Dacht dat FVD ook vind dat de vrouw achter de aanrecht hoort. Dan past haar denkwijze dr goed bij. Of was dat iemand anders.
Omg hoe kun je als vrouw voor hem stemmen . Wat een eikel.
fvd is toch gewoon een partij voor incellen?
Haha ik zag een tweet âhonderdduizenden mensen overlijden aan kanker. Maar we hebben nooit scholen gesloten, sportclubs gesloten, etc voor deze mensenâ
Uh ja.
Dat ik voor mân werk zo nog even in bad wil gaan om op te warmen en nu stress heb van de tijdsdruk om in bad te gaan. Waarom werken mijn hersenen zo?
Huh ik mis gewoon bij een oog wat wimpers. Gewoon een gat ?!?
Ja ik vind die hele bedeesde bomen met een soort kleur ook altijd stom (dus alleen zilver)
Kerst is een enorm kitschfeest (ik bedoel je pleurt een boom in je kamer en je doet er lampjes en versiersels in) dus omarm het
Ik heb wel de 10, maar had niet gezien dat het kauwtabletten zijn dus ze gewoon met water ingenomen. Nu snap ik het nut van het smaakje ook beter haha.
We deden in onze familie lang niet aan cadeaus omdat mensen dan alleen maar kansloze dingen cadeau gaven. Gingen dan gewoon een keer per jaar luxe uit eten ofzo, maar sinds we met de lockdowns zitten kan dat niet meer en is het cadeau geven weer gestart. Nu zit ik met een tas vol troep. Iemand behoeft aan een stuk natuurzeep, rooibosthee of zoân rond gazig sponsje? Het zijn allemaal van die dingen waarvan je weet dat ze heel lang in een hoek gaan staan waarna je ze met je volgende verhuizing toch een keer weggooit.
Wappies die hun mening op mij moeten projecteren. âOh je zal we blij zijn als ze weer af mogenâ nou mevrouw ik vind t eigenlijk wel lekker warm want sterf van de kou achter mn kassa. Uiteraard dacht ik er op dat moment niet aan om dat te zeggen.
Kutpandemie. Of mensen.
Ik had chille pantoffels gezien maar de maten bestonden uit drie maten? Dus 36-38 (te klein) of 38-41 (veel te groot). Ik heb maat 38. Echt wtf welke designer bedenkt dit en denkt dat dit handig is??
Word helemaal gestoord van f1 in de avond. Dus dacht ga met mn baby greyâs anatomy kijken in bed; valt ze in slaap waardoor ik op de slaapkamer ook al geen tv kan kijken
Ook een F1 ergernis, maar ik trek dat geluid gewoon echt niet. Ik hoop niet dat we dit blijven kijken đ„Č
Edit: oke ik vroeg is dit bijna af en blijkbaar is het net begonnen
Ja dat klopt maar het is zoân unicum dat ze dr ogen sluit op dit tijdstip dat ik het niet wil verpesten
Heeel zachtjes met ondertiteling?
Mijn vriend zit nu naast me met oortjes in, ik word echt agressief van het geluid en overprikkeld op de één of andere manierđŹ
Ik vind het net white noise, val er prima mee in slaap