Waar erger je je aan? #11

Weet dat het helpt, maar ik ben zo’n slechte insmeerder als het gaat om mijn handen.

1 like

Ja dat herken ik. Vind het vooral vervelend als cremes niet snel intrekken maar bij deze gelukkig geen last dus gaat het beter. Maar succes met de ellende. Schrale handen zijn klote!

2 likes

Mijn huid zuigt alles op wat een beetje vet is, dus dat is niet het probleem. Ik vind eerder crèmes te dun dan te vet. Maar ik vergeet systematisch om die handen in te smeren of zo’n handcreme mee te nemen

1 like

Zit op asos te scrollen en opeens veranderd de prijs van euro naar ponden?! Zo irritant en zie niet waar ik de valuta kan wijzigen.

Ahh lijkt mij ook lastig ja. Succes morgen!

4 likes

Neeee laten staan op ponden! Reken maar eens je totaalbedrag van je winkelwagen om.
Als je in ponden afrekent op Asos is het veel goedkoper. Dikke tip :+1:

10 likes

Het warme kraanwater op t vliegveld. Ik wou m’n flesje lekker cheap vullen maar vind warm water niet te drinken dus nu maar “duur” flesje gekocht

1 like

Voor het slapen gaan even snel tea tree olie op een kapot plekje gedaan. Het tintelde maar ik dacht dat is de inwerking.
Kijk ik kwartier later in de spiegel toen het toch beetje ging jeuken. Helemaal dik en rood :sob: Heb het er meteen afgespoeld maar het jeukt nog steeds en ziet er niet uit. :sob:

3 likes

Oooh nee, wat kut. Volgens mij hoor je tea tree ook niet puur op de huid te doen, maar verdund met water of een andere olie :frowning_face:

1 like

Ah ja het is niet puur, het is een potje met creme/balsem (zie dat ik olie schreef). Normaal geen problemen mee, ook niet als de huid stuk is. Heel raar dus.

1 like

Oh ben helemaal enthousiast maar heb nog zoveel vragen @Printemps, sorry :grimacing:
Wat voor wasprogramma hebben jullie gebruikt? Gewassen met of zonder wasmiddel? Vol laten centrifugeren of handwas?

3 likes

Ik doe wel met een beetje neutraal wasmiddel en dan het wol programma zodat er niet teveel gecentrifugeerd word.

Rubberen handvaten van real techniques Kunnen er niet zo goed tegen. Houten Mac kwasten ook niet.

4 likes

First world probleempje. Maar de afgelopen twee dagen heb ik max 3-4 uur geslapen want pijn.
Vandaag sliep ik super snel maar ging mn wekker net om 6:00 omdat m’n ouders mij naar huis brengen. Terwijl ik echt eindelijk lekker aan het slapen was :face_with_head_bandage:

1 like

Ik doe altijd een beetje olijfolie en een beetje Dreft op een schoteltje en dep en draai daar m’n kwasten in. Vervolgens afspoelen onder de kraan en ze zijn super schoon. Is 5 minuten werk.

6 likes

Ik deed ze bij mijn 30 graden donkere was. Normaal programma. En in twee waszakjes over elkaar heen. Dat rubberen deel van m’n Real Techniques kwasten is inderdaad een beetje vlekkerig geworden.

2 likes

Misschien doe ik het helemaal verkeerd maar mijn kwasten wassen duurt echt 5 minuten. Beetje wasgel voor het gezicht er op, beetje inwrijven en afspoelen. Doe ik iets verkeerd ?

Maar kan me ook totaal vinden in dat 5 minuten soms teveel gedoe is of dat je er gewoon geen zin in hebt :grinning:

2 likes

Buienradar wilt niet mijn gebied zoeken. Elke keer als ik mijn stad zoek, stuurt hij mij naar Nijkerk, Alkmaar, ‘s Hertogenbosch etc. Wtf is er in Nijkerk te doen :face_with_symbols_over_mouth:

Misschien ligt het ook aan het aantal kwasten haha. Ik heb er denk ik een stuk of 20 en als ik iedere kwast zo lang blijf wassen tot er geen gekleurd water meer vanaf komt ben ik zo een klein half uur zoet.

6 likes

Ohja ik heb er maar 3 !

Gebruikt je die dan allemaal elke keer ? Hoeveel type heb je dan ?

1 like

Mensen moeten echt stoppen met online foto’s delen van hun zelftests. Ik hoef jullie snot niet te zien :angry:

3 likes