Voor het slapen gaan even snel tea tree olie op een kapot plekje gedaan. Het tintelde maar ik dacht dat is de inwerking.
Kijk ik kwartier later in de spiegel toen het toch beetje ging jeuken. Helemaal dik en rood Heb het er meteen afgespoeld maar het jeukt nog steeds en ziet er niet uit.
Oooh nee, wat kut. Volgens mij hoor je tea tree ook niet puur op de huid te doen, maar verdund met water of een andere olie
Ah ja het is niet puur, het is een potje met creme/balsem (zie dat ik olie schreef). Normaal geen problemen mee, ook niet als de huid stuk is. Heel raar dus.
Oh ben helemaal enthousiast maar heb nog zoveel vragen @Printemps, sorry
Wat voor wasprogramma hebben jullie gebruikt? Gewassen met of zonder wasmiddel? Vol laten centrifugeren of handwas?
Ik doe wel met een beetje neutraal wasmiddel en dan het wol programma zodat er niet teveel gecentrifugeerd word.
Rubberen handvaten van real techniques Kunnen er niet zo goed tegen. Houten Mac kwasten ook niet.
First world probleempje. Maar de afgelopen twee dagen heb ik max 3-4 uur geslapen want pijn.
Vandaag sliep ik super snel maar ging mn wekker net om 6:00 omdat m’n ouders mij naar huis brengen. Terwijl ik echt eindelijk lekker aan het slapen was
Ik doe altijd een beetje olijfolie en een beetje Dreft op een schoteltje en dep en draai daar m’n kwasten in. Vervolgens afspoelen onder de kraan en ze zijn super schoon. Is 5 minuten werk.
Ik deed ze bij mijn 30 graden donkere was. Normaal programma. En in twee waszakjes over elkaar heen. Dat rubberen deel van m’n Real Techniques kwasten is inderdaad een beetje vlekkerig geworden.
Misschien doe ik het helemaal verkeerd maar mijn kwasten wassen duurt echt 5 minuten. Beetje wasgel voor het gezicht er op, beetje inwrijven en afspoelen. Doe ik iets verkeerd ?
Maar kan me ook totaal vinden in dat 5 minuten soms teveel gedoe is of dat je er gewoon geen zin in hebt
Buienradar wilt niet mijn gebied zoeken. Elke keer als ik mijn stad zoek, stuurt hij mij naar Nijkerk, Alkmaar, ‘s Hertogenbosch etc. Wtf is er in Nijkerk te doen
Misschien ligt het ook aan het aantal kwasten haha. Ik heb er denk ik een stuk of 20 en als ik iedere kwast zo lang blijf wassen tot er geen gekleurd water meer vanaf komt ben ik zo een klein half uur zoet.
Ohja ik heb er maar 3 !
Gebruikt je die dan allemaal elke keer ? Hoeveel type heb je dan ?
Mensen moeten echt stoppen met online foto’s delen van hun zelftests. Ik hoef jullie snot niet te zien
Net als George heb ik gewoon heel veel kwasten
Dat het groepslesrooster van de basic fit niet is aangepast aan de 17.00 uur regel. Alles staat nog tot 20.00 in het rooster. Had eigenlijk gehoopt dat ze wat dingen zouden verplaatsen.
Ik ben niet vooruit te branden. Elke maandag weer. Of steeds vaker eigenlijk. Misschien vrije dag inplannen.
En in de buurt weer bladblazers, laat lekker liggen.
Onze verwarming doet het niet en ik bel Feenstra, waar ik vrijdag een afspraak mee heb voor onderhoud. Ik wilde deze afspraak al veel eerder hebben, maar zij konden dan pas. Kunnen ze niet langskomen omdat ik op papier nog geen klant ben?! Vind dit echt slecht beleid.
Kan je geen ander bellen die eerder kan? Als je toch geen klant nog bent.
Ik heb namens mijn sportteam een deel van de trainersvergoeding terug gevraagd en ook gekregen. Het bedrag is aan mij over gemaakt zodat ik het in de teampot kan doen. Echter via Wie betaald Wat kun je het niet eerlijk verdelen. Omdat ik niet wil dat iemand die 2 bier besteld meer krijgt dan iemand met een fristi.
Dus heb ik in de groep gegooid dat iedereen mij een tikke kan sturen voor bedrag X zodat iedereen evenveel terug krijgt. Van de 10 meiden heb ik er van 3 een tikkie gehad. Het is hun eigen verantwoording dat ze een tikkei sturen. Maar ARGH zo irritant dat men dat dus niet doet.
Dat ik er niet bij stil had gestaan dat kokosmelk misschien naar kokos zou smaken