Kun je niet gewoon overslaan? Ik kan altijd op ‘can’t speak right now’ klikken en dan gaat 'ie gewoon naar de volgende opdracht
Jawel kan! En ga ik ook maar doen denk ik. Het was meer dat ik dacht: stfu hele zinnen keuren jullie goed en dan zou ik deze niet kunnen?!
@Soy.peor hij geeft nu een ‘maintenance break’ aan als ik de app wil openen. Ik verdenk je er nu echt van aan de touwtjes te trekken daar hè Heel verdacht dit hahaha
Vertaal soy peor maar eens hehe.
Ja ik maakte meerdere gangen dit keer, maar had ook een aantal koude (voor)gerechten dus dat kan ik de volgende keer beter doen. Of in ieder geval zoveel mogelijk alvast klaarmaken wat kan 🥲 Echt zo’n hekel aan, ik dacht: gezellig kletsen terwijl de ander op de bank zit maar dat werd me niet gegund, lol.
Ik wil een serie kijken met oordopjes in, maar er wordt straks nog een pakketje (met FFP2 maskers ook echt) bezorgd waarvan de levertijd steeds later wordt. En nu moet ik tot overmaat van ramp ook nog de hele tijd naar het gehinnik van m’n buurman luisteren. Fijn dat een van ons tweeën in elk geval nog een leuke avond heeft.
Dat ik voor het eerst in jaren weer eens droogshampoo heb gebruikt maar het gewoon exact niks doet, behalve dat mijn haar nu meurt. En het was 1+1 gratis dus nu zit ik met twee van die dingen
Als ik het gebruik voor het slapen werkt het veel beter.
Wat had je gewild dat het deed? De vettigheid js bij mij na een halve dag terug maar ik krijg er 1000 volume van:heart:
Dat had ik gedaan
@SemM ik wil echt vettigheid weg, zodat ik het wassen een dagje kan uitstellen. Maar daarvoor werkt good old Beautygloss-tip maïzena beter, alleen dat is weer lastig uit te borstelen dus ik dacht ik ga weer eens echte droogshampoo kopen
Echt irritant dit ja, die droogshampoos stinken ook altijd zo erg. Iemand een tip voor een die niet stinkt?
Welke heb je gekocht dan? Want bij mij werkt bijvoorbeeld alleen Batiste, en al het andere wordt het alleen maar gorig van.
Oh balen dan werkt het inderdaad niet goed.
Merk maakt inderdaad ook nog uit.
Kruidvat huismerk werkt niet en stinkt.
Baptist sommige, wel zonder geur.
Ik heb nu een kleine van marrocan oil volgens mij en die werkt en ruikt goed. Zat in de bijenkorf advent kalender
Een gezin met kleine kinderen in de stiltecoupe. Normaal zou ik er denk ik wat van zeggen, maar ja kinderen kunnen moeilijk de hele tijd hun muil houden. En om ze alles weer te laten verhuizen…
Oké lol, nu ben ik precies de persoon waar ik altijd een beetje om moet lachen.
Toevallig gisteren nog in mijn timeline op FB: 6 weken verhuur van een appartement (geen huisdier, wel planten ). Ze gaan dus 6 weken op vakantie. Iemand anders in je bed, die aan al je spullen zit… snap echt niet dat je er zin in hebt.
L’Oréal air volume oid geloof ik. Roze met oranje spuitbus
Dat Netflix en Videoland bij sommige series maar 1 aflevering per week er op zetten. Zo irritant. Ik wil gewoon een heel seizoen weg kunnen kijken in het weekend.
Zou het dan eerder bosweg noemen 🥲
Ik ga stuk als je in bed lag te klooien met wat je telefoonlader moest, daarover aan het klagen was en je toen deze ad kreeg