Mijn moeder die elke dag zowat mijn truien aantrekt
De schrijver van oa dit stuk staat op de lijst van het CDA
even dus in een spoiler, racisme
Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet.
Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet.
Leuk dat je jarenlang racistische drek kan spuwen en daarna uit kan komen voor een partij met christelijke inslag!!
op welke lijst staat hij dan? Gemeenteraadsverkiezingen?
Ja, in Den Haag!
Kijk ik er dan overheen of staat Bert Brussen er niet op?
Ah oke. In dat eerste linkje dat je plaatste over een paar jongens die een meisje sloegen stond een link naar een stuk van Bert Brussen, vandaar dat ik dacht dat je hem bedoelde.
Maar walgelijke schrijfsels en ditto schrijfstijl idd van die andere ventā¦
En ook van het CDA den haag niet heel snugger, meestal doen ze wel even een achtergrondcheck maar dat is hier niet gedaan of ze hebben de publieke opinies van die man niet goed gewogen
Ugh ja deze gozer is ook altijd erg walgelijk op Twitter maar zo te zien heeft hij zijn account weer eens weggehaald
Oke kleine rectificatie; deze was wel echt goed gedaan, veel verschillende groentes, noten en een lekkere dressing op basis van soja.
Ik had echt gedacht dat het drie blaadjes sla met een schijfje courgette zou zijn
Tijdverschil! Ik snap de logica er natuurlijk wel van maar het is wel knap irritant dat er 7 uur verschil tussen hier en thuis zit
Aan mān menstruatiekrampen waardoor ik al een poos wakker lig. En dat 't voelt alsof mān baarmoeder eruit gereten wordt is ƩƩn ding, maar dit keer ook last van erge anuskrampen en niks voelt zo naar als dat
Vraag me overigens ook wel wat af nu hoe 't komt dat 't de ene x veel erger is dan de andere x.
Kon ik gisteren eindelijk in bad omdat ik de tape mocht verwijderen. Kreeg ik knallende koppijn dus was maar in bed gaan liggen.
Vanmiddag krijg ik vermoedelijk weer nieuwe tape dus kan ik weer niet in bad. Argh
Voor mijn huis is een grasveldje met wat bomen en struiken erop. Geen paadjes, je mag er niet met je hond op, bijna niemand komt ooit op dat grasveld. Nu staat er wel al bijna een uur lang een man met een bladblazer alle blaadjes van het gras af en in de struiken te blazen. Echt hoe fucking nutteloos en dan met dat irritante geluid de hele tijd
Mensen die weigeren zich ziek te melden. Ik maak nog deel uit van de groepsapp van mijn bijna oude werk, en zie allemaal appjes van collegaās voorbij komen āik voel me zo beroerd, test was negatief maar ik blijf voor de zekerheid thuis en zal toch vanuit huis werken blablaā. En dan allemaal reacties als āPiet nou denk eens aan jezelf!!ā
Zit je nou serieus tof te doen over het feit dat je rete slecht voor jezelf zorgt? Vind dit echt een nare mentaliteit. Als ik Ʃcht ziek ben ben ik ziek en dan overleeft het bedrijf het ook heus wel.
Daarnaast ook kut voor de egels, die hebben die bladeren juist nodig voor bescherming. Als niemand dat grasveld gebruikt laat het dan in ieder geval nog een ander doel dienen
Maar die blaadjes worden toch gewoon verplaatst? Daar kunnen de egels er toch ook bij?
Ja we kregen laatst een brief dat ze dit jaar expres al het blad laten liggen omdat dat beter voor het milieu en de dieren enzo is. Echt top, maar laat het dan ook liggen ipv het te verplaatsen Nu is hij trouwens aan het snoeien, dat is wel nuttig want de parkeerplaatsen werden wel erg krap.
Nee lekker als je in je winterslaap ligt en ze ff met een enorm lawaai je huis omver blazen
Oh ik dacht aan gewoon wat blaadjes verspreid over een grasveld, maar het gaat echt om bergen bladeren dus (want daar gaan egels onder liggen). Anyway ik snap wel dat ze blaadjes van het gras halen, gras wordt er lelijk van als er bladeren op verteerd worden, maar moet wel met egelvriendelijk beleid natuurlijk,