Ah een van mijn collega’s laat er dit jaar wel 100 uitbetalen omdat hij zijn verlof niet opkrijgt, maar misschien heeft hij een speciale regeling? Ik houd er verder ook over op!
Mijn ouders hebben mij laatst uitgenodigd om mee te gaan naar een visite (nicht bevallen in corona-periode) waarop ik enthousiast ja heb gezegd.
Zijn ze vanmorgen alleen er naartoe gegaan en hebben ze foto’s daarvan in de familieapp gepost. En toen ik zei: “Ik dacht dat jullie mij laatst hadden gevraagd om mee te gaan? ”. Hebben ze mij niet gevraagd “omdat mijn vriend bij mij thuis is dit weekend”. Nou voor zover is weet is die jongen om half 5 vannacht naar zijn werk vertrokken en zit ik al de hele dag alleen thuis. Ik was gisteravond ook nog gewoon bij mijn ouders en hebben ze niets gezegd hierover.
Maar ik mag er niet sip om zijn, want zij zijn nu op een condoleance en zijn “niet happy”. Niet mijn woorden.
Zucht.
Dat het bij onze eko plaza altijd zo traag gaat, de mensen achter de kassa maar vaker de klanten. Ik moest net een pakje thee afrekenen en door degene voor me duurde dat 10 minuten…
Mijn tante die allemaal racistische dingen post op Facebook en in de familie app. Niemand reageerd erop.
Haha ik had gelijk ‘ze leven in de vertraaaaaging’ in m’n hoofd ook toen ik die post zag
De onderhuidse puist net op het plekje waar mijn oorlel vast zit aan mijn hoofd Zo pijnlijk!
Gelukkig is het morgen CYBER MONDAY
Wat een deceptie, dat sluiten om 17:00. Het was weer tering druk in de winkel, met klanten waarvan de mondkapjes op de kin hingen of klanten die nog net niet in je nek komen hijgen. Mission failed om minder mensen naar de winkel te krijgen in ieder geval Word hier echt stront chagrijnig van. Ben helemaal drained door alle discussies met klanten nu.
Oh man dit gaat mijn leven zoveel makkelijker maken
Ik heb op elke hand een paar kleine wondjes. Door de kou zijn mijn handen droog en krijg ik sneller zulke wondjes. Dat is niet leuk met al die ontsmettingsmiddel
Misschien zit je er niet op te wachten maar cicaplast handcreme van la roche posay is je redder!
Weet dat het helpt, maar ik ben zo’n slechte insmeerder als het gaat om mijn handen.
Ja dat herken ik. Vind het vooral vervelend als cremes niet snel intrekken maar bij deze gelukkig geen last dus gaat het beter. Maar succes met de ellende. Schrale handen zijn klote!
Mijn huid zuigt alles op wat een beetje vet is, dus dat is niet het probleem. Ik vind eerder crèmes te dun dan te vet. Maar ik vergeet systematisch om die handen in te smeren of zo’n handcreme mee te nemen
Zit op asos te scrollen en opeens veranderd de prijs van euro naar ponden?! Zo irritant en zie niet waar ik de valuta kan wijzigen.
Ahh lijkt mij ook lastig ja. Succes morgen!
Neeee laten staan op ponden! Reken maar eens je totaalbedrag van je winkelwagen om.
Als je in ponden afrekent op Asos is het veel goedkoper. Dikke tip
Het warme kraanwater op t vliegveld. Ik wou m’n flesje lekker cheap vullen maar vind warm water niet te drinken dus nu maar “duur” flesje gekocht