Waar erger je je aan? #11

Klopt en dit is dan een impopulaire mening: ik vind dat veel Nederlandse vrouwen te veel pikken en te veel water bij de wijn doen.

11 likes

Haha echt janken hoor en er bleef steeds weer haar aan plakken. En dan kan ik het begin weer niet vinden etc.

1 like

Mijn vriend is heeelemaaaal naar mij verhuisd hoor?!! Wel 2 dorpen verderop, echt een enorme gunst van hem.

12 likes

Ik ben helaas ook zo’n onbedoelde huisvrouw geworden nadat we voor de droombaan van mijn vriend verhuisden. Het is veel moeilijker dan ik had gedacht om een baan te vinden hier :pensive:

Overigens is mijn vriend niet NLs, dus een van ons moest sowieso al z’n baan opzeggen om dan in een ander land opnieuw te beginnen als we ergens samen wilden wonen. Dat maakte de beslissing om ‘mee’ te gaan wel makkelijker.

Ik herken het verder gelukkig niet, in het team van mijn vriend zitten verschillende vrouwen van wie het hele gezin is meeverhuisd voor haar carrière. Dus dat is weer goed nieuws (maar helaas hebben de mannen die zijn meeverhuisd ook allemaal moeite om werk te vinden).

1 like

Moet er wel bij zeggen dat die collega’s van mijn vriend niet uit Nederland komen.

Ik hoop hier ook nog een leuke baan te vinden, de aanhouder wint zullen we maar zeggen :slightly_smiling_face:

2 likes

Dat hoop ik ook voor je! Denk inderdaad dat het vaak een kwestie van lange adem is zoals ook bij de vriend van @Ovenschaal. Maar wel heel vervelend!

Naar een ander land verhuizen voor het werk van mijn partner en daar dan thuiszitten en financieel van hem afhankelijk zijn is eigenlijk mijn grootste angst. Voor mij een belangrijke reden dat ik nog steeds een langeafstandsrelatie heb.

3 likes

Kwam deze week terecht op de kerstshow van een Intratuin én heb me gisteren ingeschreven bij de ANWB. Geen woorden voor

20 likes

Stomme nieuwe maatregelen. Dat ze lekker die scholen dicht gedaan hadden :rage:

9 likes

Dat ik vanavond eindelijk alleen thuis ben, en nu totaal geen inspiratie heb voor snacks

Ga je nu ook een kort pittig kapsel en een kek brilmontuurtje aanmeten

2 likes

Nou volgens mij is er geen weg meer terug

2 likes

Ik zag net het ideale spijkerjurkje dat niet mega kort is mét korting. Alleen dan wel alleen op maat 34 D:
Nu wil ik het bijna niet bestellen.

Heb ook heel lang een langeafstandsrelatie gehad, maar toen kwam er een baby en wilden we toch wel echt bij elkaar wonen. Maar het gevoel afhankelijk te zijn van mijn vriend is inderdaad niet fijn, dus ik snap je helemaal

1 like

Automobilisten die op dit tijdstip met deze hevige regen hun verlichting niet aanhebben. Had dus bijna een aanrijding net, omdat die auto gewoon niet te zien was. Fucking idioten

5 likes

Misschien vergeten? Ik zou ff flink gaan seinen dan want levensgevaarlijk idd

1 like

Ja dat kan natuurlijk, maar ik zie het in mijn woonplaats echt heel vaak. Levensgevaarlijk! Fietsers ook, 9 van de 10 hebben geen of super slechte verlichting als het donker/slecht weer is

1 like

Dat ik veel te weinig avond eten heb gemaakt en nu nog veeeel te impulsief wat besteld heb bij thuisbezorgd wat meer dan een uur duurt.

Ik. Wilde. Sparen. En waarom zie je de tijd in godsnaam pas ná het bestellen.

1 like

Korting?! :sob::sob: Nu voel ik me nog slechter hahaha

Maskt zingerrrr

1 like

Haha deze post

Als er gelijk een reageerakkoord lag dan moest je het toch ook doen, of is 't nu extra erg omdat het tijdens kerst is?

Ik neem 't niet gauw op voor 't huidige kabinet maar hoezo is dit aso alsof zij moeten denken ok jongens even wachten nog he anders moeten de ambtenaren werken met kerst

2 likes