Waar erger je je aan? #11

Hier (dorp niet ver van U) stond ook drieënhalve paardenkop bij het gemeentehuis. Met fakkels. Echte strijders.

2 likes

Oh nou dan zal er vast iets rondgegaan zijn in zo’n telegram groep ofzo, want ik woon in de parel van het zuiden haha

1 like

Kaartjes die eraan hangen zijn inmiddels groter dan het ondergoed zelf.

10 likes

Ik snap ook niet waarom het kruis vaak maar een centimeter breed is, dan heb je toch altijd minstens één lip ernaast hangen :cry:

19 likes

44 likes

Vind ik bij deze best meevallen. Door het model is het smaller.

2 likes

Mijn laptop die megatraag was, laten updaten want soms lijkt dat te helpen, en nu blijft hij hangen op de “voorbereiden…” pagina :mad:

De steeds veranderende maatvoering van schoenen, zelfs binnen merken (bijv. Nike en Asics). Online bestellen wordt zo wel heel irritant omdat ik telkens schoenen moet terugsturen ivm de maat. In mijn kast staan nu paren in maten variërend van 35 t/m 38.

:laughing::laughing: ik erger me er vooral aan dat dat (katoenen)kruis echt noooiit op de goede plek zit maar altijd te ver naar achter. Hoezo is er geen een merk die dat ff checkt of heb ik nou zo’n rare puni.

13 likes

In Den Bosch ook een fakkeloptocht met “strijders” :nauseated_face: :face_vomiting:

1 like

Ohh ik ben mega naïef maar ik las iets over een lichtjestocht in mijn dorp en ik dacht nog oh wat leuk/gezellig ik wil wel mee doen, maar mag dat wel met die maatregelen?

🤦🤦🤦

4 likes

Dat je sommige films niet kan streamen. Ik ga sowieso niet naar de bioscoop maar nu met corona/omicron gaan denk ik heel veel mensen niet. Ik wil best betalen om het gewoon thuis te kunnen kijken maar dan staat er gewoon dat ze geen plannen hebben om het te streamen (nu of later). Ik ga niet naar de bios en heb geen dvd speler dus ok dan niet :raised_back_of_hand:t2:

5 likes

Een vriendin stuurt een filmpje van instagram waarin wordt opgeroepen om iets te ondertekenen maar zegt er verder niks bij. Vind dat heeeel irritant (misschien een beetje petty maar ja).

Net als mensen die op het forum een linkje dumpen zonder er zelf iets bij te zeggen.

5 likes

Ugh ik word weer helemaal leip van mensen die geen verstand hebben van opmaak maar er wel wat over willen zeggen. Nu weer ‘ja ik zie veel meer witruimte op deze pagina in vergelijking met andere pagina’s’. Ja schat dat krijg je als je ene hoofdstuk 5 regels bevat en je andere hoofdstuk 100.

Een cursus InDesign zou echt verplicht moeten worden in groep 1 van de basisschool.

6 likes

Ik zou onder m’n dekbed gaan liggen wachten tot deze dag voorbij is. Respect dat je nog probeert! :joy:

3 likes

Bij fakkels en protesten moet ik aan de scène denken in belle en het beest dat ze zo boos naar het kasteel lopen. Met fakkels en hooivorken etc.

Mijn post is totaal niet relevant

5 likes

ik had een hele chille daily mix gisteren die ik nu wil luisteren, alleen heeft spotify alles omgegooid :frowning:

Ik voel me zo moe dat ik continu zo’n hongergevoel heb. Irritant :sweat_smile:

‘meissie’ genoemd worden.

6 likes

Dat het oplaadvak in de auto alleen maar werkt zonder hoesje