Waar erger je je aan? #11

Ja ik heb wel toestemming gegeven voor het leggen van de kabel naar mijn appartement (want wil toekomstige bewoners niet dwarsbomen of zo en dan ligt het er maar vast). Maar dan doen ze vervolgens alsof het heel raar is dat je je abonnement niet wil laten overzetten naar glasvezel. Lijkt wel een religie joh dat glasvezel, als je het niet neemt ben je terug in de middeleeuwen over een paar jaar als ik die kpn-gasten moet geloven.

Bij ons is glasvezel helemaal tot binnen aangelegd en hebben nu een kastje in de meterkast. Maar blijven lekker bij ziggo.

Ze zijn nog wel aan de deur geweest met “hallo u heeft nu glasvezel!”
Ja fijn knul, maar wij gaan niet overstappen

3 likes

Is dat veel duurder ofzo? Wat heb je er op tegen?

1 like

Ik heb er niks op tegen maar ook niks voor.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ik wil in de nabije toekomst naar een andere provider. En daarbij komt ook nog dat ik elke keer een zware kast moet verschuiven en m’n halve woonkamer verbouwen als er iemand bij die aansluiting moet zijn. Twee keer gedaan in de afgelopen maand, klaar mee nu.

Nu de Kardashians hun bbl’s aan het terugdraaien zijn, zeggen ook steeds meer mensen dat we terug gaan naar de magere periode van de jaren ‘00. Doe maar ff niet hoor, dikke trauma aan overgehouden. Als ik nu fotos van mezelf terug zie, wordt ik gewoon verdrietig dat ik mezelf ooit te dik vond in dat lichaam.

8 likes

Is dat zo ja? Waarom heb ik daar niks over gehoord? Wat een stap, hun imago draaide daar grotendeels om.

Edit: oh ik zie het ja!

Vind hun billen nog steeds groot (en mooi) dit oogt wel natuurlijker bij hen.

3 likes

Ik ga er niet aan meedoen, zou niet eens kunnen met mijn bouw haha.
Straks weer van die heupbroeken.

1 like

oh ja dit gebeurt absoluut al onder gen z/tiktok

1 like

We moeten echt stoppen met bepaalde lichamen of lichaamsdelen te verbinden aan trends. Las deze week ook dat mensen hun oog vorm veranderen dmv plastische chirurgie geĂŻnspireerd door Bella hadid &co. Echt doe normaal.

9 likes

Dus eerst ooglid-correcties voor een duidelijke crease zoals Kylie Jenner, en nu een soort hooded eyes? Jeetje nooit bedacht dat trends zo snel veranderen dat mensen daar met plastische chirurgie ook in mee gaan. Dan is het ook nooit ‘af’ of ‘tevreden’.

Stiekem wel fijn om te weten dat ik met mijn hooded eyes waar ik altijd van baalde, inneens helemaal on trend ben.:sweat_smile:

6 likes

Wij wilden juist graag glasvezel. Aangemeld bij kpn, zou iemand langskomen. Nooit meer wat van gehoord? :joy::woozy_face: had ook gewoon betaalgegevens doorgegeven maar ze houden ook niet af.

1 like

Nee geen hooded eyes maar cat eyes. Dus je wenkbrauw zeg maar helemaal opzij en omhoog getrokken zodat je een katachtige look krijgt.

Maar die khloe before was toen ze net bevallen was, dus dat telt niet. Vind die van haar er nu niet echt kleiner uit zien dan eerst eigenlijk

Mijn dag begon al helemaal kut, dat belooft nog wat
 moest vroeg de trein halen (kwart voor 7), slecht geslapen, misselijk alles. Wil ik thuis weg fietsen, zie ik dat m’n koffiebeker al helemaal is leeg gelopen IN mijn tas :rage: heb maar snel een theedoek mee gegrist en die in m’n tas gepropt. Ben echt moe en chagrijnig en m’n lange dag moet nog beginnen.

4 likes

Ja maar ik ken meerdere foto’s van Khloe waar haar billen dat formaat hebben, ook voordat ze moeder was.

1 like

Paris Hilton had ooit gezegd over Kim’s kont dat het een vuilniszak was met cottage cheese. Haha hoe kom je erop :rofl: vind het in die video er ook mooi uitzien.

Ik hou mezelf voor dat zo’n aaneenschakeling van kutmomenten plaats maakt voor iets leuks! :hugs: Succes vandaag, deze dag gaat ook voorbij.

2 likes

En @Karl_Lagerfeld:

Conclusie is dat de glasvezelgoden niet luisteren naar de wil van haar onderdanen. En sommige streken zoals die waar @Zonderbloem woont (en misschien ook Limburg) zelfs compleet afgesneden houden van het ultrasnelle internetleven.

1 like

Het was vannacht de 16e nacht op rij dat ik amper geslapen heb door extreme hoest. De codeĂŻne werkt niet en na al deze nachten merk ik nog geen enkele verbetering. Ik ben echt helemaal opgebrand :cry:.

Dat ik er vandaag echt bomb uitzie maar ik gewoon weer in mijn home office zit dus niemand die me ziet helaas.

10 likes