Waar erger je je aan? #11

Ja echt he, we hebben nu gelukkig een ander restaurant gevonden die ook met een vast menu werkt, maar voor elke gang een vlees, vis of vega optie heeft. Zo makkelijk kan het worden opgelost.

6 likes

Mogen we hier niet zelf doen. Dus bel van de week even naar de woningbouw. Ja, omslachtig.

2 likes

En ook bij je ouders kunnen wonen is gewoon een privilege. Hoogstwaarschijnlijk. Ik vind dat mensen dat nogal vaak vergeten. Ben zelf voor mijn 18e het huis uit gegaan en dat was echt niet alleen maar om lekker los te gaan op een kamertje van 9m2.

9 likes

Haha wow je mag niet zelf ontluchten? Wat een betutteling

2 likes

OMG ik kwam net thuis, ik woon in een galerijflat en iemand had allemaal oud papier voor de voordeur gezet en een stuk karton in onze brievenbus gestoken.
Nou mijn man had het oud papier gedaan maar het was me duidelijk dat niet alles van ons was want we hebben geen airfryer en er zat nog meer bij wat niet van ons was.
Maar de oud papier bak zat vol dus mijn man had het meeste gewoon bij het restafval gezet (want we verhuizen morgen dus got no time for that) maar had per ongeluk iets laten vallen met ons adres erop.
Dus er is een of ander passiefagressieve no-life met die hele bubs karton DIE DUS NIET VAN ONS WAS drie straten verderop gelopen om het voor onze deur te zetten.
Terwijl die continu volle containers het probleem van de gemeente moet zijn en niet van de bewoners. Dan loop je weer met je goede gedrag helemaal naar die containers en zitten ze wéér vol.

Ik vind het eigenlijk zo treurig dat er zulke mensen bestaan.

6 likes

Waarom had iemand een stuk karton in jullie brievenbus gestoken?

Mja ik vind oud papier bij het restafval zetten ook bloedirritant dus zou in staat zijn om hetzelfde te doen als ik toevallig een adres zie staan (zou niet gaan neuzen) :grimacing:

5 likes

Haha je mag niet even een sleuteltje in je radiator steken en 3 seconden losdraaien om de lucht eruit te laten? Hoe gaan ze dat controleren ook, er kan letterlijk niets mis gaan? Ik zou hier echt schijt aan hebben en dit ff fixen maargoed dat moet je natuurlijk zelf weten :blush:

5 likes

Ja op dat stuk karton stond ons adres.

Dit gaat om om ondergrondse containers trouwens, voor de duidelijkheid. Mijn man had nog een paar stukken karton gewoon in de container voor restafval gestopt, maar hij had zoveel karton dat er waarschijnlijk iets was gevallen. Dat stukje karton met ons adres dus.

En de enige reden dat hij het karton bij het restafval stopt omdat je anders ‘gepakt’ wordt of weer terug moet lopen met je dozen (wat ik wel doe maar mijn man niet haha). Terwijl nogmaals, het is een probleem van de gemeente die gewoon vaker moet legen.

1 like

Ik heb zoiets ook eens gehad!! Ik had op vrijdagmiddag m’n oud papier buiten gezet, zaterdagochtend wordt dat opgehaald. Ik moest dat altijd bij een andere flat zetten, want bij mijn ophaalpunt reden ze er gewoon langs. Kom ik dronken snachts thuis, staan die 2 vervloekte dozen gewoon weer voor m’n deur??? Moest ik weer al die trappen af om ze weer terug daar te zetten.

3 likes

Hahaha omg dat is nog wel triester.

3 likes

Oh dit doet me er aan denken dat er onkruid in de steeg stond bij ons. Het is de bedoeling dat je je eigen stukje onkruid vrij houdt. En er waren echt hoge stukken onkruid in de steeg die zo langs de randen langs de muur omhoog groeiden. Blijkbaar ergerde iemand zich er heel erg aan want iemand heeft die plant er toen uitgetrokken en door de schuttingkier heen gepropt.

Het heeft wel geholpen want nu houd ik het redelijk onkruidvrij :sweat_smile:

6 likes

Aan een werkbus die voor ons huis (wel aan de openbare weg) is geparkeerd, wetende dat de eigenaar van die bus een straat verderop woont en we nu heel het weekend tegen die bus aan zitten te gluren want die gaat natuurlijk niet weg dit weekend.

Zet lekker die bus voor je eigen deur het hele weekend!

Ik ben in staat om een briefje onder zijn ruitenwissers te leggen maarjaaa
 openbare weg :woman_shrugging:t2:

5 likes

Ik was naar een soort welness en het water was echt koud? Helemaal niet lekker welnessy :pleading_face: er was wel een heel lekker warm badje maar daar zat dan ook iedereen in dus daar was het ongemakkelijk druk

1 like

Klacht indienen!

Ja was ik wel over aan het denken maar mijn duits is nicht so gut :face_with_monocle:

4 likes

Mein Klacht.

16 likes

Wat heb je met me gedaan :broken_heart:

Ik vind het ook altijd afdoen aan de discussie. Ik vind minachtend doen over huren net zo dom als minachtend terug doen over kopen. Komt op hetzelfde neer, je bemoeien met iemands levenskeuzes die vaak 1 niet juist zijn en 2 lekker boeiend ook. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt zonder de keuzes van een ander af te vallen.

15 likes

Ik heb dit net allebei doorgelezen en er ook echt wat van geleerd nog! Goede tips :blush:

1 like

Ik hoorde van een vriendin een keer zo’n grap van dat ze Michael BublĂ© altijd rond kerst weer onder z’n steen vandaan trekken. Ik vertel het nu niet goed na omdat ik het me niet meer goed herinner, maar in ieder geval is het wel accurate want heb je ooit buiten de feestdagen zijn muziek gehoord?

3 likes