Waar erger je je aan? #11

Mijn vriend heeft exact het zelfde probleem, echt zo vervelend. Eerst allemaal gehannes met die snelwegen en nu dit.

1 like

Geen advies, alleen een hart onder de riem omdat ik me nu precies zo voel! :two_hearts:

1 like

Mensen zeggen wel eens tegen mij dat ik nooit gestrest ben, maar dat is helemaal niet waar. Het uit zich bij mij gewoon op een andere manier en ik ben niet vocaal over mijn gevoelens. Bij die mensen die jij robots noemt kan het dus best wel eens zijn dat ze verdrietig/boos/gestrest zijn, maar het niet kunnen uiten.

1 like

Dat ik per ongeluk een werkafspraak heb gepland in mn vakantie 🥲 gelukkig duurde het maar 10 min

1 like

Als het woord sesh gebruikt wordt ipv session. Vind dat zo’n vervelend woord op een of andere manier.

6 likes

Dat mijn laptop al drie weken bij de reparateur ligt en ze nog steeds geen enkele indicatie kunnen geven wanneer deze klaar is :angry:

Dat de bus ineens uitvalt. Terwijl er al behoorlijk wat mensen staan te wachten. Dus lekker proppen zo.

Ew ik zit voor het eerst in 300 jaar in de trein en er komen mensen in mn 4 zits erbij zitten

1 like

ik voel dit. Ik zie dit vaak bij van die britse fitgirls die ook het woord “choccy” en “dins” (= dinner) gebruiken. Echt gadver

2 likes

Dat huisgenoot A verkouden is (en test doet) en huisgenoot B haar meteen aanraadt sterke vitamine C en D supplementen in te nemen.

er is echt geen bewijs voor vit C en het verkorten van verkoudheid :roll_eyes: waarom iedereen nog met die bruistabletten aan komt zetten is mij een raadsel

1 like

Ik vind het gebruik van A B C D hier mooi staan

69 likes

Heb je deze weleens geprobeerd? Helpt bij mij heel goed! En was bang dat het mn haar veel sneller vet zou maken maar dat valt wel mee

2 likes

haha echt een nutteloze ergernis, maar ik vind het altijd zo irritant dat sommige mensen heel hard hun handsfree bellen aan hebben staan in de auto
dan hoor je vanaf buiten dus een eenzijdig gesprek (natuurlijk alleen degene die op de luidspreker staat) :thumbsup:

27 likes

Oh ja heel irritant. Zo vaak hier onder het raam van mijn kantoor. Soms ook gesprekken waarvan ik denk; en je weet dat iedereen buiten dit kan horen?

3 likes

Ben al 3x gebeld door de organisatie waar ik vrijwilligerswerk voor deed. Ze laat ook elke keer voicemail achter. En wilde wel mailen van de week maar was ik vergeten. Maar vind t zo irritant. Ik doe sinds corona al niet vanwege corona, denk je dan dat ik nu wel wat ga doen, no way. Vanavond maar even mailen want wil gewoon niet bellen, ik haat bellen.

Nog irritanter als ze stil staan en je hoort de telefoon overgaan :sob:

2 likes

Nee! Zag het wel laatst maar snapte niet zo goed hoe dit werkte haha. Ik ga eens kijken!! Dankje

@Enthusiasm Ik wist dus heel lang niet hoe goed je dat kunt horen, maar die speakerstem doet iets met de hoorbaarheid denk ik? Als mijn collega naast mij op haar kamer handsfree belt met de vaste telefoon, hoor ik de patiënt wel en haar niet.

Maar irritant is het zeker, al denk ik dat er veel mensen onbewust irritant zijn.

1 like

Ik kom ineens niet meer in mijn werk mail. Ik belde mijn hosting op, zegt die man aan de telefoon, probeer anders even je wachtwoord te wijzigen.

Ik kom er niet in?! Hoe denk je dat ik dan iets kan wijzigen. Zeker de nieuwe variant van zit de stekker er wel in.

5 likes