Pff je zou soms denken dat een bijwerking van deze coronatijd is dat volwassen veranderen in kleuters Heel irritant dat ze zo reageren, alsof jullie het voor je plezier cancelen! Hopelijk kunnen jullie met je eigen gezin er toch nog een leuke dag van maken.
Ik moet voor een account een nieuw wachtwoord aanmaken van maar liefst 16 tekens
Je kunt ook een zin maken, heeft mij ook wel eens geholpen!
Olifantenslurfen
Twee behandelingen verder en mijn kat begint weer buiten de bak te plassenā¦
En juist nu ze geen stress meer heeft. Ja naar de dierenarts gaan is stress.
Ja inderdaad, dat heb ik uiteindelijk gedaan!
Wat is een goede en vooral betrouwbare? En hoe is zoiets veilig? Als iemand daar bij kan heeft diegene toch direct al je wachtwoorden?
Ik krijg de laatste tijd ineens heel veel meesters en juffen in mān verkenner op Instagram en ik word er echt kriegelig van. Ze noemen zich allemaal meesternaam en uiteraard gaan ze dansen. Zag net een dansje van meesterstefann en word helemaal agressief
Zo dit viel mij toevallig gisteren ook op! Ik ben zelf ambtenaar, moet echt mega lachen bij het idee om mezelf AmbtenaarClaire op Instagram te gaan noemen en ook dansjes tussen de bureaus te gaan filmen .
Maar volgens mij krijgen al die juffen en meesters vrij snel kinderen als volgers, vind het een beetje creepy als zij zo contact onderhouden met voor hen āvreemdeā kinderen eerlijk gezegd.
Gewoon doen
Net echt heel snel gegeten en nu misselijk pffff bahhhh heb steeds vaker de neiging om gewoon niet meer te eten (fatsoenlijk dan), dat koken voor jezelf, 3 minuten vretuh en weer opruimen en de afwas doen is echt niks aan
Ik zet meestal een YouTube filmpje zodat ik niet als een stofzuiger mijn eten opzuig
Goede tip! Mijn vriend probeert dit mij ook al maanden te laten installeren, maar stel het telkens uit haha
1Password is goed en veilig! En nee, dat is allemaal encrypted opgeslagen dus niemand kan er van buitenaf bij.
We.hkamp. Wat een gedoe, leveren totaal verkeerde spullen. Factureren dubbel en de klantservice is traag.
Morgen maar 3uur in de wacht hangen want via de chat werkt ook niet.
Dat ik elke keer van alles ākwijtā ben.
Aargh en dan gaat het hele huis overhoop maar kan het nog steeds niet vinden en dan straks ineens kom ik het tegenā¦
Dat December will be magic again van Kate Bush niet op Spotify staat.
Oh my god, je haar is echt prachtig
Dat ontdekte ik vorig jaar ook. Echt een die ik in mijn in kerstplaylist wil hebben, maar helaasā¦
Ik zit in een afschuwelijk overleg / training wat de hele dag duurt met mega irritante mensen veel nep gelach en sociaal wenselijke antwoorden
Maar goed wel lekker in mān joggingbroek