Waar erger je je aan? #11

Omg I’ve found my people. Schijtgedoe dat F1. Het lijkt ook altijd oneindig te duren. Maar misschien is dat omdat m’n vriend ook altijd de voor- én nabeschouwingen wil kijken, belachelijk. En nu wordt het ook nog eens continu stil gelegd vanwege rode vlag echt bah schiet gewoon op. Ik sluit mezelf wel op op de slaapkamer met de beamer.

16 likes

Je kan bij Douglas wel met een vvv-kaart betalen, maar alleen in de winkel. Kom ik achter terwijl ik net online wil betalen met dat ding. Iemand enig idee of die 25% korting op geuren morgen nog is? Ik weet dat Douglas die actie heel vaak heeft maar had me er nu op verheugd hahahaha

Op de website van primera kan je een vvv kaart omwisselen voor een bol kaart, misschien dat je hem ook kan inwisselen voor een douglas cadeaukaart?

1 like

Kan het zo niet vinden, ook niet van bol. Kan alleen vinden dat je een primera keuze cadeaukaart kan omzetten.

Iedereen die nog steeds pro zwarte piet is :nauseated_face:

34 likes

Tijdens het uitgaan mensen die veel alcohol bestellen alsof het een all you can drink is, en zodra de rekening komt ze heel verbaasd zijn dat ze veel moeten betalen en alles precies gaan uitrekenen omdat ze het niet geloven. Dan denk ik joh, misschien iets minder dure drankjes bestellen de volgende keer.

10 likes

Ik heb al minimaal 3 postst op mijn Facebook gemeld.

Wel echt fucking irritant dat ik eerst elke keer krijg van nee we gaan dit niet verwijderen en als je dan aangeeft daar niet akkoord mee te zijn het er wél af wordt gehaald. Doe dat gewoon meteen

2 likes

Ik ben benieuwd inderdaad. Heb nog geen meldingen ontvangen.
Staan dan ook comments onder ja wat goed nog een zwarte Piet.

Euh nou nee niet goed!

1 like

Oh god ja ‘gelukkig nog een échte, gewoon zoals het hoort’ :nauseated_face:
Ik rapporteer ze allemaal, doehoei :wave:

2 likes

Ik zag vanmiddag in de stad dus iemand in z’n eentje als zwarte piet lopen, heel demonstratief. Hoorde later dat dat schijnbaar expres wordt gedaan als vorm van protest? Omg hoe triest ben je dan.

Ah bah op mijn oude stage hadden ze een heel leuk filmpje gemaakt waarbij ze mensen op straat iets vragen, laten ze aan het einde twee zwarte pieten iets zeggen in de camera. Rot op, ik vind dat echt niet meer kunnen.

Ik vergeet het moment nooit meer toen ik bijna 90€ moest afreken voor 3 kleine baco’s op Ibiza :cry: Viel wel weinig aan te rekenen.

2 likes

De rookmelder van mijn buurjongen piept om de halve minuut vanwege een lege batterij denk ik, en nu ben ik dus klaarwakker terwijl mijn wekker over 45 minuten gaat. :sob:

1 like

Aan mezelf!!! Ik ben irrationeel bang om ongepland zwanger te raken en heb daarom in de afgelopen tien jaar nooit onbeschermde seks gehad. Gisteren waren echter de condooms op, maar Zou en Moest ik penetratieve seks hebben, dus heb ik als een fuckboy mijn vriend overgehaald dat op dag 28 van mijn cyclus het risico écht nihil zou zijn (mijn cyclus duurt normaal 29-31 dagen, en is in 15 jaar nooit langer dan 35 dagen geweest).

Zul je zien dat ik deze week niet ongesteld word (wat ook aannemelijk zou zijn, aangezien ik net mijn boosterprik heb gehad). :woozy_face: Zo zo dom. Ik ben ook echt te oud om dit ongegeneerd tegen iemand te kunnen vertellen. :woozy_face:

5 likes

Ze verkopen de morning after poll bij de kruidvat, is dat een idee om je zorgen weg te nemen?

1 like

Maar stel je eisprong is om de een of andere vage reden niet geweest dan houdt die dat wel tegen toch? Dus ookal is je cyclus langer je weet wel zekerder dat je niet zwanger bent.

1 like

Een vriendin die zich blindstaart op Instagram vrouwen die in haar ogen het perfecte lichaam hebben en ze wil dat ook. Heb haar al 100 keer uitgelegd dat het de positie is dat veel doet op zulke foto’s en dat die vrouwen hun lichaam meestal niet zo perfect zijn. En dat het echt toxisch is voor iemand zoals haar dat sociale media er vol van staat.
Maarja, kan beter tegen de muren praten want ze negeert de feiten die ik geef :no_mouth:

Ik erger me opnieuw dat het Love Chloe parfum uit de handel is gehaald. Waarom nou, dit was zo’n lekkere geur :cry:

3 likes

Och stop het, had het net verwerkt.

4 likes