Waar erger je je aan? #11

Dat autobiografieën vaak beginnen met anekdotes uit de kindertijd van de schrijver en waaruit dan moet blijken hoe geniaal ze als kind al wel niet waren. :roll_eyes:

2 likes

Egoïstisch? Ja stel je voor dat je toch voor je eigen geluk zou kiezen :exploding_head: Echt een achterlijke reactie. Ik hoop ook dat je het goed af kan ronden en dat je baas nog even normaal gaat doen maar als ik dit lees (en ik ken de achtergrond natuurlijk niet) denk ik dat je daar nog beter gisteren dan vandaag kunt vertrekken :muscle::four_leaf_clover:

4 likes

We hebben door corona het verjaardagsfeestje van onze dochter afgezegd. Twee goede vriendinnen zijn daardoor geirriteerd en negeren me nu, en mijn schoonouders hebben niet eens gereageerd op ons berichtje dat we het annuleerden.

Volgens mij ben ik dat nog het meeste beu aan alles rond corona, het gebrek aan respect voor de keuzes van anderen. Laat ons toch voorzichtig zijn als we dat willen? (Disclaimer: in Be is er geen limiet op het aantal sociale contacten maar ‘vragen ze wel om ze te beperken’).

En stiekem ben ik ook droevig dat er weer een mijlpaal in stilte voorbij gaat, want als mensen geen eten en drinken krijgen boeit het ook geen flikker meer allemaal.

12 likes

Heh? Wat een gekke reactie zeg, maar ben je wel opgelucht dat je het hebt kunnen vertellen? Met zo’n leidinggevende is het maar beter dat je weggaat dan!

2 likes

Haha yep, ik sprak laatst een collega die daar overtuigd van is.

1 like

Neem je vakantiedagen op en REN

21 likes

Heb je al teruggekoppeld wat je hier zegt, dat hij t wellicht had kunnen voorkomen? Maar jeetje wat kinderachtig zeg, hoe oud is hij? En wat stom dat hij t via de mail doet.

Mensen die vega/vegan eten die me zitten te bekritiseren dat ik nog vlees eet. Laat me met rust…

2 likes

Haha ja ik snap er eerlijk gezegd ook de ballen van. Het lijkt wel alsof ze vinden dat we hen iets afpakken ofzo… terwijl ik net op wat empathie had gehoopt omdat het voor ons inderdaad ook echt niet makkelijk is, na de geboorte in tweede lockdown vorig jaar nu dit… ik voel me wel even ultiem eenzaam :grimacing:

5 likes

Ik erger me heeeeel erg aan mn verkoudheid. Ik probeer er alles aan te doen maar het duurt zooo lang. Eerst heb ik me weken kapot gehoest, een hele zere brandende keel, en gewoon een heel ellendig gevoel fysiek. Nu eindelijk afgelopen weekend voelde ik me beter worden, mn zere keel is zo goed als over, het hele erge hoesten en hoofdpijn ook. Ik was echt blij, en nu begin ik weer zo erg te niezen en heb het gevoel dat mensen zich ook zo aan mn verkoudheid beginnen te ergeren. Heb al 42 keer geniest vandaag (ja ik heb geteld). Aaargh, ik wil zooo graag er vanaf. Ik word er een beetje moedeloos van. En ik ben ergens bang dat mensen helemaal boos zijn maar pff

1 like

Pff je zou soms denken dat een bijwerking van deze coronatijd is dat volwassen veranderen in kleuters :roll_eyes: Heel irritant dat ze zo reageren, alsof jullie het voor je plezier cancelen! Hopelijk kunnen jullie met je eigen gezin er toch nog een leuke dag van maken.

2 likes

Ik moet voor een account een nieuw wachtwoord aanmaken van maar liefst 16 tekens :exploding_head: :rage:

5 likes

Je kunt ook een zin maken, heeft mij ook wel eens geholpen!

2 likes

Olifantenslurfen

2 likes

Twee behandelingen verder en mijn kat begint weer buiten de bak te plassen…
En juist nu ze geen stress meer heeft. Ja naar de dierenarts gaan is stress.

Ja inderdaad, dat heb ik uiteindelijk gedaan!

Wat is een goede en vooral betrouwbare? En hoe is zoiets veilig? Als iemand daar bij kan heeft diegene toch direct al je wachtwoorden? :grimacing:

Ik krijg de laatste tijd ineens heel veel meesters en juffen in m’n verkenner op Instagram en ik word er echt kriegelig van. Ze noemen zich allemaal meesternaam en uiteraard gaan ze dansen. Zag net een dansje van meesterstefann en word helemaal agressief

24 likes

Zo dit viel mij toevallig gisteren ook op! Ik ben zelf ambtenaar, moet echt mega lachen bij het idee om mezelf AmbtenaarClaire op Instagram te gaan noemen en ook dansjes tussen de bureaus te gaan filmen :joy:.

Maar volgens mij krijgen al die juffen en meesters vrij snel kinderen als volgers, vind het een beetje creepy als zij zo contact onderhouden met voor hen ‘vreemde’ kinderen eerlijk gezegd.

26 likes

Gewoon doen

11 likes