Dat we heel bewust de verwarming weinig aanhebben omdat het zo duur is en we gaan nog steeds vol over ons ingestelde maandbudget (bij Eneco zie je echt dat ze 500 euro uittrekken voor december en dat betalen we niet per maand)
Tbh ziet eruit als Voldemort.
Ja dat klopt wel⊠deze is een beetje rauwe kip kleur maar hij zou dan mijn sphynx namaken en die was wat donkerder
Ik ben altijd een soort eng verbaasd over hoe een stad als LA kan functioneren op zo weinig regen, zou daar echt haast niet durven douchen ofzo
Er zijn wel bepaalde regels, zo hebben douchekoppen standaard een lagere water druk en zijn er regels over je tuin water geven tijdens de droogte etc. Maar 80% van al het water gaat naar de landbouw dus als burger heb je niet zoveel invloed op het watergebruik.
Ik erger me eraan dat dit een ergernis van jou is terwijl wij hier al wekenlang leven in een kille grijze waas van regen.
Zou ik wel willen maar ze zijn zo vaak ziek en vind mijn mensen kitten ook erg veel werk atm
Mensen die hun ogen zoveel sluiten tijdens het praten
Ja er zijn best veel fokkers in NL en ook wel genoeg met goede intenties die lijnen uitpluizen en niet zomaar twee katten bij elkaar zetten maar toch gaat het dan vaak mis met erfelijke ziektes.
Mijn kat was 7,5 jaar en de enige van zijn nestje die nog leefde. De andere kat zoekt hem wel nog af en toe maar ze lijkt verder niet echt een verdrietige kat in haar gedrag. Ik zou het haar wel gunnen omdat sphynxen wel heel sociaal zijn en ze altijd op of naast elkaar lagen; maar ben dan zelf ook bang dat ik ellende in huis haal (in de vorm van een ziekte of dat het niet klikt).
En ik wil zelf nooit meer een kat met haar in huis dus dat is ook niet echt een optie.
Een kleine tussenwoning đ„Č Maar we betalen geen 500 hoor, dat is hoe Eneco het budget schuift binnen het jaar in de app
Wow ik dacht dat dit een maag in zoân nierbakje was
Oooh JA! Soms ook best lang. Zo ongemakkelijk vind ik dat altijd.
Ja hoe kan iemand dit verkopen en dan zân productfotoâs maken door het product in de gootsteen te leggen??
Oh fuck, dit ben ik, sorry. Ik heb het nooit door, behalve als ik een filmpje van mezelf zie, dan doe ik het constant?!
Dat de Ziggo go app en website niet werken op een Chromebook!!! Nu kan ik geen succession kijken in bed
Hagel op t schuine raam waar ik onder lig. Wat een takkeherrie.
Dit is het ergste wat je ooit tegen me hebt gezegd
Die stomme tiktoks en instagramreels die beginnen met âand they said the newborn stage is the hardestâŠâ en vervolgens switchen naar peuters die hele normale peuterdingen doen. Denk dat ik al die accounts moet blokkeren, want zit echt in de verkeerde loop.
Ik wil een dekbedovertrek bij IKEA kopen en bij het bestellen staat dan dat ze beschikbaar zijn voor bezorging en op voorraad etc en dan ga je naar de laatste stap over bezorging en dan opeens is niks meer beschikbaar. Zo irritant.