Waar erger je je aan? #11

Maar kan je het dan niet zelf voorleggen aan de examencommissie, die mag je toch gewoon benaderen?

3 likes

Dat ik nu voor de tweede week op rij op mijn vrije dagen mega verkouden ben, maar op mijn werkdagen is het opeens over. Gewoon een beetje zelfnedelijden dat ik dus weinig leuks kan doen. Na mn werk is alles dicht en ik wil niet mensen aansteken met mijn verkoudheid op de dagen dat ik vrij ben.

Aan de badkamer. Ik schrob en poets me een half uur helemaal de tering en het ziet er nog steeds smoezelig uit. Kan niet wachten om te verhuizen.

2 likes

Mijn ene airpod gaat opeens elke keer na heel even muziek luisteren al piepen dat ie leeg is. Terwijl ie aangeeft dat ie nog voor 80 procent is opgeladen :tired_face::woman_shrugging:t2:

2 likes

Oh ja hier ook! Heb net mijn longen naar de klote geholpen door heel het plafond te besprayen met washcat anti-schimmel. Wel met een ffp2 masker en spatbril, maar was alsnog helemaal kut

13 likes

Washcat vrat de vorige keer gewoon de voegen tussen mijn tegels vandaan. :sweat_smile:

Dat is wel heel effectief :upside_down_face:

1 like

Aan mijn man. Ik lig wederom ziek op de bank en ik wil verzorgd worden. Maar nee hij negeert me gewoon. Is het zoveel gevraagd om me af en toe iets te drinken te pakken en me te vertellen hoe zielig ik wel niet ben?

Zwangerschapshormonen spelen misschien ook een beetje mee :grin:

3 likes

Die regen is echt kut. Ik wil naar de sportschool, maar niet door de regen. En mijn vriend heeft de auto al mee naar de sportschool, want ik kon vanmorgen moeilijk uit bed komen. En blijkbaar moet hij vandaag ruim 2 uur sporten :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Dat Rihanna nog steeds geen nieuwe muziek heeft uitgebracht. Ik ben al de hele week weer haar muziek aan het draaien maar heb nu alles gehad.

3 likes

Vuurwerk

4 likes

Aaah ik zou juist meegedaan hebben. In de plassen stampen is leuk!!!

3 likes

Ik weet zeker dat die boomer dat niet tegen een jongetje zou zeggen

4 likes

Ik had gister gevideobelt met vrienden en daarna was ik echt supermoe (ben nog ziek). Vandaag had ik het daar met m’n moeder over en zei zei dat ik duidelijke grenzen moest stellen en een uur sociaal contact de max is.
In plaats van daarnaar te luisteren heb ik vandaag weer 2 uur gevideobelt maar dan over een serieuzer onderwerp. Lig nu al 2 uur op bed bijna te huilen omdat m’n hoofd zoveel pijn doet en slapen niet lukt. Echt wanneer leer ik het ooit :triumph:

Je erkent het probleem en je spreekt het uit.
Stappen in het leerproces zijn genomen! :kissing_heart:

7 likes

Aan dit want het is echt naast mijn oor op de banken en het piept zo. Dus ik hoor de hele tijd piiiiiieeeeep.

Maar het kan er ook niet uit want het is de stekker van de kerstlichtjes buiten :sob:

Mijn kerstboom lampjes zijn op batterijen de tering wat gaat dat snel leeg???

1 like

Wat heftig zeg en inderdaad niet haar plaats en kan zoveel impact hebben op een kind, ook in later leven. Ik zou hierover echt het gesprek aangaan met je ex en eventueel die vriendin erbij. Lijkt me heel naar voor jou en je dochter dit.

Meer dan 10 jaar geleden liep ik voor de middelbare school een maand oid stage bij een kinderdagverblijf en daar was een meisje van 3-4 die “te dik” was en die mocht dan maar 1 boterham in plaats van 2 (of volgens mij mochten andere kinderen gewoon tot ze vol zaten) en daar werd dus echt al veel aandacht aangegeven en volgens mij benoemde ze het dan zelf ook. Ik vond dat toen al hartverscheurend maar was te jong om er 1 iets van te zeggen en 2 om vol te beseffen hoe heftig dat was voor een kind. Ik hoop dat tijden wel verandert zijn wat dit betreft en ze dit niet meer doen en hoop dat dit meisje er niet zoveel last van heeft.

13 likes

Dat ik eerder dit jaar er toch ingetrapt ben om een tas te kopen die deels uit nepleer bestaat, ik vond de tas zo leuk en nu ziet het er al deels zo uit. Zelfde met twee nepleren broeken die na 10 keer dragen shit eruit beginnen te zien, terwijl ik wel heel veel jaren plezier had van mijn echte leren broek. Dit is gewoon zonde van het geld en het milieu.

4 likes

Ik heb bepaalde software die ik wil gebruiken voor een onderzoek en ik had van een collega begrepen dat je gratis een 30 dagen trial kon gebruiken. Ga ik dat nu downloaden, is het 14 dagen. Nu moet ik het in de helft van de tijd voor elkaar krijgen, shit.

2 likes