Waar erger je je aan? #11

Ik zou vanmorgen via beeldbellen een afspraak hebben met een arts, dus speciaal m’n make-up gedaan en nu heeft 'ie nog steeds niet gebeld en denk dat het ook niet meer gaat gebeuren. Zonde van m’n moeite

1 like

Jarretels. Wat een klote dingen om aan te krijgen

2 likes

Maar wil je echt geen iPad?!?!?!?

Aan hoe snel de huurmarkt gaat :weary: Woensdag verscheen een woning op de immowebsite, dus ik meteen een bezoek aanvragen. Vandaag nog niks gehoord, dus ik bel, zegt die vrouw “ja die woning is al verhuurd mevrouw” alsof ik dat normaal is? “Onze VoLgErS op SoCiAl MeDiA krijgen de woningen in preview te zien”.
:roll_eyes:

Zoals het er nu naar uitziet woon ik nog tot de lente volgend jaar samen met mijn ex.

8 likes

Ah jeetje, ik begrijp hieruit dat je relatie over is? Wat heftig, heel veel sterkte :heart: Ik hoop dat je gauw een woning gevonden hebt :crossed_fingers:

Dank je! Inderdaad, we hebben samen besloten om als vrienden verder te gaan. Het samenwonen is nu geen probleem (prima eigenlijk, goedkoop en handig haha) maar eens een van ons gaat beginnen daten wordt dat ingewikkeld natuurlijk.

2 likes

Oh joh… zie nu dat je die kunt winnen inderdaad :laughing:

1 like

Jahoor het teveel afgedragen bedrag krijg je terug. Is 5,75% van je inkomen op jaarbasis, met een maximum bijdrage inkomen van € 58.311. Wordt soms automatisch weer aangepast, anders tegelijk met je aangifte IB 2021 (wel even je zvw daarin specificeren dan!)

1 like

Ik ook!! Had eerst andere en nu deze en vond het de eerste keer naar banaan smaken? Maar het is multi maar het smaakt niet lekker.
Gelukkig zijn ze kleiner dan die ik eerst had (terwijl je daar niet op kon kauwen?)

Heb je ook die van de Kruidvat? Want ik kwam er laatst achter dat 20mg eigenlijk voor 70+ is haha.

1 like

Sinds ik k2 zoekt k3 heb gevolgd heb ik steeds op de meest random momenten dat lied ineens in mijn hoofd. Nu ook, zit gewoon rustig op de bank en ineens onze liefde is een waterval een waterval heeheeey

17 likes

Dit nummer is echt onmogelijk, ook een keer gehad dat ik amper kon slapen na dat stomme programma kijken omdat dat nummer maar door m´n hoofd bleef gaan :cry:

En in m´n hoofd is het nu een soort remix geworden met ‘every teardrop is a waterfall’ van Coldplay dus dat is ook niet heel veel beter

3 likes

een ster die voor t eerst is gaan straaaaaaahalaahalalen

4 likes

En die kan je echt winnen kan ik je vertellen :eyes:

2 likes

Mijn top 5 van m’n spotify wrapped bestaat ook uit liedjes die ik overdag bijna niet luister, maar die wel in mijn slaapplaylist staan die ik als ik ga slapen aanzet en dan na 60 minuten vanzelf uitgaat. En die staat dan héél zachtjes op de achtergrond, en soms val ik na een paar nummers al in slaap, dus die nummers staan bovenaan terwijl ik ze amper luister :sweat_smile: Dus gok ook zoiets in dit geval ja haha

Ik was ook al aan het rekenen geslagen, maar een podcast om mee te slapen klinkt wel logisch ja :joy:

1 like

Nee, kan ik me jammergenoeg niet meer herinneren. Zag het op een story en die is nu verdwenen. Stom

1 like

Ja m’n top 5 herken ik niet eens :joy: allemaal slaap playlist muziek

4 likes

Als je in spotify zit en je zit zeg maar ‘in’ het nummer wat je dan luistert. Rechtsboven op die 3 puntjes klikken en dan kan je timer voor slaapstand kiezen.

3 likes

Ik gebruik hier een app voor, Sleeptimer. Maar leer nu door @FrozenFlame dat het dus ook veel makkelijker kan via Spotify zelf :sweat_smile:

2 likes

Ik probeer al sinds dinsdag iemand te bereiken, en andersom ook en we blijven elkaars oproepen telkens missen. Het is zo irritant man. Maar diegene heeft bijna onmogelijke werktijden. Zo heb ik bijv gister 4 keer proberen te bellen en hij 5 keer. Hele tijd langs elkaar heen. :exploding_head: