Waar erger je je aan? #11

Net als George heb ik gewoon heel veel kwasten :relaxed:

3 likes

Dat het groepslesrooster van de basic fit niet is aangepast aan de 17.00 uur regel. Alles staat nog tot 20.00 in het rooster. Had eigenlijk gehoopt dat ze wat dingen zouden verplaatsen.

1 like

Ik ben niet vooruit te branden. Elke maandag weer. Of steeds vaker eigenlijk. Misschien vrije dag inplannen.

En in de buurt weer bladblazers, laat lekker liggen.

Onze verwarming doet het niet en ik bel Feenstra, waar ik vrijdag een afspraak mee heb voor onderhoud. Ik wilde deze afspraak al veel eerder hebben, maar zij konden dan pas. Kunnen ze niet langskomen omdat ik op papier nog geen klant ben?! Vind dit echt slecht beleid.

1 like

Kan je geen ander bellen die eerder kan? Als je toch geen klant nog bent.

1 like

Ik was gisteravond echt helemaal geïrriteerd door alle geluiden hier en toen kon ik niet slapen. Een helikopter was de hele tijd rondjes aan het vliegen, treinen, een vrachtwagen of strooiwagen. En nu wordt er al de hele ochtend geheid (zo heet dat toch als palen in de grond worden geslagen?). En om 11 uur begint het oefenuurtje van de beiaardier. Ik wil rustttt.

Ik heb namens mijn sportteam een deel van de trainersvergoeding terug gevraagd en ook gekregen. Het bedrag is aan mij over gemaakt zodat ik het in de teampot kan doen. Echter via Wie betaald Wat kun je het niet eerlijk verdelen. Omdat ik niet wil dat iemand die 2 bier besteld meer krijgt dan iemand met een fristi.
Dus heb ik in de groep gegooid dat iedereen mij een tikke kan sturen voor bedrag X zodat iedereen evenveel terug krijgt. Van de 10 meiden heb ik er van 3 een tikkie gehad. Het is hun eigen verantwoording dat ze een tikkei sturen. Maar ARGH zo irritant dat men dat dus niet doet.

Dat ik er niet bij stil had gestaan dat kokosmelk misschien naar kokos zou smaken :sob:

15 likes

Ja dat heb ik nu gedaan en heb je afspraak die nog stond meteen afgezegd. Stel eikels. Was wel even spannend want het schijnt overal druk te zijn.

3 likes

Haha ja dat scheelt wel inderdaad! Voor mijn gezicht een poederkwast, blush, bronzer, highlighter, foundation en een beautyblender. En dan heb ik voor mijn ogen ook nog allemaal verschillende kwasten. Ik gebruik ze lang niet allemaal even vaak, maar als ik ze ga wassen doe ik wel alles in een keer.

1 like

Gezeik. Overal in NL is het zowat droog, behalve één rechte streep over het land en daar ben ik de hele dag buiten een dagje weg 🥲🙃

1 like

Dat als je ergens wil zeggen, je bijna “moet” aangeven waarom dat is. Flikker op, gewoon daarom

2 likes

Ik heb steeds minder kleur in mn lippen. Zag het net weer tijdens een videovergadering. Ziet er zo doods uit.

Dat ik gisterenavond netjes mijn werkdag vandaag had gepland, om dan deze ochtend twee spoedopdrachten te krijgen waardoor ik mijn hele planning kan doorspoelen.

Om het vliegend schijt van te krijgen :thumbsup:

5 likes

WEEEER die collega die gaat “inventariseren” of we de training van de week live kunnen doen ipv online
Nee vriend kijk 1x naar de maatregelen en de voorschriften van onze organisatie
Krijgt ie van 3 collega’s+ mij een nee te horen, dat wij dus online willen, gaatie dingen opnoemen ja maar dit mag wel en toen mocht het ook
Plank voor je kop much

8 likes

Hoe kan je de hele dag met een bladblazer bezig zijn. Mn oren deden pijn van oordopjes maar nog steeds. Elke keer als ik ze even uit deed dat kut geluid.
Gewoon van 8 tot nu…

Het stopt maar niet. Kan ook niet zien waar het, zal wel achter een huis verstopt zitten met mega tuin.

3 likes

Hahaha toen wij een hele tijd geleden verschillende printers hadden met allemaal een eigen nummer dan kwam er bij ons ook wel eens wat uit van een ander. Die ander heeft dan ooit onze printer toegevoegd. Soms echt de meest gekke dingen

1 like

Proberen af te spreken met een vriendin die de eerste week van februari voorstelt?!?! Lijkt me echt dodelijk vermoeiend om je planning de komende 2 maanden al vol te hebben.

42 likes

Mijn rechter bovenlip heeft een blauw plekje doordat ik aan het stoeien was met mijn dochter. Ik moet echt opletten dat ik nu iets van lippenstift op heb want het ziet er niet uit. Alleen dit vergeet ik natuurlijk weer en ik zie het dus pas wanneer ik weer in een spiegel kijk. Bedankt dochter :thumbsup:

1 like

Mn vriend gaat even iets weggooien in de groene bak buiten. Met de deur van de woonkamer en de voordeur open. En dan hoor ik m ook nog die container alvast klaar zetten voor het vuilnis ophalen. AAN DE ANDERE KANT VAN DE STRAAT. Nee is goed joh, t huis warm stoken is toch gratis :ok_hand:

4 likes