Waar erger je je aan? #11

Na 2 jaar erger ik me nog steeds kapót aan mondkapjes onder de neus. Kan het gewoon niet aanzien en ik word er lichtelijk agressief van.

42 likes

Google Translate ist dein beste freund! :thumbsup:

29 likes

Ik heb zo’n afschuwelijk heftige schimmelinfectie het is echt een nachtmerrie :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: vraag me echt af hoe ik vandaag ga functioneren

3 likes

Niet, gewoon Jan Wijdbeens met een coolpack tussen je benen.

2 likes

Oeh oeh warme badjes in wellness zijn broeinesten voor schimmeltjes @Karl_Lagerfeld

Sterkte ermee.
2 broekjes met een coolpack ertussen. :mushroom::+1:t2:

1 like

20 likes

Hoop dat de rest van het badje het ook heeft gekregen dan :face_with_monocle:

9 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Waarom zijn studieadviseurs altijd negatief, zuur en alles behalve meedenkend :unamused: bij mij is dit ook al zo

3 likes

Plus: de wereld (en de universiteit) draait nou eenmaal niet om jou. Proberen mag, maar als de universiteit zich aan hun eigen regels wil houden dan is dat hun goed recht, hoe rigide ook. Dat hoef je niet persoonlijk op te vatten.

@Baron Maar van mij mag je klagen zo veel je wilt. Maar ik zou je schouders ophalen en denken: heb het in elk geval geprobeerd.

10 likes

Ja dat was ook ons plan maar helaas :joy:

DeepL > Google Translate

1 like

Aan hoe corona wappies zo doorslaan en gelijk de hele zorg niet meer vertrouwen, maar dan wel vooral met alleen de injecties. Lees zoveel domme reacties over die nieuwe vitamine k injectie bij babies. Zelfs dat het stiekem een corona vaccinatie zou zijn.
Maar als je een gebroken arm hebt, of moet bevallen in het ziekenhuis vertrouw je ze opeens wel weer.

10 likes

Mijn familie is gedeeltelijk uit elkaar gevallen. Natuurlijk zat er al onderliggende verschillen, maar dit is de druppel. Voor mijn vader (gewoon provaccin en regels volgen) is écht heel stellig en trekt zich terug uit alle bijeenkomsten (en daardoor mijn moeder ook).

EDIT: Ik ben provaccineren en alles. Het gaat om zíjn broers en zussen.

2 likes

Dat je bij Ici Paris en Douglas nog niet achteraf kan betalen. Kom op, ik wil gewoon pas over 2 weken hoeven te betalen ipv direct

1 like

Ik heb vanochtend mijn neus te hard gesnoten en nu zit mijn oor al de hele dag dicht :triumph:

Waar kijk ik naar?

10 likes

Dit vind ik ook zo stom en wat ouderwets. Ik betaal het liefste altijd achteraf omdat ik gewoon graag pas betaal voor spullen die ik echt wil houden. Vooral wat @Karl_Lagerfeld een paar dagen geleden ook zei (weet niet meer welk topic) dat je ook lang moet wachten voordat je je geld weer terug hebt

2 likes

Via de Klarna app kan je bij vrijwel elke webwinkel shoppen, met achteraf betalen. Ze maken dan als het ware een eenmalige creditcard voor je aan met precies het bedrag van je aankoop.

2 likes