Waar erger je je aan? #11

Dat ik op zaterdag moet overwerken. Hallo ik ben ambtenaar geworden met een reden?!
Nee grapje maar het is wel irritant

3 likes

Dat DHL een pakketje bii de buren levert en de andere meeneemt om maandag naar zo een punt te brengen.

1 like

Dat ik weer weet waarom ik nooit chips eet: een zeer gehemelte😓

Haha zo is mijn schoonmoeder ook, maar die gaat ook heel lang door, ook als ze geen reactie terugkrijgt of alleen een: oh.
Jaaaa je weet wel van de buurvrouw van jouw neef vroeger, uit de Kerkstraat!
Terwijl ze nog steeds niet weet wie de beste vrienden van mijn vriend zijn qua naam.
Ze staat ook altijd achter het gordijn te gluren naar de buren, t is net de Privé.

Ja ik heb geen idee! Misschien komt dat pas als je 55+ bent ofzo :joy: maar word er nu nog niet warm van

3 likes

Vouwen in de matrashoes

Pietje kan de tering krijgen.

2 likes

Ja ehmm alsof je er altijd naast heb gestaan :joy:

Aan mensen die zo hard op straat moeten schreeuwen en praten. Leuk dat je naar de kroeg bent geweest Jeroen maar dat hoeft niet iedereen te weten met je geskreeuw.

5 likes

Ja dit, en in Duitsland kan het blijkbaar wel

https://www.vleesplus.nl/nieuws/nestle-s-incredible-burger-verkrijgbaar-bij-mcdonald-s

2 likes

Ik ben net ook wakker gemaakt door mensen die Tarzan aan het imiteren waren :sob:

Vreselijk! Hopelijk val je snel weer in slaap.
Ik kwam zelf net thuis maar ik dacht nog even chill op de bank zitten voor ik naar bed gaan, maar dat werd verstoord.

1 like

Ik wilde terug naar huis nadat ik ergens ben blijven slapen, blijkt het OV pas vanaf half 10 te rijden lol

Uitslapen met kat gaat niet meer :unamused:

1 like

Die is echt lekker.

Mensen die sloffen. Til je fucking voeten op!!!

32 likes

Aan zo’n wanstaltig lelijk ding aan de deurpost waar ik steeds moet langskomen. Kan het niet aanzien hoop bijna dat de muur afbreekt.

6 likes

Ik snurk zo hard en heftig de laatste weken. Word er zelf continue wakker van. Dan hoor ik mezelf gewoon snurken in mijn slaap en dan denk ik zelf wow wtf is dit! En mn vriend word er natuurlijk ook helemaal gestoord van.

Zelfs de hond gaat onder het dekbed liggen ipv op zijn kussen

:confounded:

9 likes

“verbeterd recept” van de yoghurt Griekse stijl van de Aldi. Hij was zo fijn stevig en nu is het ook van die slappe kutyoghurt :triumph:

2 likes

Ik vind dat echt een prima oplossing. Structureel niet slapen is verschrikkelijk. Daar ben je overdag ook geen gezellig mens door dus lijkt me dat dat ook voor afstand zorgt.

1 like