Wat had je gewild dat het deed? De vettigheid js bij mij na een halve dag terug maar ik krijg er 1000 volume van:heart:
Dat had ik gedaan
@SemM ik wil echt vettigheid weg, zodat ik het wassen een dagje kan uitstellen. Maar daarvoor werkt good old Beautygloss-tip maïzena beter, alleen dat is weer lastig uit te borstelen dus ik dacht ik ga weer eens echte droogshampoo kopen
Echt irritant dit ja, die droogshampoos stinken ook altijd zo erg. Iemand een tip voor een die niet stinkt?
Welke heb je gekocht dan? Want bij mij werkt bijvoorbeeld alleen Batiste, en al het andere wordt het alleen maar gorig van.
Oh balen dan werkt het inderdaad niet goed.
Merk maakt inderdaad ook nog uit.
Kruidvat huismerk werkt niet en stinkt.
Baptist sommige, wel zonder geur.
Ik heb nu een kleine van marrocan oil volgens mij en die werkt en ruikt goed. Zat in de bijenkorf advent kalender
Een gezin met kleine kinderen in de stiltecoupe. Normaal zou ik er denk ik wat van zeggen, maar ja kinderen kunnen moeilijk de hele tijd hun muil houden. En om ze alles weer te laten verhuizen…
Oké lol, nu ben ik precies de persoon waar ik altijd een beetje om moet lachen.
Toevallig gisteren nog in mijn timeline op FB: 6 weken verhuur van een appartement (geen huisdier, wel planten ). Ze gaan dus 6 weken op vakantie. Iemand anders in je bed, die aan al je spullen zit… snap echt niet dat je er zin in hebt.
L’Oréal air volume oid geloof ik. Roze met oranje spuitbus
Dat Netflix en Videoland bij sommige series maar 1 aflevering per week er op zetten. Zo irritant. Ik wil gewoon een heel seizoen weg kunnen kijken in het weekend.
Zou het dan eerder bosweg noemen 🥲
Ik ga stuk als je in bed lag te klooien met wat je telefoonlader moest, daarover aan het klagen was en je toen deze ad kreeg
Hahaha nee sorry, dit keer niet. Zoiets gebeurt wel geregeld. 🥲
Spraakdingen werden bij mij ook vaak afgekeurd idd, ook bij Spaans. Werkt gewoon voor geen meter. (Of ik heb ook een accent )
M’n avondeten: Indiase curry met geroosterde bloemkool recept - Allerhande | Albert Heijn zonder noten wel.
Zelf tyfusveel moeite gedaan om garam masala te maken. Maar jezus man wat is dat goor? Net alsof ik gluhwein zit te eten. En ja er is weinig Indiaas aan dit gerecht denk ik, maar ik heb vrijwel nooit dat ik iets kook wat ik te goor vind om op te eten. Maar dit gaat echt direct de kliko in. Niet de juiste kruidencombinatie voor mij
Mijn keuken komt uit dat hoek maar als ik dit recept lees is er echt werkelijks niks Indiase hieraan. Tip koop kant en klare Garam Masala van de toko. Mijn favorieten zijn van de merk TRS. Dat is makkelijk verkrijgbaar. Klein pakje waar je lang meedoet is iets van 1-2 euro.
Stel je wil toch opnieuw een recept uitproberen probeer dit eens:
Dit is een vrij basic lekker recept.
Ik kook niks meer vandaag hahaha. Maar ik had voor de kruidenmix wel een recept uit een Indiaas kookboek gebruikt: 30 gram kaneelstokjes, 20 gram zwarte peper, 15 gram kruidnagel, 5 gram gemberpoeder en 5 gram kardemomzaadjes. Die eerste 3 even in een hete pan en dan dus fijn malen. Maar die smaken zijn gewoon MEEHHHH voor mijn smaakpalet kennelijk…
Welk kookboek, want dit zijn geen typische ingrediënten voor garam masala. Gemberpoeder wordt echt bijna nooit gebruikt, dat geeft een hele vreemde smaak.
Made in India van Meera Sodha (heb het boek zelf niet, maar kreeg dit recept doorgeappt) maar voor mij smaakte het dus echt naar Gluhwein door de kruidnagel en kaneel. Zo extreem overheersend. Ik ga een pizza in de oven gooien denk ik…