Waar erger je je aan? #11

Aan een man bij Op1 die beweert dat Erica slachtoffer is van cancel culture en vrijheid van meningsuiting ih geding komt nu Hallmark de samenwerking beëindigt

1 like

Ik heb moeten googelen om te weten waar dit over gaat en nu erger ik me ook.

Op dit soort momenten wel blessed met mijn selectieve nieuwsconsumptie.

1 like

Hahahaha hou op hoor, bij vrijheid van meningsuiting hoort ook de vrijheid om samenwerkingen te cancelen. :tipping_hand_woman:t4:

3 likes

Ja haha nog zo een inderdaad!

1 like

Dubbelzijdig plakband, ik word helemaal gek hier. Gvd.

2 likes

Nieuwe pyama gekocht, eerst gewassen, maar nu zit ie beetje strak :cry: pyjama’s horen los te zitten, denk te heet gewassen.

2 likes

Aan de 10000 black friday mails die ik krijg :woman_shrugging:. Wel weer een fijne reminder om me voor heel veel nieuwsbrieven uit te schrijven.

13 likes

Dat ze nu ook al vuurwerk overdag afsteken? Wtf doe ff normaal, keiharde knallen steeds.

2 likes

Exact dit. En het aantal mensen die ik volg op Instagram dat ik kan terugbrengen. Iedereen heeft allemala kut collabs met dingen die ze lelijk staan. Byee

1 like

Sowieso werkt alle soorten plakband vaak niet mee

Voor mijn gevoel zijn het ook vaker de vrouwen die verhuizen naar de (oude) woonplaats van de man dan andersom. Moeten vrouwen veel vaker water bij de wijn doen. Ook op het Viva-forum ongelukkige vrouwen die voor de liefde verhuisd zijn naar een gehucht waar ze niet kunnen aarden en de man nauwelijks rekening daarmee houdt.

3 likes

En in het verlengde hiervan: ik krijg zelf ineens smsjes van bepaalde winkels waarvoor ik mezelf al 2 jaar geleden ofzo voor heb uitgeschreven. In elke reclame op de radio of tv hoor je wel het woord black friday, gek word ik er van

1 like

Maar is dit ook niet die totaal onfeministische vriendin van je? Of haal ik dingen door elkaar

1 like

Klopt en dit is dan een impopulaire mening: ik vind dat veel Nederlandse vrouwen te veel pikken en te veel water bij de wijn doen.

11 likes

Haha echt janken hoor en er bleef steeds weer haar aan plakken. En dan kan ik het begin weer niet vinden etc.

1 like

Mijn vriend is heeelemaaaal naar mij verhuisd hoor?!! Wel 2 dorpen verderop, echt een enorme gunst van hem.

12 likes

Ik ben helaas ook zo’n onbedoelde huisvrouw geworden nadat we voor de droombaan van mijn vriend verhuisden. Het is veel moeilijker dan ik had gedacht om een baan te vinden hier :pensive:

Overigens is mijn vriend niet NLs, dus een van ons moest sowieso al z’n baan opzeggen om dan in een ander land opnieuw te beginnen als we ergens samen wilden wonen. Dat maakte de beslissing om ‘mee’ te gaan wel makkelijker.

Ik herken het verder gelukkig niet, in het team van mijn vriend zitten verschillende vrouwen van wie het hele gezin is meeverhuisd voor haar carrière. Dus dat is weer goed nieuws (maar helaas hebben de mannen die zijn meeverhuisd ook allemaal moeite om werk te vinden).

1 like

Moet er wel bij zeggen dat die collega’s van mijn vriend niet uit Nederland komen.

Ik hoop hier ook nog een leuke baan te vinden, de aanhouder wint zullen we maar zeggen :slightly_smiling_face:

2 likes

Dat hoop ik ook voor je! Denk inderdaad dat het vaak een kwestie van lange adem is zoals ook bij de vriend van @Ovenschaal. Maar wel heel vervelend!

Naar een ander land verhuizen voor het werk van mijn partner en daar dan thuiszitten en financieel van hem afhankelijk zijn is eigenlijk mijn grootste angst. Voor mij een belangrijke reden dat ik nog steeds een langeafstandsrelatie heb.

3 likes

Kwam deze week terecht op de kerstshow van een Intratuin én heb me gisteren ingeschreven bij de ANWB. Geen woorden voor

20 likes