Haha deze update is toch al heel oud? Je kunt het iig aanpassen bij je instellingen!
Oh oeps nieuw voor mij dan! En thanks
leuk dat je uitgebreid ontbijt maakt @self met je avocado toast maar hoezo wrijf je in je ogen nadat je peper hebt gesneden
Ik heb een flared spijkerbroek en dat is ineens veel kouder op de fiets omdat de wind/koude lucht onder die broekspijpen komt
We krijgen op het werk altijd een persoonlijk gedicht en een chocoladeletter rond Sinterklaas, nou superleuk. Krijg ik 'm vandaag, hebben ze mijn ex erin genoemd? Als in, alsof we nog samen zijn??? We zijn sinds fucking juli uit elkaar en ik ben verhuisd? Wtf jongens. Gedicht meteen in de prullenbak gegooid doei.
Bij mij staat er alleen het totaal geluisterde minuten, in de laatste story, dus niet opgesplitst in muziek en podcasts. Of ik kijk er overheen, dat kan ook nog.
Dpd zou volgende week tussen maandag en woensdag een pakketje leveren, kwamen ze ineens vandaag?? Maar natuurlijk net toen ik aan het werk was dus nu moet ik het morgen ergens ophalen terwijl het waarschijnlijk een groot en zwaar pakket is
Dat een collega van mij afgelopen week snotverkouden naar werk gekomen is. Ik heb nu vakantie en door haar ben ik nu dus onwijs verkouden. En daardoor heb ik nu dus de opticien en tandarts af moeten zeggen. Tandarts kan nu pas weer in maart.
aargh ik heb nu al een week dat lied onze liefde is een waterval van k3 in mijn hoofd,
Ooh nee ik heb er wel 1 specifiek met podcasts maar volgens mij zijn dat de minuten die ik van de meest geluisterde podcastkanaal heb geluisterd. Wat teleurstellend ook weer. Sorry voor het blij maken met een dode mus
Ik heb per ongeluk vitamine D met een nogal chemisch ruikende āmulti fruit smaakā gekocht. Jammer dit.
Geeft niets! Die story zag ik ook voorbij komen ja. Zag ook iemand die 122000 minuten naar dezelfde podcast heeft geluisterd. Dat heb ik sowieso niet gehaald
Dat de bezorging van mān airpods nu al voor de tweede dag op rij wordt verplaatst
Ik heb bij de action lampjes op batterijen voor buiten gekocht, zit ook een mini afstandsbediening bij. Voor mij niet de ultieme oplossing (vind zān licht slang veel leuker), maar het is iets
Ik heb nog 1 deelnemer nodig voor mijn onderzoek maar elke keer als ik een geinteresserd iemand heb haakt die af Het is echt een leuk onderzoek en het betaald goed, doe gewoon!!!
Sokken die afzakken in je schoenenš„²
Dit zou me dermate irriteren dat ik gewoon zou aanbieden om het zelf te herstellenš
Ongevraagd advies maar je kunt je ook gewoon ziek melden tijdens je vakantie, dan gaat het niet van je dagen af. Wel jammer van je afspraken though.
We proberen onze baby al 2 uur stil/in slaap te krijgen zodat we seks kunnen hebben maar helaas
Gewoon Tony erbij doen. Kan ze mee knuffelen