Waar erger je je aan? #11

De taakbalk in Windows 11

3 likes

Die heb ik meteen weer terugveranderd naar hoe ik het gewend was in Windows 10 :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Van Shoeby incomplete productinformatie. Het zal wel synthetisch zijn maar nergens staat wat het is. :relieved:

1 like

Van die onrealistische interieur accounts. Als voorbeeld:

Mega gevaarlijk die kaarsen, lege glazen? Je kunt niet in je bed, etc etc.
En ik ben ook weer jaloers want hoezo heb je je leven zo op orde dat het er zo perfect uit ziet? En voor wie ook? T is niet dat de koningin langskomt in je slaapkamer(of überhaupt boven komt ook geen bezoek ofzo)

18 likes

Er hoeft maar een hond op bed te springen en je hele huis staat in de fik

1 like

Love die glazen wel hoor :black_heart:

1 like

Smaken verschillen laten we maar zeggen

3 likes

Oh jeetje heftig, heeft die collega ook aan jou gevraagd of je hetzelfde voelt of het vooral medegedeeld? Lastig wat je daarmee moet. Hebben jullie een vertrouwenspersoon?

Waarom moet je manager dit weten? Je kunt het toch proberen zelf op te lossen. Wees eerlijk tegen de collega dat het niet wederzijds is.

35 likes

Mee eens. Tenzij hij het op een grensoverschrijdende manier heeft laten weten, zou ik mijn manager hier echt niet in betrekken. Gewoon eerlijk zijn naar je collega is het beste.

3 likes

Heb een tijdje terug hetzelfde meegemaakt! Ik zou een aardig, maar duidelijk berichtje terug sturen, en dan gewoon weer doorgaan hoe het normaal ging. Is in het begin wat ongemakkelijk, maar die ongemakkelijkheid sleet bij mij gelukkig snel genoeg. En ik zou je manager hierbij laten inderdaad, lijkt me voor je collega al rot genoeg.

3 likes

Ik heb een keer heel laf gezegd dat ik ren vriend heb

3 likes

Inderdaad duidelijk aangeven en hopelijk blijft het daarbij, mocht je je toch onprettig gaan voelen kan je altijd nog iemand anders inlichten erover.

2 likes

Maar daar heb je nu toch geen enkele reden voor? Je collega stelt zich super kwetsbaar op door zo’n berichtje te sturen, ik vind dat eigenlijk heel dapper van diegene. Gewoon eerlijk en duidelijk zijn, ik zou geen smoesjes verzinnen, want dat is helemaal niet nodig.

23 likes

Ik vind de hele tekst zo kut maar dit nummer zit al de hele dag in mn hoofd sinds ik het vanochtend bij rocycle hoorde. Zo catchy ugh haha

3 likes

Ik herken je reactie heel erg. Had een keer iemand die mij de hele tijd berichtjes stuurde en ik reageerde nauwelijks omdat ik wist dat hij mij leuk vond. Iedere keer dat hij wilde afspreken dan zei ik: het lijkt me leuk om daar naartoe te gaan maar niet met zn tweeen. Ik werd echt een beetje gek van het feit dat hij de hints niet begreep. Op een gegeven moment ging hij mij ook de liefde verklaren en ik vond het ook heel ongepast, ik dacht joh waarom begrijp je het niet. Ik ben toen heel duidelijk geweest door te zeggen: De gevoelens zijn niet wederzijds en ik heb je dat proberen duidelijk te maken de laatste tijd en ik zou het waarderen als je ermee zou stoppen. Misschien hard maar wel duidelijk, ik vond het gewoon op een gegeven moment dat hij mij lastig ermee viel. Het stopte toen meteen.

2 likes

Op Nextory staan verschillende slaappodcasts van een wisselend aantal minuten. Ik vind zelf de Headspace slaap filmpjes op Netflix ook heel erg fijn. Zelfs bij mijn hardnekkige slaapproblemen werkt het 9/10 keer. En op Spotify als je sleep of slaap intypt ook veel verschillende.

2 likes

Ik ook haha! Wel met een omweg nu je niet meer voor labels kan kiezen, maar het is gelukt!

1 like

Een vriendin van mij die hoogopgeleid is en toch heel ouderwetse en typische denkbeelden er op nahoudt en de laatste tijd ook erg vaak Thierry Baudet en consorten op lijkt te hemelen. Nu zegt ze ook weer over die vrouw waarmee hij getrouwd is dat ze zo mooi en ā€˜leuk’ is. Hoezo is ze leuk dan? Voor mij heb je je leukheid wel een beetje verspeeld als je met zo’n idioot getrouwd bent. Weet ook niet zo goed hoe ik er op moet reageren, en dit stuurt ze ook elke keer in groepsapps waarin niemand er echt op reageert want iedereen vindt Thierry kut :grimacing:

7 likes

Klopt, daar heb je ook gelijk in hoor.

Wat me bij haar meer opvalt is dat ze andere opvattingen heeft over omgaan met werk als ze kinderen heeft, meer traditionele rolverdeling tussen vader en moeder terwijl ze zelf ook een goede carriĆØre heeft waar ze hard voor heeft gewerkt die ze nu makkelijk opzij laat schuiven omdat haar vriend zich niet flexibel wil opstellen ten aanzien van zijn eigen carriĆØre. Daar komt dan deze pro-FvD houding nog bij, wat maakt dat ik merk dat we wat uit elkaar komen te staan. Maargoed, dat is wellicht een andere discussie.

1 like