Waar erger je je aan? #11

Ik word onredelijk boos van slechte ondertiteling. Normaal zet ik ‘m op Engels maar dat kan niet altijd. Net ook weer… dan zeggen ze ‘do you mind if’ en dan schudt iemand ‘nee’. Maar omdat er bij ons staat ‘vindt u het goed als…?’ Is de non verbale communicatie niet kloppend bij de verbale :rage:

5 likes

Heb ik voor t eerst sinds tijden weer full face make up op moet ik net huilen :roll_eyes:

1 like

Whut?
Klopt toch gewoon?

2 likes

Nee, want ‘vindt u het erg als?’ En dan ‘nee’ = akkoord
‘Vindt u het goed als?’ En dan ‘nee’ = niet akkoord

nee idd, eigenlijk moeten ze dat dan vertalen als ‘vindt u het erg als …?’

2 likes

En als je muziek op de achtergrond zet kan je dan deels daar de aandacht naar verplaatsen?

Aaah op die manier!

1 like

Er staat weer een draaiorgelman in de stad :cry:

Ik hoop voor je dat hij niet ik ga zwemmen draait, zoals bij mij pas.

2 likes

Wat de…

7 likes

Jeeeeezes. Nee. Dit kan toch niet.

Dit was toch hun eerste collectie en daar hebben ze heel veel geld mee opgehaald voor dakloze jongeren?

9 likes

Oh dat wist ik niet! Ben even gaan googlen en zag het staan. Toen het zo random als reclame voorbij kwam vond ik het vrij smakeloos.

Heb net een dik uur de auto van binnen schoon gemaakt (helleuw hondenharen overal), om tot de conclusie te komen dat ik hem maar ga laten schoonmaken de komende week. 🥲

3 likes

Mijn moeder appt mij, mijn zus en vervolgens ook nog in onze familie groepsapp ‘dochter van … krijgt een meisje :two_hearts:

BOEIUHHHHH

10 likes

Bij ons ook. En die vent is zo eng. Komt recht op je aflopen en keihard met dag bakje rammelen en blijft je creepy en intens aanstaren tot je er wat in doet.

Mijn dochter wilde dus muntje geven, kon geen lachje of knikje vanaf. Alleen maar super norse blik.
:angry: beetje zo’n blik.

2 likes

Vraag me echt af of er ooit een leeftijd komt dat je ineens denkt: dit is nieuws, dit interesseert mij zeer en ik moet dit met iedereen delen.

Mijn moeder ook altijd: de vriendin van Pietje is zwanger. Ehhh ja oke, ik heb Pietje letterlijk 20 jaar geleden voor het laatst gezien, geen idee wie zijn vriendin is. Ik kan niet eens gemeend zeggen “wat leuk”, ik zeg meestal alleen: oh oke. :joy: Boeit me gewoon echt niet.

27 likes

Oh herkenbaar ik kan dan zo raar reageren van “oh echt joh nou wist ik niet”
Nee duh? Waarom zou ik het ook weten het wordt me net verteld - maar m’n hersenen gaan gewoon niet naar “oh wat fantastisch!”
Ja het gaat om mensen die ik amper ken of geen band mee heb, boeit me 0 wat hun mijlpalen in het leven zijn.

3 likes

Oh net mijn moeder. Tegenwoordig woont een basisschoolklasgenoot van mij bij haar in de buurt en nu zegt ze 2x per maand dat ik de groeten van Pietje krijg en dat ze weer zo gezellig hebben gekletst :o_o: Oké ik heb Pietje sinds 1998 niet gezien maar leuk dat hij nu blijkbaar alles over me weet.

23 likes

" WEET JE WIE IK TEGEN KWAM?"
Nee mam, maar dat ga je mij nu vast vertellen.

10 likes