Waar erger je je aan? #11

Stuur ze een mail.

Jeetjemina mijn BEC is na een jaar opeens weer verschenen. Meteen neemt ze alle ruimte in beslag door alle aandacht op zichzelf te vestigen. Gaat ze uit het niets humblebraggen dat ze een zieke onbekende geholpen heeft.
Nu bemoeit ze zich met mijn werk (leave me alone) en met het werk van anderen. De hele sfeer is gelijk kut, want niemand wilt wat tegen haar zeggen

3 likes

Heb al met allerlei tips van omaweetraad.nl geprobeerd om mijn wasmachine schoon te krijgen maar donkere was komt nog steeds met allemaal lelijke wittige vlekken uit de machine. :weary:

Ik vind nauwelijks goede tips daar, die tips spreken elkaar ook vaak tegen

2 likes

Ik wil een nieuwe jas voor wintersport maar mn vriend vind het onzin :sob: echt stom.

2 likes

Wie luistert er nou naar z’n vriend? :yum:

2 likes

Ja ik want ik wil dat hij betaald :joy:

14 likes

de nieuwe leaseauto was ook onzin maar ja

1 like

Ik was op kantoor maar het was zo saai dat ik helemaal inkakte. Doodmoe richting huis om daar thuis te werken, maar haalde eerst nog koffie bij de appie. Echt 1/5e van die beker gevuld. Het was een latte. Echt zin om die kutkoffie door die hele zaak te smijten. Fucking 2,10 voor 3 ml

7 likes

Nou dat was inderdaad eens maar nooit weer. Ik was de eerste seconden nog helemaal onder de indruk ‘oh wat fijn, echte bonen’ en 'nou ik ben trots, een keer geen starbucks’🥲

2 likes

Elke keer weer spijt dat ik niet naar de Julia’s ben gegaan (maar wel elke terugkomen hè!! wie houd ik ook voor de gek)

2 likes

Omg ik snap gewoon niet dat mn pa het verschil tussen een komkommer en courgette niet kan onthouden en zien. Vond net wéér een uitgeholde komkommer in de koelkast gevuld met mais :cry:

39 likes

Heb je toevallig een Aldi in de buurt? Je hebt daar van die wasmachine doekjes die je machine echt chill schoon maken

4 likes

Uitgeholde courgette gevuld met mais word ik ook niet heel warm van trouwens :rofl:

34 likes

Je gebruikt niet toevallig waspoeder? Daar krijg ik altijd vlekken van in donkere was.

Hahaha ja nee er gaat ook nog straks rijst en vega gehakt in, dus is best wel lekker hoor!

Ohh dat klinkt al wel een stuk beter hahaha

1 like

Heb je al geprobeerd om machine leeg te laten draaien op 90 graden met een tablet voor vaatwasser?

1 like

Wow, thanks voor alle tips!

@California Heb ik! Is het dit?

@Hermione Nee juist altijd vloeibaar, maar ik twijfel nu juist of ik niet over moet stappen op poeder.

@praline Ik draai hem regelmatig leeg op 90 graden. Soms helemaal leeg, soms met natuurazijn, soms met soda, maar heeft allemaal nog niet mogen baten. Volgens mij heb ik nog nooit vaatwastabletten geprobeerd, wel over gelezen. Dus dat kan ik inderdaad ook nog eens proberen!

2 likes

Bij mij helpt het om niet te veel wasmiddel te gebruiken (echt maar 25 ml of zo) en om een keer extra te spoelen. Helemaal zonder witte vegen is het nog niet op sommige kledingstukken, maar dit werkt tot nu toe het best!

2 likes

Ik probeer een geschikt youtube kanaal te vinden voor beginners work-outs, maar óf ze gebruiken vet irritante muziek óf het zijn is een kanaal van iemand die er enorm plastic uitziet.

3 likes