Ga nog ff verder hoor
Er zit 1 collega bij met een nogal een dik accent en dan gaan een andere collega heel moeilijk kijken/fronsen en zo dicht bij t scherm alsof ze het dan beter kan verstaan
En de voorzitter let niet op handjes waardoor mensen constant door elkaar lullen
Love thuiswerken
Dat mijn buurjongen zo agressief zit te doen met zijn voordeur en meubels tegen de muur aan knalt dat mijn spiegel al twee keer van de muur gedonderd is. Dat dat ding nog heel is moge een godswonder zijn. Heb net nadat ie weer viel (schrok me dood ook want zat op de wc) als een aso op de muur staan bonken.
De verfwinkel hier in de buurt. Inmiddels voor 400 euro aan verf uitgegeven. Een lak was niet goed op kleur gemengd dus terug ermee. Zouden ze oplossen, want een machine was iets mis mee blablabla. Dus ik net de nieuwe verf ophalen. Wil die frikandel achter de balie mij de nieuwe verf laten afrekenen??? Hoezo is het mijn probleem dat jullie machine stuk is? Vervolgens krijg ik een hoop bagger over me heen dat ik het niet heb begrepen. En vervolgens gaat die lulhannes verbolgen doen dat ik boos word. Hahaha. Verf uiteindelijk gratis mee gehad toch en ze zakken er maar in. Moet nog veel geld uit gaan geven aan verf, maar niet daar dus. Their loss.
Tot morgen lief dagboek
Aan de Albert Heijn die de biologische broccolisoep in zak uit het assortiment heeft gehaald
Mijn hele ondergebit is vandaag verdoofd (een wortelkanaalbehandeling rechts, twee gaatjes gefixt in het midden en een kies getrokken rechts) en de binnenkant van mijn lip is kapot. Ik voel me hier superkut door en normaal biedt eten me troost maar door de pijn en oncomfortabelheid kan ik dat niet dus ik baal.
Dit is echt terror en vooral de rekening die daarna volgt mij staat binnenkort ook zoiets te wachten, gedeelde smart is halve smart.
Je zult snel weer kunnen genieten van eten.
Oh vreselijk. Ja dit was voor mij sessie 2 van de 3. Volgende keer nog een wortelkanaalbehandeling en daarna twee afspraken voor een cosmetische make-over. Totale rekening is 4000 euro ongeveer, maar gelukkig kon ik een deel dit jaar doen waardoor er 750 wordt vergoed en het andere deel volgend jaar waar ook 750 wordt vergoed. Anders zou ik nog meer huilen.
Succes alvast <3. Het is gelukkig wel snel voorbij!
Ik durf niet te bellen, dus weet de schade nog niet, maar kan nu ook niet meer genieten van eten want aan allebei de kanten doet het pijn. Heb inmiddels in elke tand al wat. Ga dus voor volgend jaar ook voor de €750 verzekering en moet van mezelf dan in januari langs. Gek genoeg motiveert jouw post me wel omdat het maar weer laat zien dat ik niet de enige ben met ‘n shitgebit en tig behandelingen. Dus toch thanks voor het delen van de ergernis.
Oooh ik snap je frustratie en ik snap je schaamte ZO goed. Ik denk elke keer: ik ben eind 20 en mijn bek valt al uit elkaar?? Terwijl ik echt wel goed mijn tanden poets en van die ragertjes gebruik. Ik heb zoo vaak huilend in de tandarts stoel gezeten van: trek alles er maar uit, ik kan het niet meer. Maarja, je bent jong en dan doen ze dat soort dingen niet. Ik heb nu twee behandelingen gehad en voel me al zoveel beter fysiek, maar ook mentaal (omdat er dus ook echt zichtbaar dingen kapot zijn/waren). Je mag me altijd een berichtje sturen als je je ei kwijt wil, mijn gebit heeft me namelijk ook echt veel verdriet en mentale pijn bezorgd.
Al dagen het zinnetje: ik ben gezegend met een mooie stem, twee hits, maar ik ga gewoon nog met de tram… In mijn hoofd incl melodie.
GRRR ik ben even heel chagrijnig. Mijn man heeft een afspraak met een monteur ingepland op zijn vrije dag, maar hij blijkt nu toch naar zijn werk te moeten en dus moet ik morgen onder werktijd met die monteur aan de slag. Daarnaast hebben we pizza besteld en heb ik de verkeerde pizza gekregen, die ook nog lauw is, net als het bijgerecht. En mijn man zit ontzettend hoorbaar te eten
Edit: nu is mijn man ook chagrijnig maar ipv dat we kibbelen is het meer lekker samen zeiken dus dat is wel beter
Wij vinden die van de Jumbo lekker!
Ik herken mezelf heel erg in je verhaal. Ik ben 34 en altijd ellende met mijn tanden. Al moet ik zeggen dat de tandartspraktijk waar ik zit steeds slechter wordt (zijn uitgebreid en altijd druk druk enz). Tot nu toe ben ik op een punt om gewoon maar facings ofzo te nemen totdat ik net bij jou las cosmetische make-over. Wat is dat dan? Bedoel je daar facings mee of is er ook nog iets anders?
Ja, composiet facings, die worden gedekt door je tandartsverzekering (als je die hebt natuurlijk) en daar hoeven je tanden niet in die enge puntjes voor geslepen te worden dacht ik!
We wilde Uber eats proberen maar de app doet super raar. Ons adres wordt steeds verandert, naar ik vermoed mensen uit de buurt die al bekend zijn.
Ja bij de Jumbo hebben ze de soep die ik bedoel ook gewoon, maar die zit niet zo dichtbij helaas.
Dhl: poging tot bezorging gedaan, helaas zijn we u misgelopen
Uh nee dat zijn jullie niet? Ik zat op dat tijdstip gewoon thuis, heb de bel niet horen gaan en onze deurbel camera heeft ook niets geregistreerd. En nu gaat het meteen terug naar de verkoper en is mijn bestelling geannuleerd. Thanks a lot
Die van Unox was het lekkerste maar die is echt ook uit de handel
Oh die zag ik noujuist op de website van Jumbo staan (https://www.jumbo.com/producten/unox-soep-in-zak-biologische-broccolisoep-570ml-363958ZK) en heb die max 2 maanden geleden ook nog gekocht (toen ik nog een Jumbo om de hoek had, voordat ik verhuisde). Die van Jumbo huismerk heb ik nog nooit gehad.
Woon je op een huisnummer met a - b notering enzo? Je kan in een beschrijving bij het adres die toevoeging zetten en dan komt het wel goed ook al zie je dat niet op de hoofdpagina!