Waar erger je je aan? #11

GRRR ik ben even heel chagrijnig. Mijn man heeft een afspraak met een monteur ingepland op zijn vrije dag, maar hij blijkt nu toch naar zijn werk te moeten en dus moet ik morgen onder werktijd met die monteur aan de slag. Daarnaast hebben we pizza besteld en heb ik de verkeerde pizza gekregen, die ook nog lauw is, net als het bijgerecht. En mijn man zit ontzettend hoorbaar te eten :triumph:

Edit: nu is mijn man ook chagrijnig maar ipv dat we kibbelen is het meer lekker samen zeiken dus dat is wel beter

5 likes

Wij vinden die van de Jumbo lekker!

Ik herken mezelf heel erg in je verhaal. Ik ben 34 en altijd ellende met mijn tanden. Al moet ik zeggen dat de tandartspraktijk waar ik zit steeds slechter wordt (zijn uitgebreid en altijd druk druk enz). Tot nu toe ben ik op een punt om gewoon maar facings ofzo te nemen totdat ik net bij jou las cosmetische make-over. Wat is dat dan? Bedoel je daar facings mee of is er ook nog iets anders?

3 likes

Ja, composiet facings, die worden gedekt door je tandartsverzekering (als je die hebt natuurlijk) en daar hoeven je tanden niet in die enge puntjes voor geslepen te worden dacht ik!

3 likes

We wilde Uber eats proberen maar de app doet super raar. Ons adres wordt steeds verandert, naar ik vermoed mensen uit de buurt die al bekend zijn.

Ja bij de Jumbo hebben ze de soep die ik bedoel ook gewoon, maar die zit niet zo dichtbij helaas.

2 likes

Dhl: poging tot bezorging gedaan, helaas zijn we u misgelopen

Uh nee dat zijn jullie niet? Ik zat op dat tijdstip gewoon thuis, heb de bel niet horen gaan en onze deurbel camera heeft ook niets geregistreerd. En nu gaat het meteen terug naar de verkoper en is mijn bestelling geannuleerd. Thanks a lot

2 likes

Die van Unox was het lekkerste maar die is echt ook uit de handel :sob:

3 likes

Oh die zag ik noujuist op de website van Jumbo staan (https://www.jumbo.com/producten/unox-soep-in-zak-biologische-broccolisoep-570ml-363958ZK) en heb die max 2 maanden geleden ook nog gekocht (toen ik nog een Jumbo om de hoek had, voordat ik verhuisde). Die van Jumbo huismerk heb ik nog nooit gehad.

Woon je op een huisnummer met a - b notering enzo? Je kan in een beschrijving bij het adres die toevoeging zetten en dan komt het wel goed ook al zie je dat niet op de hoofdpagina!

Ja die staat leuk op de website maar nergens meer te koop. We hebben ook contact gehad met Unox. Helaas uit de handel

1 like

Dat Spotify in de Spotify Wrapped niet meer laat zien hoeveel minuten je naar podcasts geluisterd hebt. Ik wilde weten of ik mijn record van vorig jaar heb verbroken

Hij verandert het steeds naar andere adressen, ook een hele andere straatnaam. Naamswijziging deed ie ook niet. Heb m’n account verwijderd en de app eraf gegooid. Nu staat mij man voor ons te koken.

1 like

Er staat dat mijn DHL pakket nog tot 23.30 bezorgd kan worden? Ik mag toch hopen van niet

1 like

Oh wat gek. Ik had wel moeite ooit om een creditcard te verwijderen, dat was niet zo gebruiksvriendelijk.
Hopelijk smaakt het wat je vriend maakt! Ik sta ook nog wat te maken nu na twijfelen over bestellen

1 like

Deze ster die elk jaar bij m’n buren op de gevel hangt. Hij hangt elk jaar precies verkeerd om, aangezien het een vallende ster hoort te zijn?!?!

Lekker scherpe foto maar het is dus zegmaar dit
origin

30 likes

Ik wil zo graag verlichting in de voortuin voor kerst, maar er zit nergens een stroompunt, terwijl er in de achtertuin meer dan tien zitten, super logisch. :frowning_face: Kabel door de brievenbus of door het wc-raampje heb ik vorig jaar geprobeerd, maar dat ging niet.

2 likes

fucking lawaaiige kut bladblazers :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Onze aannemer komt vandaag voor de 3e keer de vensterbanken in mijn kantoor vast maken. Zegt hij ja ze zullen wel op de grond gelegen hebben en dus stoffig zijn geweest voor de lijmlaag erop ging. Uhm hoezo maak je ze uberhaupt niet eerst goed schoon voor je ze gaat plaatsen als dat invloed heeft op of ze vast zitten of niet?

Ben benieuwd of hij ook nog het lef heeft om deze terugkomuren op de factuur te zetten straks :dizzy_face:

Mijn vriend die na 5 dagen eindelijk gaat stofzuigen, en me elke keer een side eye geeft omdat in in bed lig.
Gast, ik ga je echt geen compliment geven over een normale huishoudtaak die ik normaliter 4x per week uitvoer.

23 likes