Waar erger je je aan? #11

Het weekend gaat toch ook pas in op vrijdag?

Dat mensen het okĆ© vinden om maar van allerlei theorieĆ«n over corona, te delen op hun insta verhaal, terwijl zij zeggen dat we geen tweesplitsing moeten creĆ«ren…
#unfollow

3 likes

Dus op donderdag krijg je 40% korting, weekend gratis

2 likes

Ooooh ja duh, was ff in de war dat weekendov betekende 40% in het weekend, maar nevermind :joy:

3 likes

De vriendengroep van mijn vriend.
Er worden twee kerels 30, weekendje weg geboekt a 115 euro pp als verassing.
Nu vragen ze of we nog 120pp over kunnen maken voor boodschappen, uitje met een boot, high bier/wijn en cadeautjes voor de jarige.
We zijn met 8 mensen maar ik vindt 235 pp euro voor een verjaardag van twee gasten echt zo veel geld… Heel die groepsapp is helemaal leip erover en elk idee wordt gekker en ik denk alleen maar, waar moeten wij het van betalen…
Ik heb er zo veel stress over. Mijn vriend vindt het ook belachelijk, maar ik weet nu niet of het aan ons ligt maar ik ben vooral geĆÆrriteerd door mezelf dat ik op alles ja heb gezegd…

5 likes

Nee ligt niet aan jullie. Gewoon bijna 1700 totaal voor een verjaardagsweekend is wel bizar.

2 likes

Nou dat vind ik ook echt heel duur! Ligt niet aan jou…

Aan dat het altijd zooo lang duurt voordat thee een beetje is afgekoeld als je het ergens to go haalt

5 likes

Mensen die een kluisje claimen in de sportschool, zonder dat die daadwerkelijk op slot te doen. Zo’n slotje hoeft niet duur te zijn

5 likes

Op je vrije dag thuis op de bank willen liggen, onder een dekentje met netflix aan. En dan een internetstoring hebben :weary:

4 likes

De baliemedewerker van m’n sportschool trok dat ook niet, ging ze haar eigen hangslotjes erop doen en dan lekker zuur discussiĆ«ren met mensen wiens spullen opeens achter een slot zaten.

18 likes

Ik zou dit echt doen :joy:

1 like

oh wow dan is het hier wel redelijk modern. wij sporten met z’n schema wat op je sleutel staat, maar daarmee kun je ook het kluisje in de kleedkamers bijv mee op slot doen. Vind dat echt chill. (Is geen basic fit ofzo maar gewoon lokale sportschool)

1 like

Haha, dit is een paar jaar geleden in ruraal Friesland in een budgetsportschool.

1 like

Familieleden van mijn vriend gaan hun huis verkopen en blijven maar praten over dat het huis waar ze 2 jaar geleden x voor betaald hebben nu 2 ton meer waard is bla bla en dan al mansplainend advies geven aan ons. Vriend alle huizen zijn meer waard geworden, heb je weinig speciaals voor hoeven doen. Ik hoef je advies over dat ik mijn studieschuld als eerste moet aflossen (??) niet.

18 likes

Je studieschuld aflossen lijkt mij nu een slecht idee. Gezien de motie voor het afschaffen van het leenstelsel is aangenomen. Maar ik heb ook de ballen verstand als het over dit soort dingen gaat

1 like

Ik val niet in het leenstelsel, dus is sowieso voor mij niet relevant. En daarnaast heb ik inmiddels een hypotheek waar ik iets genaamd :sparkles: rente :sparkles: over betaal. Dus zijn advies klopt natuurlijk voor geen kant.

2 likes

Ja heb hier de kracht niet voor, deze vent is zo mega irritant.

Winacties via Instagram die dan een of andeee influencer met >150.000 volgers wint.
Looking at you pietmoodshop :roll_eyes:

Nee zij zijn van die motherfuckers die met hun Randstedelijke overwaarde in de provincie een veel te dik huis kopen