Heb net een dik uur de auto van binnen schoon gemaakt (helleuw hondenharen overal), om tot de conclusie te komen dat ik hem maar ga laten schoonmaken de komende week. 🥲
Mijn moeder appt mij, mijn zus en vervolgens ook nog in onze familie groepsapp ‘dochter van … krijgt een meisje ’
BOEIUHHHHH
Bij ons ook. En die vent is zo eng. Komt recht op je aflopen en keihard met dag bakje rammelen en blijft je creepy en intens aanstaren tot je er wat in doet.
Mijn dochter wilde dus muntje geven, kon geen lachje of knikje vanaf. Alleen maar super norse blik.
beetje zo’n blik.
Vraag me echt af of er ooit een leeftijd komt dat je ineens denkt: dit is nieuws, dit interesseert mij zeer en ik moet dit met iedereen delen.
Mijn moeder ook altijd: de vriendin van Pietje is zwanger. Ehhh ja oke, ik heb Pietje letterlijk 20 jaar geleden voor het laatst gezien, geen idee wie zijn vriendin is. Ik kan niet eens gemeend zeggen “wat leuk”, ik zeg meestal alleen: oh oke. Boeit me gewoon echt niet.
Oh herkenbaar ik kan dan zo raar reageren van “oh echt joh nou wist ik niet”
Nee duh? Waarom zou ik het ook weten het wordt me net verteld - maar m’n hersenen gaan gewoon niet naar “oh wat fantastisch!”
Ja het gaat om mensen die ik amper ken of geen band mee heb, boeit me 0 wat hun mijlpalen in het leven zijn.
Oh net mijn moeder. Tegenwoordig woont een basisschoolklasgenoot van mij bij haar in de buurt en nu zegt ze 2x per maand dat ik de groeten van Pietje krijg en dat ze weer zo gezellig hebben gekletst Oké ik heb Pietje sinds 1998 niet gezien maar leuk dat hij nu blijkbaar alles over me weet.
" WEET JE WIE IK TEGEN KWAM?"
Nee mam, maar dat ga je mij nu vast vertellen.
Dat ik op zaterdag moet overwerken. Hallo ik ben ambtenaar geworden met een reden?!
Nee grapje maar het is wel irritant
Dat DHL een pakketje bii de buren levert en de andere meeneemt om maandag naar zo een punt te brengen.
Dat ik weer weet waarom ik nooit chips eet: een zeer gehemelte😓
Haha zo is mijn schoonmoeder ook, maar die gaat ook heel lang door, ook als ze geen reactie terugkrijgt of alleen een: oh.
Jaaaa je weet wel van de buurvrouw van jouw neef vroeger, uit de Kerkstraat!
Terwijl ze nog steeds niet weet wie de beste vrienden van mijn vriend zijn qua naam.
Ze staat ook altijd achter het gordijn te gluren naar de buren, t is net de Privé.
Ja ik heb geen idee! Misschien komt dat pas als je 55+ bent ofzo maar word er nu nog niet warm van
Vouwen in de matrashoes
Pietje kan de tering krijgen.
Ja ehmm alsof je er altijd naast heb gestaan
Aan mensen die zo hard op straat moeten schreeuwen en praten. Leuk dat je naar de kroeg bent geweest Jeroen maar dat hoeft niet iedereen te weten met je geskreeuw.
Ja dit, en in Duitsland kan het blijkbaar wel
https://www.vleesplus.nl/nieuws/nestle-s-incredible-burger-verkrijgbaar-bij-mcdonald-s
Ik ben net ook wakker gemaakt door mensen die Tarzan aan het imiteren waren
Vreselijk! Hopelijk val je snel weer in slaap.
Ik kwam zelf net thuis maar ik dacht nog even chill op de bank zitten voor ik naar bed gaan, maar dat werd verstoord.
Ik wilde terug naar huis nadat ik ergens ben blijven slapen, blijkt het OV pas vanaf half 10 te rijden lol