Uitslapen met kat gaat niet meer
Die is echt lekker.
Mensen die sloffen. Til je fucking voeten op!!!
Aan zoân wanstaltig lelijk ding aan de deurpost waar ik steeds moet langskomen. Kan het niet aanzien hoop bijna dat de muur afbreekt.
Ik snurk zo hard en heftig de laatste weken. Word er zelf continue wakker van. Dan hoor ik mezelf gewoon snurken in mijn slaap en dan denk ik zelf wow wtf is dit! En mn vriend word er natuurlijk ook helemaal gestoord van.
Zelfs de hond gaat onder het dekbed liggen ipv op zijn kussen
Vriend en ik zijn tot een compromis gekomen dat wanneer hij bier gedronken heeft en gerookt heeft hij sowieso op de logeerkamer gaat slapen want dan snurkt hij het hardst. Ik besprak dit laatst met mijn psycholoog, dat ik het fijner vind om alleen te slapen, en zij was daar op tegen? Want het zou een afstand tussen mij en mijn vriend creëren. Toen zei ik wel: nee elke nacht gefrustreerd wakker liggen omdat hij mij uit mijn slaap houdt met gesnurk en gewoel creëert pas een afstand. Want ik zag gewoon op een gegeven moment op tegen samen moeten slapen, en dit geeft zoveel meer rust.
Feit is alleen wel dat ik alsnog wakker lig nu omdat ik nodig moest plassen en het nogal koud was op het toilet.
âverbeterd receptâ van de yoghurt Griekse stijl van de Aldi. Hij was zo fijn stevig en nu is het ook van die slappe kutyoghurt
Ik vind dat echt een prima oplossing. Structureel niet slapen is verschrikkelijk. Daar ben je overdag ook geen gezellig mens door dus lijkt me dat dat ook voor afstand zorgt.
Ik vind het heel raar dat ze daarop tegen is. Het is juist volwassen om te bepalen dat je op zulke momenten beter apart kan slapen, juist omdat het ook bevorderlijk is voor je relatie? Alsof je echt quality time misloopt wanneer je niet naast iemand slaapt die gezopen heeft. Hoe kan ze samen slapen met alle frustraties en misschien zelfs ruzie van dien kiezen boven allebei een nachtje rustig van elkaar slapen?
Ik heb ook echt wel iets van: lul maar lekker, dit is voor ons beiden beter, want ik ben geen gezellig mens als ik de halve nacht iemand heb moeten porren en zeggen âhou oppp je snurktâ. Want na 4x heb je gewoon de neiging iemand een stomp te verkopen. Helemaal wanneer de ander wel een goede nachtrust gehad heeft en jij door die persoon wakker hebt gelegen.
Ja precies, dat is echt super irritant.
Lig met hoofdpijn in bed en een half uur geleden zijn ze buiten begonnen met kantjes knippen, het maakt zoveel kabaal
Wat een onzin zeg, waarom zou je perse samen moeten slapen als je gek van elkaar wordt 's nachts? Ik ken zoveel koppels die apart slapen omdat de ander snurkt of iets dergelijks. Niets van aantrekken hoor!
Dat een kledingmerk jassen als XS-L aanduidt maar als je hun maattabel nakijkt het van 32-48 gaat. Ja nu weet ik nog niet welke maat bij mij past.
Ik heb zoân collega die t machtig interessant vindt om allerlei taken naar zich toe te trekken maar dan wel gaat zeiken dat hij zooooveel doet en anderen minder
En als je het dan een wĂ©l keer overneemt gaat hij het zitten controleren en âaanvullenâ. Doe het dan gewoon zelf en zeik niet?
Omg heb precĂes dezelfde ergernis!
Ook klagen dat het veel is en als ik voorstel dat ik wat taken overneem, zij meteen: ja, en wat doe Ăk dan???!!!
Gewoon niks uit handen willen geven maar tegelijkertijd ook wel want oh oh oh wat hebben zij het druk
Matthew Walker (slaapexpert) zegt hier ook veel interessante dingen over, hij is grote voorstander van een âsleepdivorceâ (dus dat jij en je partner apart van elkaar slapen) omdat veel mensen juist een ander ritme hebben en last van elkaar hebben âs nachts, en door zoân divorce dan veel leukere mensen worden en een betere relatie krijgen omdat ze veel uitgeruster zijn. Dus lekker laten praten die psych!
En dan klagen en zich afvragen wat onze 3e collega eigenlijk doet âwant die heeft niks te doenââŠ
Aan Yuki Indy pfff