbank van hout met webbing, en nu is een heel stuk van die webbing losgekomen zodat er nu een soort bobbel/deuk in mân bank zit. Eerste keer dat ik gasten ontvang in mân nieuwe appartement en meteen dit, echt meh.
Ben er zo chagrijnig van dat ik nu met kapotte/niet mooie spullen om me heen zit, en ik irriteer me eraan dat dit me blijkbaar zoveel doet, echt bah.
Ik begrijp dit goed. Ben je zelf hartstikke zuinig en een ander komt een keer en verpest het, ook al is het niet bewust gedaan.
Ik vind alles aan deze tekst irritant bro. Gewoon alles u know what Iâm saying?
Picnic heeft een tasje met gekoelde producten niet geleverd. Vind dit echt irritant!
Dat steeds meer mensen ĂŒberhaupt geen mondkapje meer dragen in winkels?! Dan niet een verdwaalde enkeling, maar echt veel mensen. En meer dan de helft van de rest + personeel draagt 'm onder de neus. En dan vervolgens vanavond vast weer mopperen als de extra maatregelen aangekondigd worden
Ik erger me echt kapot aan winkelpersoneel met deze domme dingen:
Echt telkens zin om te zeggen: denk je nu echt dat die dingen zin hebben?!?!
Ugh ik heb tijdens het journaal nog tegen de tv geschreeuwd om deze dingen
Die vieze damp ook die je ziet door ademen en praten, zo vies.
Het zijn ook altijd van die typische vrouwen die ze dragen.
Ik zie vooral oudere vrouwen hiermee of jongere met een full face make up op.
Ja ik zie vooral van die oudere vrouwen die je in een parfumerie of âde betere decoratiewinkelâ tegen zou komen, âhoogâ geföhnd haar en full face make-up idd.
Bij deze beschrijving moet ik denken aan die Angel die scheef over haar rela met mr Wong (wat dus niet Wong was maar Wrong).
Haha ik zou haar niet per se scharen onder oud maar ze heeft wel altijd hoog haar idd.
De rest van ons full face make-up dragende mensen accepteert de foundation vlekken in hun mondkapje
Ik herken dit gevoel zo erg. Ik ben zo zuinig op mân spullen en kan daar ook zo chagrijnig van worden.
Hopelijk ben je dat vervelende gevoel beetje kwijt inmiddels.
Nou ik snap je helemaal dat is gewoon klote! Ik was ook flink pissig/teleurgesteld toen familie voor ons gekookt had (was heel lief) maar onze nieuwe dure pan zat daarna onder de krassen