Als iemand pas over twee maanden tijd voor mij heeft, denk ik: bye Felicia. Daar ga ik niet op zitten wachten. Echt stom.
Zo maar dit inderdaad⦠graag of niet hoor, de groeten
Nee echt hoor, we proberen het volgend jaar nog wel een keer
Ja, ik heb dit al als ik met iemand de weer erop iets probeer te regelen en het kan steeds niet. Met een vriendin stel ik dan meerdere dagen voor, kan ze niet, stelt ze net de ene avond dat ik ga sporten voor. Ja dan ben ik er al weer klaar mee, afspreken moet voor mij een beetje spontaan kunnen, als er datumprikkers en andere intensieve planningen nodig zij voor een simpele bijeenkomst dan gaat het me tegenstaan
Dacht dat die linker een Belg was?
Oh ja dat las ik in de reacties dat er een Belg ineens tussen zat. Had hem niet herkend als een Belg.
Die nieuwsbrieven van loavies. Heb er afgelopen weekend 11 gehad mbt black friday en ze zijn allemaal ook hetzelfde volgens mij. (Maar andere titel)
Aan die kut reclame van i k.e.a waar een jonge man bij een ander aanbelt om een ledlamp te lenen en deze het pas begeeft als ze allebei oud zijnā¦die kutmuziek erbij maakt me elke x aggressief, weet niet waaromš Hebben ze die in NL ook?
Dat ik het gewoon niet kan loslaten wanneer ik iets kwijt ben. Anderhalve maand geleden kocht ik een gezichtsreiniger op de luchthaven in Cyprus en ik weet dat ik die godverdomde tube nog in mijn huis heb vastgehouden⦠Maar ik kan 'm NERGENS vinden.
Dus ik loop al een week in de kasten te kijken in de hoop dat 'ie toch op magische wijze verschijnt
Edit: OMG IK HEB 'M GEVONDEN De kat had had 'm onder de kast verstopt!!!
Edit 2: ik ben zo gelukkig nu!!!
En in aanvulling hierop: ongevraagde smsjes van webshops. Heb er dit weekend meerdere van Loavies gehad. Vet irritant en extra omdat hier nooit expliciet toestemming voor is gegeven
Ja echt irritant! Kreeg steeds van stronger smsjes. Nu hekel aan dat merk.
Ik ging iets te enthousiast voor het eerst een smoothie proberen te maken maar het is vet dik, dus ik moet het nu met een lepel naar binnen werken
Hoe is het gegaan?
Beetje water erbij en ff opnieuw in de blender?
Ja gedaan, maar op de een of andere manier blendt ie dan maar 5 seconden ofzo en is de hele prut aan de zijkant gekomen. Dus draait het mesje voor niks. Nah morgen maar een recept volgen
Ik ben vooral verbaasd dat mensen dus zoveel weken tot febr vol hebben gepland in deze Corona tijdš„“
Oh daar heb je niks aan dus haha
Ik heb ook altijd recepten nodig als ik smoothies maak hoor. Laatste x dat ik zelf iets bedacht begaf mān blender het en was mān keuken roze
Ja dat ook nog eens inderdaad!
Deels wel een beetje sneu, want ze komt net uit een break up en is liever niet alleen. Maar come on, af en toe (of regelmatig, of bijna altijdā¦) hoort een avond alleen er ook gewoon bij.
Ik zoek nog steeds elke winter even in mān kasten en op zolder āvoor de zekerheidā naar een prachtige bordeauxrode sjaal die ik ooit heb gekocht bij de V&D. Ik ben al 3 keer verhuisd in de tussentijd, hij is hier echt niet meer.
Maar hij was zo mooi en ik weet zeker dat ik hem in huis ben kwijt geraakt een jaar of 7 (!) terug!