Waar erger je je aan? #11

Bitch eating crackers met kaas

4 likes

Ik val in herhaling, maar mijn ex.

Godverdomme hij zou op 1 februari in zijn nieuwe woning moeten trekken en hij heeft nog geen één ding ingepakt of opgeruimd. EN hij wil volgende week ergens anders logeren.

En zijn katje, waar ik zielsveel van hou maar dat ik sinds onze breuk niet meer als mijn verantwoordelijkheid zie omdat hij haar meeneemt, zou in die week ook gewoon bij mij blijven. Doei jonge, jij hebt er een klein monstertje van gemaakt (in planten klimmen, krabben en bijten
) door er nooit wat aandacht aan te besteden.

7 likes

Dat mijn huidige tandarts alleen te bereiken is tussen 9.15 en 11.15. op maandag tot en met donderdag.
Ik wil overstappen omdat ik ben verhuisd en die man ook bijna met pensioen gaat.
Wat zijn dat voor kuttijden om te bellen. Op vrijdag nemen ze alleen spoedgevallen aan, via een ander nummer.
Moet ik wachten tot maandag om over te kunnen stappen

2 likes

Mail sturen? Dan bellen ze vaak zelf terug

Hebben ze niet eens. Alleen een no-reply.
Die praktijk is echt ouderwets wat dat betreft :joy:

1 like

Handgeschreven brief dan maar?
Of fax :joy:

Ik bel ze maandag wel even.
Tijdens mijn werk
Is niet anders :joy::joy:

2 likes

Zo vervelend als bedrijven etc niet meegaan met de tijd.
Een van onze klanten is B o sch en geloof het of niet, we krijgen nog steeds sommige belangrijke info via fax
 en nee, dat kunnen ze niet automatiseren naar de mail :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

3 likes

Ik kan sinds ik verhuisd ben mijn geweldige kasjmier handschoenen nergens meer vinden maar ik weiger gewoon nieuwe te kopen. Dus nu fiets ik al heel de winter met gevoelloze ijsklomp handen :thumbsup:

Man man man, ik tel in jouw plaats de dagen af tot hij effectief weg is :tired_face:

4 likes

:rofl: dan word het tijd dat ie met pensioen gaat ja!

Deed het zelf wel altijd zo toen ik over wou stappen omdat ik te pussy was om zelf op te bellen haha

3 likes

Dit doet mij beseffen dat ik niet de rest van mijn leven bij dezelfde tandarts terecht kan. Echt jammer, want het is echt een gezellige man :cry:

6 likes

Oh dit klinkt positief! Het is al wat minder geworden dus hoop dat het snel voorbij is

4 likes

Maar je hoeft toch niet meteen nieuwe van kasjmier te kopen? Er is een heel gebied tussen ijsklompjes en kasjmier.
Pijnig jezelf toch niet en koop even de minst lelijke bij de Zeeman.

10 likes

Aan de Videoland app op Chromecast die alleen per 2,5 minuut voor- en achteruit kan spoelen :roll_eyes: Had even gechat met de klantenservice en schijnbaar is dit gewoon hoe het is op de app op Chromecast. Ze zou een klacht doorzetten dat het onhandig is. Echt wie bedenkt dat dit gebruiksvriendelijk is en hoezo is dit nog niet veranderd? Ook niet alsof Chromecast/Google tv iets is wat weinig gebruikt wordt ofzo, heel raar.
Oh ja en volgens mij kon het tot een tijd (paar maanden ofzo) geleden wel, maar nu ineens niet meer.

2 likes

Ik kan alleen per 10 seconden ofzo dat is ook kut

6 likes

Jaaa je hebt gelijk hoor! Ik verwacht alleen steeds dat ik ze ga vinden :-1:

2 likes

ik ben m’n oogpotlood puntenslijper kwijt. echt zo omhandig en waar kan dat domme dingetje nou zijn!!

2 likes

Zit helemaal klaar voor Dexter: popcorn naast me, kacheltje aangemaakt, ginger beer ingeschoken. Doet doe NPO app kut :angry:

3 likes

M’n stiefvader die nooit normaal chips kan eten. Altijd moet ie 12 chipjes tegelijk z’n mond in duwen en dan met heel veel geluid kauwen :weary: eet :weary: normaal :weary: please :weary:

8 likes