Waar erger je je aan? #11

Of een die in zn vrije tijd zeurt dat kinderen in hun vrije tijd niet meer buitenspelen en vies mogen worden. @Gato

@11PM Geweld is niet altijd de oplossing maar nu wel. Op dr muil slaan!

@Baron Ah ja de GGD drama. Ik was de dikzak van de klas en ik kreeg al 10-jarige op mijn kop, want hoe kon ik nou elke dag chips eten (deed ik niet) en cola drinken (hadden we niet in huis)?
Toen moest ik als 14-jarige ook langs en ik moest ik zou op de weegschaal gaan staan. Was helemaal in paniek, want ik was echt getraumatiseerd door dat mens. Onder veel druk gedaan en gezegd dat ik niet wilde horen hoeveel ik woog. Bellen ze mn ouders en sturen ze een brief waar mn gewicht op staat.
Klerelijers

7 likes

Al die gewicht verhalen wordt ik boos van. Zoveel, incl ik, hebben verpeste relatie met eten door al die ideeĆ«n van vroeger en de generatie van m’n ouders. Ik hoop voor m’n eigen kinderen beter te doen.

16 likes

Ja dit inderdaad. Als ik ooit kinderen mag krijgen, zal ik nooit in hun bijzijn iets negatiefs over m’n eigen lichaam zeggen, überhaupt nooit iets negatiefs over hun lichaam of gewicht en ik wil er alles aan doen om ze een normale relatie met eten te laten hebben. En als de GGD of wie dan ook stomme dingen gaat zeggen, dan ga ik echt zo kwaad op ze worden.

11 likes

Ik erger me echt dood aan Eneco. Leuk dat ze mij als klant van een failliet energiebedrijf overgenomen hebben, maar is het nu echt nodig om 25 cent per m3 gas en 10 cent per kwh elektriciteit meer te vragen dan Vattenfall? Dat scheelt gewoon 51 euro op ons verbruik van afgelopen maand? Dus nu mooi overgestapt tijdens een oersaaie meeting, daaaag Eneco.

3 likes

Ja ik had ook een collega die overal liep te schreeuwen dat ze er nog 500 had ofzo, maar zij vroeg haar vakantie niet juist aan en werkte verder heel inefficiƫnt. Dus de martelaar die ze pretendeerde te zijn was ze absoluut niet

1 like

Fucking marktplaats/facebook verkopen. Ik heb een tv te koop voor een weggeefprijs, eerder hebben 4 mensen reageren dat ze hem willen hebben. Als ik dan zeg prima haal maar op reageren ze niet meer :triumph:.

En nu had ik hem er opnieuw opgezet, 14 reacties. Aan iedereen gevraagd wie hem vandaag op kon halen en een iemand kon. En die zou een half uur geleden komen :fu:t2:.

Ik heb sportnieuws niet op mijn voorpagina staan, meldingen over sport uit en alsnog kreeg ik een pushmelding Ʃn tig nieuwsberichten over max verstappen op mijn voorpagina.

Als er iets is waar ik zo niet in geĆÆnteresseerd ben is dat formule 1. (Dus ja, ik ben ook geĆÆrriteerd haha)

2 likes

Ik vind het zo irritant dat ze mn man’s achternaam bij mijne voegen. Ja we zijn getrouwd maar heb geen dubbele achternaam en heb zijne ook niet aangenomen. Zoveel doen dat, gewoon bekende, maar ook instanties. Zo’n ouderwetse gedachtegang want m’n man heeft er nooit last van.

9 likes

Mijn moeder kreeg toen ze met mijn broer op controle ging toen hij ca 6 maanden was (ca 40 jaar geleden) te horen: oh daar hebben we dikzak achternaam.

1 like

Ik erger me dood aan KPN. Beslissen even eigenhandig voor hun klanten dat ze over gaan stappen naar glasvezel. Kreeg ineens een mail dat er een monteur komt etc. Ik bellen om dat af te zeggen, krijg ik de klantenservice maar amper aan het verstand gepeuterd dat ik geen glasvezel wil en dat zij dat niet zomaar voor mij mogen beslissen?? ā€˜Ja maar mevrouw het is GRATIS, de verbinding is stabieler en over een paar jaar moet iedereen toch over op glasvezel blablabla.’

Nou en? Mijn verbinding is prima en ik stap binnenkort misschien wel over naar een andere provider (ik zei dit er ook bij in de hoop dat hij me korting aanbood maar nee).

Bovendien hebben ze in het hele proces steeds gecommuniceerd dat overstappen naar glasvezel een keuze was. Stelletje dictators.

O ja en het beste argument was nog wel dat als ik een glasvezelverbinding nam mijn huis beter verkoopbaar zou zijn. ( :fu: vanuit mijn socialehuurflatje)

4 likes

Dat mn voorlamp van mn fiets eruit is gehaald/ gebroken? Ik ga dit nooit begrijpen waarom mensen dit doen en wat er eventueel leuk aan kan zijn. Ik zie dan echt van die dronken gastjes voor me die van alles random vernielen. Echt why.

1 like

Andersom werd ik totaal niet serieus genomen toen mijn oudste al maanden in hongerstaking was (lang verhaal maar blijkt een syndroom te hebben en heeft nu nog steeds sondevoeding.) Bij de jongste ook echt alleen voor vaccinaties gegaan, geen flauw idee hoe hij nu op de curve zit. Zie er al tegenop dat dat gezeik straks weer moet met nummer 3 :unamused:

Kreeg ook een brief over glasvezel. Alsof je een keuze had erin. We hadden niet gereageerd want het was me ontschoten. Kwam er tot twee x toe een kpn medewerker aan de deur. Die toen ook zei dat als ik het niet op tijd liet weten, ik moest betalen.

Ik heb de AH-bestelling niet goed gedaan en nu moet ik alsnog naar de supermarkt. Echt zo irritant :joy:

1 like

:face_with_raised_eyebrow: Wat raar!

Ik heb trouwens wel toestemming gegeven om de glasvezelkabel vanaf de straat naar mijn appartement te laten leggen. Misschien voor later of anders voor de volgende bewoner. Maar nu willen ze ook per se dat ik het ga gebruiken, heel vreemd.

Je begrijpt dat ik hem nog net niet uitlachte he. Heb ā€˜m afgewimpeld met het verzoek niet meer bij mij aan te bellen. Sindsdien ook niet meer gezien. Ze hebben mij dus nog niet benaderd om het te gebruiken. Hopelijk blijft dit zo.

image

(zij is toch ook van de karige beleg?)

3 likes

Mensen die overdreven praten voor de grap.
Zie het heeeeel veel op Twitter maar ook wel eens hier. Voorbeeld
ā€œMijn vriend eet zijn tosti met curry.
Je begrijpt dat ik nu vrijgezel benā€

Of

ā€œHou je wel van jezelf als je niet een keer per jaar een dagje helemaal niks doet met Netflix aan en een fles wijnā€

Ik vind het zo niet grappig en een hele vermoeiende manier van praten.

38 likes

Mijn huid is zo vet sinds ik ben gestopt met de pil. Het glijdt zo naar beneden en inmiddels zie ik gewoon wazig omdat het ook mijn ogen in loopt :cry:

Wat gek dat het je zo opgedrongen wordt! Wij hebben van de week een brief van KPN gehad en moesten toestemming geven. Kan het zijn dat de huiseigenaar/instantie dat heeft gedaan? Wij hebben geen KPN, maar je kan ook met andere providers gebruik er van maken. Wel irritant dat ze doorgaan als je aangeeft het niet te willen!

1 like