Waar erger je je aan? #11

Aan mijn collega’s die alleen maar over formule1 praten en over Max, echt stop het boeit me nul.

13 likes

Ooh sorry haha! Ja moest er ineens weer aan denken. Wat roken we toen lekker hè :sob:

2 likes

Neeee, dit wist ik niet! Was m’n favoriete wintergeur naast Euphoria van Calvin Klein :cry:

1 like

Ik ook :sob:

Gatverdamme, ik ben in de hondenkak gestapt. Ik kon me de laatste keer niet eens meer herinneren. Ik kwam net thuis en rook zo’n smerige geur ik wist niet wat het was. Blijkt dus hondenkak, en ook nog eens op het vloerkleed. Echt 9 vd 10 keer doe ik mn schoenen uit maar omdat ik zo weer de deur uitmoet liet ik ze aan. Zo goor, welke smeerlap van een baasje doet dat nog. Het was wel van het pad af omdat daar de weg is opengebroken maar eewl.

Misschien kun je haar het YouTube kanaal van Stephanie Lange adviseren. Ik vind haar filmpjes over Insta vs realiteit altijd goed.

1 like

De insta van Danae Mercer is ook een aanrader, die post continu foto’s van posed vs real, ook in stories bewegend.
https://www.instagram.com/reel/CWQxJS0LmIX

5 likes

Ja vaag he? Terwijl het nog zo’n ‘ding’ was dat ze dat niet meer zouden toe staan? Lekker blijven rapporteren

2 likes

Ja dit is zo kut hè, dit is ook mijn ervaring. Wordt nooit iets van mij verwijderd. Word daar echt boos van @Ovenschaal

2 likes

Oh bij mij tot nu toe wel alles nadat ik op dat rapport met nee we laten het staan aangeef dat ik een herbeoordeling wil!

Dat iedereen best wel op zichzelf is tegenwoordig. Weet niet of dat door social media komt, of deels door corona, of dat ik zo lang voor mezelf heb gewerkt, maar voelt als een soort afstand.
Vroeger of in andere culturen helpt men elkaar veel meer, als je ziek bent even langs met een pan soep, of vrienden helpen klussen in huis. (als ik verhalen van mijn ouders hoor ook) Nu is dat een heel gedoe, want dan moet men eerst in de agenda kijken of ze volgend jaar pasen tijd hebben, en komt er 3 keer wat tussen.
Ik mis dan bijv een vriendin ofzo waarbij je altijd binnen kan lopen, of misschien meer mensen om me heen overdag zoals collega’s. In de tijd dat ik nog naar school ging was je veel meer met anderen mensen bezig en had je vriendengroepjes en ging je na school hangen etc. savonds msn, stappen in het weekend etc.
Nu zie ik (in mn verlof en met corona) zo weinig mensen, die dynamiek, nieuwe mensen leren kennen of elkaar helpen is weg, vind dat jammer.

29 likes

Nee dat snap ik inderdaad, dat is megaduur. Maar ik check altijd van tevoren het menu als ik ergens naartoe ga en kijk dan een beetje hoe duur het ergens is. Als het echt duur is dan zoek ik een andere locatie. Misschien moet dit in het gierige mensen topic maar ik zou niet voor zulke verassingen willen staan

1 like

Het heeft dit jaar nog maar 2 keer geregend en uiteraard gaat het nu voor de 3e keer regenen op donderdag… de dag dat ik naar Disneyland ga :+1:t2: top.

2 likes

De prijs van energie en gas. Word er soms echt verdrietig van, want ik heb het zo fucking koud en ik word gewoon niet warm. Ik heb al thermo-tshirt aan en warme thee enzo. Maar soms zit die kou echt in je botten ofzo.

2 likes

Ja en thee drinken en dan vooral lekker lang met je gezicht in de stoom hangen terwijl je de mok tegen je kin houdt @Barbamama
Als ik koud ben tot op m’n botten werkt die combinatie altijd als een tiet.

3 likes

Hoe kan iemand toch alles op zo’n manier draaien dat het mijn (eigen) schuld is?

We maken voor onze oude baas een afscheidsboek met foto’s en geschreven stukjes. Een collega was er veel mee bezig om veel foto’s te leveren. En ik ben handig in fotoshop, dus om het een geheel te maken maak ik de pagina’s (hij hoeft niet alles te doen dus even wat werk ontnomen)

Nu heb ik voor haar (andere collega) al haar “pagina” aangepast omdat het eerste ontwerp niet zo mooi vond, maar nog is ze niet tevreden.

-Ik zei dan kun je het ook zelf maken. Lettertype arial grootte 10
-Nee dat hoefde niet zei ze, “jij hebt het op je genomen. En ik wil ook een foto als achtergrond net als iedereen. Want daarom zou jij het doen zodat alles hetzelfde ontwerp is. “

• niet iedereen heeft een foto als achtergrond en is alles hetzelfde. Dat pas ik aan aan wat een collega levert.
  • nou die zij gezien had wel, dus zo wil zij het ook.

Enz….
Hoe dan?? Wees eens dankbaar! Kreng

Edit: gezegd dat zij op papier dan haar idee doorstuurt zodat ik er snel klaar mee ben want ik heb nog meer te doen.

1 like

Misschien een inkoppertje, maar mega warme pantoffels aan doen? Dat scheelt bij mij de helft.

Dat ik ruim 300,- terug moet krijgen van webshops en dat dat tering lang duurt. Toch gek want toen ik het geld moest overmaken naar hen was dat in 3 seconde geregeld :rage:

24 likes

ja ik word er echt boos van. en dan “zo gezellig!!” 1234 8 ballen in totaal en een half lichtsnoer.

2 likes

Sowieso mensen die minimale moeite doen en dan maximaal trots of blij zijn met/op zichzelf.
Eigenlijk een ergernis aan mezelf als maximalist, rupsje nooit (goed) genoeg haha.