Waar erger je je aan? #11

En ze werken ook altijd zo toe naar de eerste scène (?) waar “het mooiste meisje” dan weer nu in voorkomt, alsof we geen vrouw, maar een soort alien gaan verwachten: hoe zou ze eruit zien?!

3 likes

Dat ik sushi heb besteld maar na 20 min alleen de gemiddelde levertijd te zien krijg en geen geüpdate levertijd. Ik wil eten en wil weten hoe laat :rage:

in een restaurant laatst

“hier is je bestekje!”

:nauseated_face:

4 likes

Wordt dit serieus nog steeds gemaakt? Als in: nieuwe afleveringen. Ik dacht dat het al van de buis was, vanwege alles wat jij en @Krabsalade zeggen. Heb ook zo’n pleurishekel aan die presentator.

3 likes

Jazeker, Jaapie Jongbloed snort nog steeds nieuwe mooiste meisjes op.

Vraag me trouwens altijd af of Nick en Simon nu gevraagd zijn om dat nummer voor dit programma te schrijven of dat dit programma dacht: he bedankt!

1 like

Ik word op Instagram de hele tijd getarged met VVD advertenties van mijn stad :expressionless:

2 likes

Lekker toch, dan besteden ze geld aan mensen bij wie het niet werkt

13 likes

Helpend

Hoor het nooit om me heen maar het is helemaal forumvocabulaire? Ik vind het zo’n lelijk woord

Haha true

Maar ben wel benieuwd naar de doelgroepspecificatie

2 likes

Ik ben hartstikke verkouden en moet nu bij elke hoest, kuch, neussnuit er hardop bij vermelden dat ik geen Corona heb :sob:

1 like

Sorry voor de late reactie maar ik was in de war, het zijn wasmachine korrels! Maar die zitten wel in een zakje

2 likes

Haha toch ben ik wel altijd jaloers op de kaasplanken die haar vader maakt

4 likes

Bitch eating crackers met kaas

4 likes

Ik val in herhaling, maar mijn ex.

Godverdomme hij zou op 1 februari in zijn nieuwe woning moeten trekken en hij heeft nog geen één ding ingepakt of opgeruimd. EN hij wil volgende week ergens anders logeren.

En zijn katje, waar ik zielsveel van hou maar dat ik sinds onze breuk niet meer als mijn verantwoordelijkheid zie omdat hij haar meeneemt, zou in die week ook gewoon bij mij blijven. Doei jonge, jij hebt er een klein monstertje van gemaakt (in planten klimmen, krabben en bijten…) door er nooit wat aandacht aan te besteden.

7 likes

Dat mijn huidige tandarts alleen te bereiken is tussen 9.15 en 11.15. op maandag tot en met donderdag.
Ik wil overstappen omdat ik ben verhuisd en die man ook bijna met pensioen gaat.
Wat zijn dat voor kuttijden om te bellen. Op vrijdag nemen ze alleen spoedgevallen aan, via een ander nummer.
Moet ik wachten tot maandag om over te kunnen stappen

2 likes

Mail sturen? Dan bellen ze vaak zelf terug

Hebben ze niet eens. Alleen een no-reply.
Die praktijk is echt ouderwets wat dat betreft :joy:

1 like

Handgeschreven brief dan maar?
Of fax :joy:

Ik bel ze maandag wel even.
Tijdens mijn werk
Is niet anders :joy::joy:

2 likes

Zo vervelend als bedrijven etc niet meegaan met de tijd.
Een van onze klanten is B o sch en geloof het of niet, we krijgen nog steeds sommige belangrijke info via fax… en nee, dat kunnen ze niet automatiseren naar de mail :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

3 likes