Waar erger je je aan? #11

Dat mensen na 2 jaar pandemie nog niet snappen dat 50cm gewoon persoonlijke ruimte is en dat je echt wel met wat meer afstand mag passeren als er gewoon nog 4 meter ruimte is.

17 likes

In plaats van phishing telefoontjes, krijg ik nu dat er direct wordt opgehangen :unamused:

Ja had ik net ook! Heel vreemd

Er zou iemand komen van kpn tussen 1 en 3 en diegene heeft een uur nodig. Ik heb om 16 uur ergens anders een afspraak. Drie maal raden wie er nu niet is :rage:

Er zijn echt mensen die denken dat Asielzoekers bij binnenkomst een dure Miele wasmachine krijgen etc en zeggen dat ze dat op Geenstijl hadden gelezen. :’)

4 likes

Afspraak gemaakt om iemand te helpen, en ze was nog druk dus ik zit al 20 min te wachten
:triumph:

Lekker weggaan

1 like

Da thet bestelbedrag bij Click&Collect vaak zo hoog is. Gisteren bij de blokker voor 10 euro in m’n mandje en moest 15 euro minimaal, vandaag ergens voor 8.50 en moet 20 minimaal. Ik wil geen onnodige spullen bestellen/retour sturen, en ook geen verzendkosten van 4.50 voor iets van 10/8.50 euro.

1 like

Nu is dit probleem vanaf morgen opgelost, maar is dit ook zo als je naar t filiaal belt en op die manier bestelt?
De action rekent ook nog eens een euro extra kosten, vind dat echt belachelijk.

3 likes

Bij de Blokker in de buurt werd niet opgenomen en bij de andere webwinkel was 't product niet op voorraad (in de fysieke winkel dan) lijkt het. Het zijn ook allebei niet echt dingen die je even ergens anders koopt dus ik vind 't allemaal helemaal irritant. En ik heb ook niet zoveel zin om morgen met heel Nederland in 1 winkel te staan (ivm medische redenen heeft mijn partner geen booster gehad én moeten we heel erg opletten dat hij geen corona krijgt). Maargoed dat is mijn eigen gezeur haha. Ik koop wel niks in die winkels of wacht even tot ik volgende week doordeweeks kan gaan.

2 likes

Al die emails van winkels die zeggen dat ze weer open gaan.

Ik weet het!!! Ik kijk ook het nieuws111

39 likes

Kreeg net zelfs een mailtje van de slechtste kapper die ik ooit had bezocht dat ze morgen weer open gaan. Goed Nieuws u kan ook in 2021 als verknipt persoon door het levengaan. :joy:

12 likes

Lopen ze nog achter :joy:

5 likes

Ik had het ook nog nooit gehoord maar laatst zeiden Lisa en Bonnie het tegen elkaar “ik ging ergens alleen eten in een restaurant, zo main character van me”. Was overigens niet in NL maar tijdens Lisa’s vakantie

1 like

Het was wel 2022 maar ik denk dat ze op het gebied van styling en kapsels wel nog achterlopen. :joy:

4 likes

Als ik me uitschrijf voor een mailing list hoef ik daar geen bevestigingsmail van te ontvangen, ga weg laat me met rust :angry:

16 likes

Echt he, of dat je dan eerst nog een reden waarom je je wilt uitschrijven moet aanvinken voor je je kunt uitschrijven. Zodra ik op die link klik wil ik gewoon meteen uitgeschreven zijn

2 likes

Aan m’n gehoor. Ben een puzzel aan t maken en heb een glas cola naast mij staan. En ik kan de prik horen terwijl ik ook gewoon muziek op heb.

1 like

JA zo hatelijk!!

Soms ook dat ze je eerst vragen om in te loggen voordat je je mag uitschrijven (of ik bedoel “emailvoorkeuren wijzigen” :confused:) maar ik heb er helemaal geen account voor zover ik weet?? En dan probeer ik die gegevens te achterhalen waarvan zij denken dat ik me mee moet aanmelden en is het steeds “emailadres niet bekend” JA WAAROM MAILEN JULLIE ME DAN STEEDS?

11 likes

Aan een vrouw naast mij bij de tramhalte. Stond even haar neus flink op te halen, trekt haar mondkapje omlaag en spuugt even een paar flinke rochels uit :nauseated_face:

Joe ik ben 5 meter verder op gaan staan.

1 like