Ik hoor al de hele avond achter elkaar vuurwerk. Het is 11 december, hoezo moet dit nu?
Blok
Hier lijken het wel bommen, de tering gaat hard.
Ik snap je wel hoor. En ik snap ook dat zij zich aan regels hebben te houden, dat zal ook heus niet makkelijk zijn en er zullen altijd mensen tussen wal en schip vallen zoals bij iedere regeling, maar soms lijkt de menselijke maat wel ver te zoeken op de universiteit en (zeker als je van HBO komt, zoals ik bijvoorbeeld) kan dat soms best voelen als een gat waar je in valt. Is het aan studieadviseurs om dat gat persoonlijk helemaal op te vullen? Misschien niet, maar ik denk dat veel studenten, zeker in de huidige tijd, best gebaat zijn bij mensen die bereid zijn wat meer met ze mee te denken om het hele (af)studeren wat makkelijker te laten verlopen.
Maar kan je het dan niet zelf voorleggen aan de examencommissie, die mag je toch gewoon benaderen?
Dat ik nu voor de tweede week op rij op mijn vrije dagen mega verkouden ben, maar op mijn werkdagen is het opeens over. Gewoon een beetje zelfnedelijden dat ik dus weinig leuks kan doen. Na mn werk is alles dicht en ik wil niet mensen aansteken met mijn verkoudheid op de dagen dat ik vrij ben.
Aan de badkamer. Ik schrob en poets me een half uur helemaal de tering en het ziet er nog steeds smoezelig uit. Kan niet wachten om te verhuizen.
Mijn ene airpod gaat opeens elke keer na heel even muziek luisteren al piepen dat ie leeg is. Terwijl ie aangeeft dat ie nog voor 80 procent is opgeladen
Oh ja hier ook! Heb net mijn longen naar de klote geholpen door heel het plafond te besprayen met washcat anti-schimmel. Wel met een ffp2 masker en spatbril, maar was alsnog helemaal kut
Washcat vrat de vorige keer gewoon de voegen tussen mijn tegels vandaan.
Dat is wel heel effectief
Aan mijn man. Ik lig wederom ziek op de bank en ik wil verzorgd worden. Maar nee hij negeert me gewoon. Is het zoveel gevraagd om me af en toe iets te drinken te pakken en me te vertellen hoe zielig ik wel niet ben?
Zwangerschapshormonen spelen misschien ook een beetje mee
Die regen is echt kut. Ik wil naar de sportschool, maar niet door de regen. En mijn vriend heeft de auto al mee naar de sportschool, want ik kon vanmorgen moeilijk uit bed komen. En blijkbaar moet hij vandaag ruim 2 uur sporten
Dat Rihanna nog steeds geen nieuwe muziek heeft uitgebracht. Ik ben al de hele week weer haar muziek aan het draaien maar heb nu alles gehad.
Vuurwerk
Aaah ik zou juist meegedaan hebben. In de plassen stampen is leuk!!!
Ik weet zeker dat die boomer dat niet tegen een jongetje zou zeggen
Ik had gister gevideobelt met vrienden en daarna was ik echt supermoe (ben nog ziek). Vandaag had ik het daar met m’n moeder over en zei zei dat ik duidelijke grenzen moest stellen en een uur sociaal contact de max is.
In plaats van daarnaar te luisteren heb ik vandaag weer 2 uur gevideobelt maar dan over een serieuzer onderwerp. Lig nu al 2 uur op bed bijna te huilen omdat m’n hoofd zoveel pijn doet en slapen niet lukt. Echt wanneer leer ik het ooit
Je erkent het probleem en je spreekt het uit.
Stappen in het leerproces zijn genomen!