Waar erger je je aan? #11

Ik had een jas besteld vorige week die nu 50 euro goedkoper is, twijfel echt om hem opnieuw te bestellen en de nieuwe jas dan terug te sturen met de oude retourbon :face_with_monocle: of werkt dat niet zo?

2 likes

Jawel heb ik ook weleens gedaan…

1 like

Ja ik heb dat ook weleens gedaan. Of je zou kunnen vragen of ze de korting alsnog kunnen geven in het kader van duurzaamheid :grin:

2 likes

Update: de takken die eraf gesnoeid zijn liggen nu in bosjes op de lege parkeerplaatsen. Echt top. Plus een grote berg bladeren, ook verspreid over 2 lege parkeerplaatsen. Tot zo ver het ‘experiment’ met het laten liggen van bladeren. Echt hoor :roll_eyes::roll_eyes:
Edit: heb net melding gemaakt bij de gemeente ook, ben benieuwd.

Dat een organisator van een evenement mij wel mijn geld via hun eigen ticketverkoop heeft teruggegeven maar niet die van Ticketswap. Ze verschuilen zich nu achter technische redenen maar dat is onzin want andere organisatoren bieden die optie wel.

Voelt wel een beetje wrang in deze tijd om me hier aan te ergeren.
Maar ben vooral pissig dat zij nu de keuze hebben gemaakt dat ik mijn geld aan ze moeten doneren in plaats van de keuze bij mij te leggen en dat ik er zelf achteraan moet na een halfjaar om hier achter te komen.

Mensen die sloom praten aan de telefoon. Afschuwelijk irritant. Hup vooruit met de geit.

Ja of de standaard zin: even opnieuw opstarten :rage:

1 like

Aan een man bij Op1 die beweert dat Erica slachtoffer is van cancel culture en vrijheid van meningsuiting ih geding komt nu Hallmark de samenwerking beëindigt

1 like

Ik heb moeten googelen om te weten waar dit over gaat en nu erger ik me ook.

Op dit soort momenten wel blessed met mijn selectieve nieuwsconsumptie.

1 like

Hahahaha hou op hoor, bij vrijheid van meningsuiting hoort ook de vrijheid om samenwerkingen te cancelen. :tipping_hand_woman:t4:

3 likes

Ja haha nog zo een inderdaad!

1 like

Dubbelzijdig plakband, ik word helemaal gek hier. Gvd.

2 likes

Nieuwe pyama gekocht, eerst gewassen, maar nu zit ie beetje strak :cry: pyjama’s horen los te zitten, denk te heet gewassen.

2 likes

Aan de 10000 black friday mails die ik krijg :woman_shrugging:. Wel weer een fijne reminder om me voor heel veel nieuwsbrieven uit te schrijven.

13 likes

Dat ze nu ook al vuurwerk overdag afsteken? Wtf doe ff normaal, keiharde knallen steeds.

2 likes

Exact dit. En het aantal mensen die ik volg op Instagram dat ik kan terugbrengen. Iedereen heeft allemala kut collabs met dingen die ze lelijk staan. Byee

1 like

Sowieso werkt alle soorten plakband vaak niet mee

Voor mijn gevoel zijn het ook vaker de vrouwen die verhuizen naar de (oude) woonplaats van de man dan andersom. Moeten vrouwen veel vaker water bij de wijn doen. Ook op het Viva-forum ongelukkige vrouwen die voor de liefde verhuisd zijn naar een gehucht waar ze niet kunnen aarden en de man nauwelijks rekening daarmee houdt.

3 likes

En in het verlengde hiervan: ik krijg zelf ineens smsjes van bepaalde winkels waarvoor ik mezelf al 2 jaar geleden ofzo voor heb uitgeschreven. In elke reclame op de radio of tv hoor je wel het woord black friday, gek word ik er van

1 like

Maar is dit ook niet die totaal onfeministische vriendin van je? Of haal ik dingen door elkaar

1 like