Waar erger je je aan? #11

In mijn straatnaam zat ooit fack. Kon ik ook niks aan doen maar kon daardoor soms niet bestellen. Ik maakte dan altijd maar een typo, op basis van postcode en nummer weten ze je toch wel te vinden.

@lichtknopje Mijn pakketje is net bezorgd en hij stond ook al bij de buren aan te bellen :sweat_smile: Uiteindelijk gekregen zonder tekenen, zonder ID. Weeeeird

3 likes

Haha dat is ook onfortuinlijk! Ik ben er achter dat het niet aan mijn eigen straatnaam lag, maar aan die van het PostNL punt dat ik probeerde te selecteren. Ik heb nu een ander punt gekozen maar die heeft vooral tientallen van zulke 1-ster reviews, zag ik net nadat ik besteld had.

boze mensen

Dus ik hoop dat ik mijn pakketje uiteindelijk veilig kan ophalen, ik vrees ervoor. :joy:

21 likes

1 ster is teveel :joy:. Love dit sort recensies.

4 likes

Je snapt wel dat we een verslag nodig hebben als je bent geweest hé

16 likes

Doen ze helaas soms wel. :sob: Of ze zetten het gewoon in de algemene hal of in de lift, zonder aan te bellen, echt fijn met spullen met een waarde van > 1500 euro.

Had van de week ook weer een keer dat ik de hele ochtend thuis was gebleven om uiteindelijk een mailtje te krijgen “Helaas! Je was niet thuis” grrrr ik was wel thuis en ik had dat pakketje nodig. Ik snap voor die bezorgers wel waarom ze dat doen en dat de werkdruk gewoon te hoog is, maar kom op postbedrijven, een beetje service mag best. En ik wil er ook echt wel extra voor betalen dan.

Haahha ja :rage::rage::rage::rage: dat maakt me gewoon HEEL ERG boos

Ik kan geen posts van andere meeer delen in mijn stories op instagram

Mn vriend en ik zijn zo’n slechte volwassenen. Ten eerste hebben we een dutje van 3 uur gedaan, daarna hebben we allebei mega zitten snaaien op de bank.

Nu nog altijd geen honger dus zal vanavond om
21:00 wel weer eens gaan koken. Ook vergeten we altijd drinken te kopen waardoor we bijna dagelijks blikjes moeten gaan kopen bij een shoarma tent.

17 likes

Is al een tijdje zo. Je moet de post eerst opslaan, en dan als je een story maakt de optie ‘opnieuw delen’ gebruiken (staat tussen die stickers)

2 likes

Ik lees alleen maar de voordelen van volwassen zijn.

8 likes

Ik wilde meteen na mijn werk aan het huishouden maar zit nog steeds op de bank, al dutjes gedaan en ben nog steeds moe :sob:

Kopen bĂ­j een shoarmatent? Gewoon bestellen en thuis laten bezorgen joh

2 likes

Dat als het goed is morgen pas de verwarming aangaat op kantoor. Gebeurt pas vanaf 1 oktober en ik vind het onzin.

De hond van mijn buren is zooooo waaks, wat prima is als je ergens buitenaf woont maar in een rijtjeshuis is het echt enorm kut want hij blaft zo veel en hard. Mijn buurvrouw kan er ook weinig aan doen dus heb geen zin om er iets van te zeggen, maar Jezus HOU JE BEKKKKKKKK.

1 like

Ik heb dit probleem ook. En op een of andere manier zitten deze mensen ook altijd buiten met dat beest. Zodra ik aan kom fietsen, springt ‘ie al blaffend mijn kant op. Ga weg. Plus hij staat ook echt altijd onder het raam van mijn zoontje te blaffen.

Ergste is nog: verderop in de straat hebben we nog 4!!! honden die zo zijn.

Ik zag net deze, misschien kun je dit kopen.

https://www.instagram.com/reel/CT8jWTlozt8/?utm_medium=copy_link

1 like

Het is echt volkomen normaal dat t langer dan een paar weken duurt om een huis in te richten hoor. Misschien helpt het om je daarop in te stellen.
Kun je zo niet meer van het proces genieten ook ipv alles zsm klaar willen hebben?

5 likes

Ik wil vooral veel af hebben omdat ik jaren eigenlijk geen thuis heb gehad.

6 likes

Ik probeer Disney plus op te zeggen maar het lukt niet :rage: die account pagina waar ik moet zijn opent gewoon niet, niet op m’n telefoon, niet op m’n laptop arghhh

2 likes

Niet hetzelfde maar misschien helpt het toch een beetje als je bepaalde hoekjes al wel helemaal af/gezellig maakt, incl. accessoires etc (volgens mij heb je ook leuke accessoires!). Ik vond dat zelf na een verhuizing en direct daarna een veel te drukke tijd waardoor ik nog maanden tussen dozen heb geleefd best wel helpen, keek ik gewoon lekker de twee mooie hoekjes in en de rest maar even niet.

3 likes