Dat mensen best wel vaak raar reageren dat ik uit een onbekend dorp uit de provincie kom, vooral door mensen uit de randstad. naast dat ik op dit moment hier weer tijdelijk woon (hallo verschrikkelijke woningmarkt) ben ik hier gewoon prettig opgegroeid en dat je overal ver moet reizen wen je ook wel weer aan
Ik heb voor mijn studie in Amsterdam gewoond en ja sommige mensen wonen liever in dorpen of kleine steden.
Ja indd. Supergoed gedaan dat jij net 8 jaar eerder in een levensfase zat dat je een huis kon kopen!!! Nu opbokken met je advies
Dit klinkt echt als horror
Ik heb echt wel drie dagen nodig om van die stress af te komen, hoe lang ben je vrij. Ik zou zeggen out of office aanzetten en werkapp blokkeren en dan een lijstje maken van dingen die je leuk vindt om te doen.
Aaargh ik heb twee schalen groentelasagne gemaakt voor in de vriezer, maar nu passen de deksels die ik heb gekocht blijkbaar niet op de schalen?? Ik dacht ben ik nou gek dus ik zocht de deksels op, zijn het snijplanken die ook als deksel kunnen worden gebruikt? Dat werkt natuurlijk niet in de diepvries. Wat een hoax.
Dus koop dit niet, ook al liggen ze bij ovenschalen in een bak en ziet het er vet handig uit:
Nu zit ik hier met mijn teringlasagne.
Er is geen groter onrecht dan in de regen op je fiets doorweekt en wel bij een rood stoplicht te moeten wachten omdat de auto’s groen hebben.
Vriend: zou ik even met de hond lopen? Ik: ja graag! Vriend: ja of loop je zelf even dan kan ik gaan sporten? Ik: ja oke dan loop ik wel. Vriend: nee ja hoeft niet, ik loop wel; wilde gewoon graag gaan sporten.
Wat wilt die vent
Wat een dramaqueen
Hagel is nog erger. Gelukkig hebben we dat niet zo vaak
Moet het huishouden nog doen
Ja ik denk dat hij een intern dilemma had geen zin om met de hond te lopen maar je hoogzwangere vriendin laten lopen is misschien ook een beetje twijfelachtig.
Gewoon aluminium folie erop doen.
Ja heb ik nu gedaan maar nog steeds boos op die snijplanken
Dat het vullen van een bad zo tering lang duurt. Ik heb thuis geen bad en als ik dan een keer in bad kam ergens ben ik altijd vergeten hoe focking lang dat duurt
En dan lig ik er 5 minuten in en dan ben ik het al weer zat
Dat er altijd mensen op die gehandicapten/wandelwagen plaats in de bus staan en dat ze dan niet weggaan als ik er aan kom met wandelwagen. Ik heb soms ook echt geen zin om het netjes te vragen want waarom zou ik, het is toch gewoon normaal om weg te gaan van die plek als iemand hem nodig heeft. Ga je toch ook niet doen als iemand in een rolstoel zit? Het is niet dat ik ergens anders kan staan met de wagen, anders deed ik dat wel.
Vandaag ben ik maar gewoon met m’n natte en vieze wielen tegen iemand aan gaan staan.
Ik zet hem aan, zet een wekker voor 12 min (precies dan is hij goed vol) en bij afloop daarvan ga ik er pas in. Dan doe ik ff een wasje ofzo in de tussentijd, want indd echt geen geduld voor.
Ik ga er gewoon inzitten terwijl ie volloopt
Ben er vandaag 15 hele minuten in geweest