Waar erger je je aan? #11

Bij android:
In je oproepgeschiedenis de oproep aanklikken, op de i drukken en dan de stipjes rechts onderin en dan contact blokkeren.

1 like

Ik kan mn vriend wel achter het behang plakken. We hadden nog allemaal vleesvervangers in de koelkast maar geen ingrediënten om er echt een maaltijd van te maken, dus ik ging boodschappen doen voor het avondeten. Eet ie in de tussentijd de vega gyros op als lunch, terwijl ik dat in mn hoofd had als avondeten

En in de albert heijn hadden ze geen plastic tassen meer alleen die dure debiele gehaakte tasjes, plastic kratten en diepvrieszakken. Heb ik 5 minuten met zo’n zware diepvrieszakken met van die pijnlijke plastic handvatjes moeten lopen.

7 likes

Waar ik woon mag je rechts inhalen echt chill want slome mensen die niet rechts rijden kan ik echt niet tegen.

Mijn ergernis is mensen die op een weg met 2 banen even snel gaan rijden als de auto rechts zodat je er niet langs kan. Ik had dat pas en ze reden denk ik wel 20 minuten bijna even snel. Echt hoe dom ben je dan? :angry:

2 likes

Kan dat echt joh?? Wist ik ook niet! :exploding_head:

2 likes

Ik begrijp niet waarom Dierenlot zulke lange reclames op tv uitzendt. Maak de reclames minstens de helft korter en besteed het geld aan het helpen van dieren

16 likes

Haha ooit had ik dezelfde ergernis hier gedeeld en toen kwam deze nuttige reactie! Ff voor je opgezocht:

Love @Dombo

10 likes

Ik 9 vd 10 keer omdat ik panikeer :skull: Sorry

Vind het gewoon heel moeilijk om in te schatten hoeveel zicht er is en dan bij mist denk ik (te snel) dat het tijd is voor die mistlampen, is niet dat ik echt met opzet het verkeerde doe. Het is meer dat ik dan achteraf besef het had niet gehoeven

3 likes

Als je het volgende hm-paaltje niet meer ziet is het zicht zo rond de 50m en kun je je mistachterlicht aan doen.

Als je het tweede hm-paaltje niet meer ziet is je zicht <200m en mag je je mist voorlampen aan doen (maar die heeft niet iedereen)

5 likes

Of die hun mistlamp aan doen en denken dat dit een soort dagrijverlichting is. Nee man, jij hebt gewoon mistlampen en geen nieuwere auto waar je deze lampen op de plek van jouw mistlampen hebt zitten…

2 likes

Mistlampen voor is bij mist, sneeuw en slecht zicht bij minder dan 200 m. 2 hectometerpaaltjes zicht dus eigenlijk als je op de snelweg rijdt.

Mistlampen achter is bij minder dan 50m zicht bij alleen mist. Kun je het volgende hectometerpaaltje niet zien in de mist, dan mogen je mistachterlichten aan.

Edit: wat @Madam-Mikmak al zegt dus.

4 likes

Thanks handige tip!

1 like

Het is bijna altijd bij veel meer mist dan je denkt, <50m is echt geen hand voor ogen zeg maar, dat je de strepen op de weg moet volgen omdat je anders niet weet waar de weg heen gaat. Als je twijfelt is het eigenlijk bijna nooit nodig.

1 like

Oei ja dan deed ik het indd verkeerd, ik zette die aan als ik de auto voor me nog heel licht zag

Ik schaam me dood😳

2 likes

Kan gebeuren toch? Wij doen vast weer andere dingen en daar komen we op een ander moment weer achter :wink:

1 like

mijn studie gaat gewoon door, onder de noemer “praktijkonderwijs” (dat is ongeveer 5% van de studie lol) en dat vind ik eigenlijk best jammer want ik zit liever lekker thuis

2 likes

Ik erger mij aan mijzelf, als ik slaap medicatie heb gepakt moet ik echt niet meer op mijn telefoon gaan kloten. Ik had weer eens half Facebook vriendenverzoek gestuurd want dacht ze mij een verzoek hadden gestuurd. En er komt een pakketje van de zalando, gekocht tijdens mijn slaapmedicatie …
Dus dit, en nu moet ik de telefoon weg leggen.

4 likes

Veel vriendinnen zitten nu in een fase dat ze hun eerste (of tweede huis) kopen en ik merk dat ik zo stikjaloers ben. Ik zou die huizen ook wel willen kopen, maar ja, dat is gewoon niet mogelijk. Echt een slechte eigenschap, maar ik trek al die gesprekken over koophuizen de laatste tijd zo slecht.

22 likes

Ja mijn kennissen ook allemaal een koophuis van rond half miljoen vragen ze of ik ook rond aan het kijken ben voor een koophuis
Vriendin ik voldoe bij de appartementen in de buurt niet eens aan de eisen :skull:

4 likes

Ja alsof het een keuze is ook? En echt ik gun het ze allemaal, maar ik ben inmiddels ook toe aan wat meer ruimte en zou het liefst ook wat voor mezelf willen. Dus als ik voor de zoveelste keer een prachtig huis op funda doorgestuurd krijg denk ik ja fuck dit is dus niet voor mij weggelegd.

Gelukkig heb ik een collega met wie ik lekker kan haten hierover.

2 likes