Misschien kan ze juist pas in februari omdat ze ook wat dagen voor zichzelf vrij houdt? Doe ik ook altijd
Ik ook! Maar omdat ik daar nooit heb besteld en het er zó veel waren dacht ik dat het spam was ik durfde dus niet op de afmeldlink te klikken
Bij deel van het gebouw is de stroom gisteren ochtend uitgevallen er is nog niemand van gebouw beheer gekomen om het te fixen. Liggen overal verleng kabels om toch stroom te hebben.
Dat het gezeik over waar vieren we de kerst volledig is losgebarsten. Mijn schoonouders hebben de 2e al geclaimd maar mijn broer + partner kunnen 1e kerstdag niet dus nu is mijn moeder boos op mij want zo is het niet āgezelligā.
Nog niet zo ongezellig als een bastaardbaby werpen in een stal.
Wel echt strontvervelend dat kerst voor zoveel mensen alleen nog gezeik is.
Ik heb echt zoiets van maakt mij niet uit, ik hoor wel wanneer ik kan opdagen. Paar jaar geleden ook heel gedoe omdat mijn broertje perse niet alleen naar mijn ouders wou (en ik door schoonfamilie ook maar een dag wel kon) en ik zoiets had van ja niet mijn probleem.
Helpt ook niet dat het dit jaar in een weekend is anders had ik wel een derde kerstdag ofzo iets verzonnen. Maar nu is het ook weer mijn probleem omdat mijn broertje + aanhang 1 dag niet kunnen. Ah well, ik laat het voor nu rusten. Ik hoor wel wanneer we kunnen komen en dan zijn we maar eens niet āgezelligā.
Wij hebben sinds vorig jaar afgesproken dat we bij 1 set ouders met kerst langsgaan en dan met oud en nieuw de andere. Dan hebben we nog 1 kerstdag voor onszelf en niet dat triljoen km reizen omdat onze families ver uit elkaar wonen.
Ik erger me dood aan mezelf en mijn hoogtevrees. Ik moet een stukje schilderen boven het raam bij het plafond en sta echt te trillen als een rietje op dat trapje. Ben er ook klaar mee om maar aan mensen om hulp te vragen om het te doen omdat ik het zo eng vind, echt pff komop zeg.
Het gaat ook nog eens fucking langzaam omdat ik iedere keer weer naar beneden moet om nieuwe verf op mān kwast te doen omdat ik de verf niet op het plateautje van mān trapje kan zetten omdat ik niet durf te bukken als ik erop sta. Tot over 5 uur als het eindelijk eens klaar is
Er zijn dus serieus mensen die denken/geloven dat de aarde plat is.
Dat autobiografieƫn vaak beginnen met anekdotes uit de kindertijd van de schrijver en waaruit dan moet blijken hoe geniaal ze als kind al wel niet waren.
EgoĆÆstisch? Ja stel je voor dat je toch voor je eigen geluk zou kiezen Echt een achterlijke reactie. Ik hoop ook dat je het goed af kan ronden en dat je baas nog even normaal gaat doen maar als ik dit lees (en ik ken de achtergrond natuurlijk niet) denk ik dat je daar nog beter gisteren dan vandaag kunt vertrekken
We hebben door corona het verjaardagsfeestje van onze dochter afgezegd. Twee goede vriendinnen zijn daardoor geirriteerd en negeren me nu, en mijn schoonouders hebben niet eens gereageerd op ons berichtje dat we het annuleerden.
Volgens mij ben ik dat nog het meeste beu aan alles rond corona, het gebrek aan respect voor de keuzes van anderen. Laat ons toch voorzichtig zijn als we dat willen? (Disclaimer: in Be is er geen limiet op het aantal sociale contacten maar āvragen ze wel om ze te beperkenā).
En stiekem ben ik ook droevig dat er weer een mijlpaal in stilte voorbij gaat, want als mensen geen eten en drinken krijgen boeit het ook geen flikker meer allemaal.
Heh? Wat een gekke reactie zeg, maar ben je wel opgelucht dat je het hebt kunnen vertellen? Met zoān leidinggevende is het maar beter dat je weggaat dan!
Ik heb vandaag en gister slechte eetlust en ben misselijk. En last van lage rugpijn. Snap niet waar het vandaan komt :@
Haha yep, ik sprak laatst een collega die daar overtuigd van is.
Neem je vakantiedagen op en REN
Heb je al teruggekoppeld wat je hier zegt, dat hij t wellicht had kunnen voorkomen? Maar jeetje wat kinderachtig zeg, hoe oud is hij? En wat stom dat hij t via de mail doet.
Mensen die vega/vegan eten die me zitten te bekritiseren dat ik nog vlees eet. Laat me met rustā¦
Haha ja ik snap er eerlijk gezegd ook de ballen van. Het lijkt wel alsof ze vinden dat we hen iets afpakken ofzo⦠terwijl ik net op wat empathie had gehoopt omdat het voor ons inderdaad ook echt niet makkelijk is, na de geboorte in tweede lockdown vorig jaar nu dit⦠ik voel me wel even ultiem eenzaam
Ik erger me heeeeel erg aan mn verkoudheid. Ik probeer er alles aan te doen maar het duurt zooo lang. Eerst heb ik me weken kapot gehoest, een hele zere brandende keel, en gewoon een heel ellendig gevoel fysiek. Nu eindelijk afgelopen weekend voelde ik me beter worden, mn zere keel is zo goed als over, het hele erge hoesten en hoofdpijn ook. Ik was echt blij, en nu begin ik weer zo erg te niezen en heb het gevoel dat mensen zich ook zo aan mn verkoudheid beginnen te ergeren. Heb al 42 keer geniest vandaag (ja ik heb geteld). Aaargh, ik wil zooo graag er vanaf. Ik word er een beetje moedeloos van. En ik ben ergens bang dat mensen helemaal boos zijn maar pff