Waar erger je je aan? #11

Ja die staat leuk op de website maar nergens meer te koop. We hebben ook contact gehad met Unox. Helaas uit de handel

1 like

Dat Spotify in de Spotify Wrapped niet meer laat zien hoeveel minuten je naar podcasts geluisterd hebt. Ik wilde weten of ik mijn record van vorig jaar heb verbroken

Hij verandert het steeds naar andere adressen, ook een hele andere straatnaam. Naamswijziging deed ie ook niet. Heb m’n account verwijderd en de app eraf gegooid. Nu staat mij man voor ons te koken.

1 like

Er staat dat mijn DHL pakket nog tot 23.30 bezorgd kan worden? Ik mag toch hopen van niet

1 like

Oh wat gek. Ik had wel moeite ooit om een creditcard te verwijderen, dat was niet zo gebruiksvriendelijk.
Hopelijk smaakt het wat je vriend maakt! Ik sta ook nog wat te maken nu na twijfelen over bestellen

1 like

Deze ster die elk jaar bij m’n buren op de gevel hangt. Hij hangt elk jaar precies verkeerd om, aangezien het een vallende ster hoort te zijn?!?!

Lekker scherpe foto maar het is dus zegmaar dit
origin

30 likes

Ik wil zo graag verlichting in de voortuin voor kerst, maar er zit nergens een stroompunt, terwijl er in de achtertuin meer dan tien zitten, super logisch. :frowning_face: Kabel door de brievenbus of door het wc-raampje heb ik vorig jaar geprobeerd, maar dat ging niet.

2 likes

fucking lawaaiige kut bladblazers :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Onze aannemer komt vandaag voor de 3e keer de vensterbanken in mijn kantoor vast maken. Zegt hij ja ze zullen wel op de grond gelegen hebben en dus stoffig zijn geweest voor de lijmlaag erop ging. Uhm hoezo maak je ze uberhaupt niet eerst goed schoon voor je ze gaat plaatsen als dat invloed heeft op of ze vast zitten of niet?

Ben benieuwd of hij ook nog het lef heeft om deze terugkomuren op de factuur te zetten straks :dizzy_face:

Mijn vriend die na 5 dagen eindelijk gaat stofzuigen, en me elke keer een side eye geeft omdat in in bed lig.
Gast, ik ga je echt geen compliment geven over een normale huishoudtaak die ik normaliter 4x per week uitvoer.

23 likes

Hier begonnen ze vanochtend stipt om half 8 :angry: heb de raam maar dicht gemaakt

PostNL die om 9 uur aanbelt terwijl ik slaap en naakt in bed lig dus echt geen zin had om me aan te kleden en naar de lift (HIJ WERKT) te rennen, nu natuurlijk chagrijnig want me pakje

1 like

Jij bent toch net geopereerd? Kan je vriend ook normaal doen of niet?

38 likes

Nee, dus mijn tweede operatie ga ik volledig revalideren bij mijn ouders ipv in ons huis. Misschien dat er dan een lampje gaat branden. Als ik me fit voel ga ik echt wel een gesprek met hem aan of hij dit normaal vind en gaat veranderen, of dat de relatie gewoon stopt.

13 likes

Extra harde geluiden maken dat je aan het creperen bent. Als hij passief agressief doet, kun jij dat ook

Note; vraag mij nooit om relatie advies

6 likes

Lijkt me verstandig ja! Als ik je posts over je vriend zo lees ben je hem beter kwijt dan rijk. Rot voor je, sterkte!

9 likes

Vanochtend scheen eindelijk de zon weer, dus m’n idee was om in mijn lunchpauze lekker buiten te wandelen. Uiteraard regent het nu :slight_smile:

1 like

Wil ik ook dit jaar! Heb nu lampjes op batterijen gekocht die automatisch een paar uur aan gaan als het donker wordt/is

1 like

De nieuwe IOS update. Waaaaromm zit mijn adresbalk opeens onderaan.

2 likes

Oh huh, bij mij stond dat er wel, in een van de laatste stories van de Wrapped.