Waar erger je je aan? #11

Ik wil even heel hard in een kussen schreeuwen dat het Engelse “ton” en “tonne” godverdomme NIET HETZELFDE ZIJN :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: maar ik zit op kantoor dus ik drop het hier even.

Godverdomme echt iedere klant denkt slim te zijn met “nee hihi we gebruiken US Engels” newsflash jonge THE METRIC SYSTEM DOESN’T CARE

1 like

Ik heb dit echt 5x gelezen voor ik snapte dat er niet ‘oonetoone’ stond :’)

1 like

Zeg maar Hugo

De vreselijke nieuwe slogan van het bruisende HHW.

4 likes

Ja da’s de grap een beetje

1 like

Haha snap ik! Ik heb het aangepast omdat iedereen mijn frustratie moet voelen.

Gedeelde smart is halve smart.

1 like

Ik stoor me echt gruwelijk veel aan het gestalk van recruiters. Ik ben het punt voorbij dat ik me gevleid voel🤬

1 like

Dat mijn oven niet zo snel 180 graden heet wordt als mijn steiltang. Dat zou pas fijn zijn.

12 likes

Een kraantje lekt in m’n woning en ik wacht op de huurbaas die een persoon stuurt om hem te repareren (of me vertelt dat ik dit zelf moet doen), maar ik word echt helemaal gek van die constante drup die ik hoor.

1 like

Screen Shot 2021-11-23 at 16.27.01

Jeroen
All the girls like him - Urban :eggplant: ionary
:triangular_flag_on_post: Sex :beer::beer:

8 likes

Ik ben zo klaar met mijn uitpuilende kledingkast waarvan 80% me nog niet eens past.

Heb alle zomerkleding en te kleine kleding in een koffer gedaan zodat ik iig alleen de kleding zie die me ook daadwerkelijk past.

En nu zou ik graag voor $$$$$$$ nieuwe kleding willen kopen

1 like

Een oude doek omheen binden!

3 likes

He bah, hoe gaat het nu met jou :heart:? Je zal wel flink geschrokken zijn.

4 likes

Hé wat is dan het nut van feedback vragen? Geef dan zelf beter aan waar je feedback over wil hebben.

1 like

Morgen ergens eten, nou joepie jee de enige optie voor mij is sla met wat gegrilde groentes. Nu al trek in 🥲

1 like

Mijn vader heeft de “macht” over de televisie sinds hij met pensioen is en het ziet er zo uit vanaf 17:00
-Nos journaal, editie NL, Eenvandaag, sportjournaal, talkshow 1, rtl nieuws, nos 8 uur journaal, nieuwsuur, talkshow 2

en oh tussen de middag ook nog het journaal en dan ook de belgische variant (waarom???)

:cry:

16 likes

Hahaha laat hem maar niet weten dat je nu ook regionaal nieuws hebt op 2 na normaal 6 uur journaal.

Dit klinkt als de reïncarnatie van mijn vader. Valt hij ergens halverwege ook in slaap en als je dan van zender wisselt schrikt hij pas na 10 minuten wakker en zegt bij boos dat hij lag te luisteren?

7 likes

Hahaha ja ‘dit heb ik al tien keer vandaag gehoord’ (goh) en dat zapt hij even naar een andere actualiteitenprogramma.

Vandaag zapte hij wel even naar binnenstebuiten… toch even iets anders :joy:

4 likes

Een cruciale fietsbrug hier in Dordrecht gaat voor minstens 3 maanden dicht. Het alternatief qua omfietsen duurt 20 minuten langer (!!) of is een waterbus a €2,60 per enkeltje.
Ben echt boos namens alle scholieren die nu zoveel extra tijd of geld kwijt zijn.
(dit slaat ook nergens op want ik kom nooit in die stad, maar tis een principe kwestie).
Ohja savonds gaat die waterbus natuurlijk niet en die omfietsroute is echt langs een superverlaten industrieterrein.

5 likes

Aan mensen die enorm hun punt willen doordrukken zonder met goede argumenten nog te komen. Ik zit al 2 uur in een vergadering waarin dit dus gebeurt en ik ben kapot.