Waar erger je je aan? #11

Oh walgelijk zeg ik wist niet dat dat bestond. Een soort vriendenboekje voor een baby dus

4 likes

Mijn vriend eet niet thuis dus dacht mooi ga me lekker een ristorante pizza halen

Echt love dit voor mezelf

35 likes

Dat wordt een pizza bestellen

1 like

Ik vind alle pizzas die ik hier kan laten bezorgen dus echt serieus minder lekker dan een good old ristorante :pleading_face:

Zijn of van die kebab zaak pizza’s of new york pizza dominos enz.

1 like

Welke ristorante is je favoriet?

En ook altijd de vraag op wie lijk je het meest? Nou eeuh op een baby of in sommige gevallen nog een beetje op een aardappel die nog moet bij trekken. Weet ik veel op wie de baby lijkt.

16 likes

Ik heb heel zoetsappig een fotoalbum laten afdrukken om mijn vriend met kerst cadeau te doen. Het ziet er heel mooi uit, maar op één pagina heb ik blijkbaar met de kleur van de tekst zitten kloten en staat er nu heel agressief in zwart “Onze eerste keer in X”, terwijl alle andere tekst in het album grijs is… Echt ergerlijk. :rage:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vul dat soort shit totaal niet serieus in tot grote ergernis van de moeders.

9 likes

Whaha! Ik hoorde vorige week de zin “ze is net haar moeder, weet precies wat ze wil” over een baby die gewoon wilde drinken? Ben daar echt te zuur voor

22 likes

Ik wist wel dat dit bestond en had het bewust niet gekocht. Krijg ik het vervolgens als kraamcadeau :sob: De gever heeft t ingevuld en toen is het bij het oud papier gegaan.

3 likes

Mijn broer en zijn vriendin beweren al dat de lievelingskleur van hun halfjaar oude kind oranje of rood is.

Tuurlijk…

3 likes

Dat zegt een vriendin van mij ook over haar baby van 6 weken. Zoooo haar eigen willetje net haar moeder :roll_eyes: Ehm je kind huilt om eten of een natte luier net als elke andere baby van 6 weken.

13 likes

Mijn vriend maakt wel altijd het grapje dat onze baby op mij lijkt want ze heeft een sterke zuigbehoefte. Maar goed dat is ook niet echt iets wat je in zo’n boekje schrijft

80 likes

Ik dacht dat ik de enige was die tandenknarsend weer zo’n boek invult…

Nou ik heb mijn kraamvisite bij beide edities deze ellende bespaard!

Vergelijkbaar issue heb ik ook met van die zwangerschap/baby invulboeken, die zijn vaak uit het ‘perspectief’ van de (ongeboren) baby geschreven, ik kan dat niet aan.

“Toen je mij voor het eerst op de echo zag dacht je:…”

“Hoe ziet een dag met mij eruit?”

Wat vond mama de dag van mijn geboorte?
Vreselijk pijnlijke dag.

Zo’n vraag had ik in een boek.

1 like

Ik heb echt nog nooit van dit fenomeen gehoord, zo’n invulboek als je op kraamvisite gaat. Lijkt me vreselijk

7 likes

Dat vind ik dus ook bij babyshower spelletjes zoals: naam etc raden…

Ugh ja dit zei de echoscopiste toen de kleine zich niet wilde verplaatsen bij de 20 weken echo: ‘hij is nu al.eigenwijs hahahihihi’

Dat kind ligt daar gewoon een beetje te drijven, weet hij veel

24 likes

Ik heb ze al zovaak moeten invullen :weary: