Ik schreef laatst al dat ik, terwijl we een bad hebben thuis, ik er nooit in lig. Maar nu mag ik er niet in om medische redenen en nu heb ik dus heel erg zin om in een warm bad te liggen… snap soms niets van mezelf.
Sowieso deze emoji erger ik me kapot aan haha. Wordt op insta alleen maar gebruikt door wanhopige mannen die in een midlife crisis zitten en ‘de stap hebben durven zetten om te gaan ondernemen’ en nu in het derde kwartaal ‘al op 62k omzet zitten’.
Hahaha ik zie deze alleen maar bij mensen op feestjes en die doen toch net wat anders dan ondernemen.
Mijn broer die besluit om om 7.58 te bellen met een lul verhaal. Gast, het is weekend.
Ik erger me zo erg aan mensen die op een foto lachen en dat je dan nog zo’n strookje tong ziet, dus dat ze een soort van op hun tong bijten. Ik weet niet waarom maar ik word daar altijd een beetje boos van haha.
Ohhh daar stoor ik me ook altijd zo aan, ziet er ook altijd wat dommig uit ofzo vind ik Iemand heeft me ooit eens gezegd dat dat een trucje met je tong op een bepaalde manier plaatsen is om je gezicht slanker te laten lijken oid? Nja, vind het maar lame iig.
Ik had dat toen destijds met alle beautybloggers die lipgloss/lippenstift tussen hun lippen klemden en dan een foto maakte voor op de blog.
Ik word onredelijk boos van slechte ondertiteling. Normaal zet ik ‘m op Engels maar dat kan niet altijd. Net ook weer… dan zeggen ze ‘do you mind if’ en dan schudt iemand ‘nee’. Maar omdat er bij ons staat ‘vindt u het goed als…?’ Is de non verbale communicatie niet kloppend bij de verbale
Heb ik voor t eerst sinds tijden weer full face make up op moet ik net huilen
Whut?
Klopt toch gewoon?
Nee, want ‘vindt u het erg als?’ En dan ‘nee’ = akkoord
‘Vindt u het goed als?’ En dan ‘nee’ = niet akkoord
nee idd, eigenlijk moeten ze dat dan vertalen als ‘vindt u het erg als …?’
En als je muziek op de achtergrond zet kan je dan deels daar de aandacht naar verplaatsen?
Aaah op die manier!
Er staat weer een draaiorgelman in de stad
Ik hoop voor je dat hij niet ik ga zwemmen draait, zoals bij mij pas.
Jeeeeezes. Nee. Dit kan toch niet.
Dit was toch hun eerste collectie en daar hebben ze heel veel geld mee opgehaald voor dakloze jongeren?
Oh dat wist ik niet! Ben even gaan googlen en zag het staan. Toen het zo random als reclame voorbij kwam vond ik het vrij smakeloos.